Ik vorig jaar tijdens stage ook de hele tijd 6 dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb ook vaak genoeg 6 en soms zelfs 7 dagen in de week gewerkt hoor
Nee, nuquote:
tussen 2 opleidingen in was het de ene week 6 en de andere week 7 dagen.. En dat een half jaar lang. Leverde me wel een mooie auto op trouwensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vorig jaar tijdens stage ook de hele tijd 6 dagen
Niet naar die gemenerd luisteren hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik mag het zeggen! Zit op dit moment in de stoel te wachten op de kaakchirurg
Succesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik mag het zeggen! Zit op dit moment in de stoel te wachten op de kaakchirurg
que?quote:
Valt wel mee toch, deze?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Zo'n TT die elke n delen terugkomtNet als dat WWEEEKEEEEEEEND ook elke vrijdag bijna terugkomt
Nee.. Cuequote:
truequote:
Nou dan laat je hem toch lekker veranderen bij een mod, mr perfectquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Zo'n TT die elke n delen terugkomtNet als dat WWEEEKEEEEEEEND ook elke vrijdag bijna terugkomt
Cuequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou dan laat je hem toch lekker veranderen bij een mod, mr perfect
ah! dat kan kloppenquote:
Heyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Cue![]()
![]()
das lang geleden
hoe is het?????
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik wou heel even zeggen dat je net geen LAPO had, maar dat had ik niet zo bedoeld
gaat wel! op wat moeheid naquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey
jah gaat wel goed op verkoudheid na
en daar?
echt welquote:
Soms schiet het topic ineens langs en denk je van: laat ik eens klikken om piles op z'n kop te geven dat ie moet werkenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soms schiet het topic ineens langs en denk je van: laat ik eens klikken om piles op z'n kop te geven dat ie moet werken
Niet alleen piles denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soms schiet het topic ineens langs en denk je van: laat ik eens klikken om piles op z'n kop te geven dat ie moet werken
Nou, als je alleen daarvoor langskomtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat moet je kiezen hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
Maar ook wel weer lief dat je speciaal voor mij langskomt![]()
Lastig
Daarvoor zou ik hier niet snel langskomenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet alleen piles denk ik![]()
Er zijn zelfs momenten dat het hier wel gezellig is
sorry hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ik ben net begonnen en moet nog inkomen![]()
En zoals Milou zegt, het is gezellig hier![]()
Ga dan maar weet terug naar de singles topicquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarvoor zou ik hier niet snel langskomen
Laat ik dan maar voor het positieve gaanquote:
Niet voor de gezelligheid?quote:Daarvoor zou ik hier niet snel langskomen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga dan maar weet terug naar de singles topic
Stalk jij haar ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga dan maar weet terug naar de singles topic
wat is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
Speelt er iemand hier eigenlijk Cyber Nations..?
duidelijk..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Viel bij mij net heel hard een kwartje door wat ik las hier en daar![]()
Was dat.. Ik speel nog wel eens Trackmania Nations...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
Speelt er iemand hier eigenlijk Cyber Nations..?
Ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je toch, ik ben altijd heel duidelijk
quote:
Online oorlogje voeren. Tekstbased zeg maar..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was dat.. Ik speel nog wel eens Trackmania Nations...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je toch, ik ben altijd heel duidelijk
Waarom zeg je het dan?quote:
Hmm.. lijkt me te tijdrovend..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Online oorlogje voeren. Tekstbased zeg maar..
uhm.. ok.. Nou ja, laat het maar weten als het zo isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff kijken of iemand anders het ook snapt
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff kijken of iemand anders het ook snapt
Nee johquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben toch niet diegene omdat je mij quote?
Net als dat gangsterspelletje was wij op het mbo veel speelde...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Online oorlogje voeren. Tekstbased zeg maar..
valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je het dan?
[..]
Hmm.. lijkt me te tijdrovend..
Gangster nog wat..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als dat gangsterspelletje was wij op het mbo veel speelde...
Ik was de bank
Volgens mij had ik voor onze crew toch aardig wat kapitaal in handen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
valt wel mee hoor...
[..]
Gangster nog wat..
Misschien kunnen we een StageSC-inzamelingsactie houden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Bravebart het volgende:
Verdorie, is mn brief net 52 gram, kan ik weer 44 cent meer uitgeven aan postzegels
88 cent voor 52 gram vind ik op zich niet veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Bravebart het volgende:
Verdorie, is mn brief net 52 gram, kan ik weer 44 cent meer uitgeven aan postzegels
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een StageSC-inzamelingsactie houden?
Nee, ware het niet dat het dus € 1,32 isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
88 cent voor 52 gram vind ik op zich niet veel.
Benefit-concertquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een StageSC-inzamelingsactie houden?
Ja ok.. maar er is genoeg waar je een stuk meer betaald voor een paar gramquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ware het niet dat het dus € 1,32 is88 cent is voor 20-50 g
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok.. maar er is genoeg waar je een stuk meer betaald voor een paar gram
Het kost meer dan het oplevert.. maar het gaat om het principequote:
Meestal is zoiets met allemaal rijke bobo'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het kost meer dan het oplevert.. maar het gaat om het principe
Ik verleer hetquote:
Laag bij de grondsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Precies.. beetje laag houden aub
Dat ontsmet toch juist goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Thx. Ik mag niets eens alcohol drinken om de pijn te vergeten
Yup, de laatste twee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ontsmet toch juist goed![]()
![]()
Maar nu 2 verstandskiezen kwijt?
Oh, dus je bent er nu helemaal vanafquote:
Oh ja, niet handigquote:Behalve dat alcohol onstmet verdunt het ook nog eens bloed. Flauw he
Ik ben er idd vanafquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dus je bent er nu helemaal vanaf![]()
[..]
Oh ja, niet handig
het valt best meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
WIl je even zeggen dat het meevalt, ik moet binnenkort afspraken maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het valt best meeNeu, maar ik zie het nog zitten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaakchirurg ben ik niet bang voor
1 keer als kind een melkkies laten trekken tijdens controle ("dat doe ik wel ff tussendoor"), en na anderhalf uur schreeuwen was het voorbijEn nog steeds niet bang voor de tandarts
![]()
Wat ben je allemaal aan het doen johquote:
Uh, hoiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef thloreg het volgende:
zegge...mutsie... waar heb je het over dat je zo tekeer gaat? Tis vrijdag he...relaxed!
medeturk, dus pas op hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen joh
[..]
Uh, hoiEn jij bent?
Turken, bahquote:
Dat doe ik alleen in het weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
heb ik jullie dan helemaal niets kunnen leren. Aanbidden zul je!
Komt goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Morgen niet vergeten he!
Gevaarlijke opmerking hier, voor een vrijdagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavondweekend
gisteren competitie gehad en nu al de hele dag stijf
Zou ie gemengde competitie spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerking hier, voor een vrijdag
Milouquote:
Pilesquote:
quote:[..]
Zou ie gemengde competitie spelen![]()
Vandaar die stijfheid natuurlijkquote:
Half 6 altijd alquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef Danny het volgende:
GoeRoe86
mag dit weekend gaan bedenken dat modbashen gewenst is.
Heeftie een ban?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar die stijfheid natuurlijk![]()
![]()
[..]
Half 6 altijd al
Oh, en nog even huishoudelijke mededeling:
[..]![]()
Als je de dames kent waarmee ik speel, dan weet je dat dat wel meevaltquote:
Jah, zoals zo vaakquote:
Dus sporten om een vriendin te vinden valt ook afquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je de dames kent waarmee ik speel, dan weet je dat dat wel meevalt
Dat bedoelde Danny vast nietquote:mag dit weekend gaan bedenken dat modbashen gewenst is.
Oh wist ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, zoals zo vaak
[..]
Dus sporten om een vriendin te vinden valt ook af![]()
Gewenstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar die stijfheid natuurlijk![]()
![]()
[..]
Half 6 altijd al
Oh, en nog even huishoudelijke mededeling:
[..]![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus sporten om een vriendin te vinden valt ook af![]()
quote:
Wil je het uittesten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GewenstBedoelt hij niet 'ongewenst'?
Dat lijkt mij ook logischer idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GewenstBedoelt hij niet 'ongewenst'?
Ik snapte het ook al niet helemaal, maar ik dacht dat dat aan mij lagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:29 schreef Piles het volgende:
Oh, ik lees nu trouwens pas goed die zin uit het Banmeldtopic
[..]
Dat bedoelde Danny vast niet
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaadOf ik zit op de verkeerde vereniging
[..]![]()
dat vroeg ze toch nog heul niet. Ga natuurlijk niet te veel over mezelf vertellen hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dan ff dat je badminton speelt, hoeft ze dat niet te vragen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
Zeg dan ff dat je badminton speelt, hoeft ze dat niet te vragen
quote:
Zucht....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat vroeg ze toch nog heul niet. Ga natuurlijk niet te veel over mezelf vertellen heEr moet nog wel wat te raden over blijven
Vooral in Zeeland denk ik, dus niet zo hoog. Zo rond zeeniveau zeg maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:35 schreef Milou__ het volgende:
Leuk, Badminton je hoog?"
Ik heb ook gebadmintond
Wissel het een beetje af met Eyup, ik kan jullie niet allebei missen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:36 schreef Bravebart het volgende:
Goed plan PilesVolgende week fijn legaal bashen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:35 schreef Milou__ het volgende:
Joehoe, ik f5 vandaag nogal langzaam volgens mij.
Elke keer als ik aan het beantwoorden ben, post jij weer![]()
hoogste Zeeuwse klasse (3e klasse), bij promovatie komen we in de Zuid-Hollandse competitie. Maar dit seizoen 5de (van de zes) geëindigd. Alleen van de nummer 6 gewonnen, voor de rest alles verlorenquote:Leuk, Badminton je hoog?"
quote:Ik heb ook gebadmintond
.. en ik moest nog lachen ook nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral in Zeeland denk ik, dus niet zo hoog. Zo rond zeeniveau zeg maar
idd. dat is zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral in Zeeland denk ik, dus niet zo hoog. Zo rond zeeniveau zeg maar
Ah tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
hoogste Zeeuwse klasse (3e klasse), bij promovatie komen we in de Zuid-Hollandse competitie. Maar dit seizoen 5de (van de zes) geëindigd. Alleen van de nummer 6 gewonnen, voor de rest alles verloren
[..]
![]()
we zoeken nog een dame voor volgend seizoen![]()
Tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
Ja, tuurlijk, rij wel paar keer per week op en neer naar Zeeland
Maar badminton is toch veel leuker dan voetbalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah tof![]()
Ik ben gestopt met badminton omdat ik hoger moest spelen en die trainings avonden waren gelijk met mijn voetbaltrainingen. En toen moest ik kiezen![]()
quote:Ja, tuurlijk, rij wel paar keer per week op en neer naar Zeeland
Scheelt weerquote:
Oh, lekker door de weekse wedstrijdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar badminton is toch veel leuker dan voetbal![]()
[..]
![]()
![]()
We hebben op donderdag "training" als je training zou willen van een trainer die zelf niet kan badmintonnen
En onze thuiswedstrijden zijn overwegend op maandag.
Maar waar moet je dan vandaan komen?
Beetje wel hequote:
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef Milou__ het volgende:
Beetje wel heLaatste jaartje waarschijnlijk
![]()
Daarna lekker de stad in met een vriendin![]()
Weet niet of ik er dan nog ben, maar wie weetquote:Ik kom straks nog wel even weltruste zeggen![]()
Daag![]()
oh.. dat is wel te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, lekker door de weekse wedstrijden![]()
Doetinchem
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga weer eens gezellig doenwant er zijn nu toch geen dames meer hier
ben dus weer gamen
ik ben nooit meer op msn en die keren dat ik er wel op ben, praat ik toch met niemandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weer verder, eerst nog even sociaal op msn doen
2 vrienden wonen niet in de buurt, dus alles via msnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben nooit meer op msn en die keren dat ik er wel op ben, praat ik toch met niemand
wie woont er wel bij jou in de buurtquote:
voordeel dat ik geen vrienden hebquote:dus alles via msn
1 vriend, verder niemandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie woont er wel bij jou in de buurt![]()
![]()
quote:voordeel dat ik geen vrienden heb
Ik kan het begrijpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
1 vriend, verder niemandWaarom denk je dat ik het eiland zo zat ben
Ik dacht tot aan mijn verjaardag dat ik nog wel vrienden had. Maar als je geen kaartje of smsjes krijgt op je verjaardag. Dan weet je hoe het zit natuurlijk.quote:[..]
Dat dacht ik alquote:
quote:Ik dacht tot aan mijn verjaardag dat ik nog wel vrienden had. Maar als je geen kaartje of smsjes krijgt op je verjaardag. Dan weet je hoe het zit natuurlijk.
Ja je kent het verhaal niet.. maar het gaat over oud zijn.. bejaard, superboobies hebben.. mannen versierenquote:
Jaja, duidelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja je kent het verhaal niet.. maar het gaat over oud zijn.. bejaard, superboobies hebben.. mannen versieren![]()
Kreng ben je ook hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar vertel! anders vind ik je niet meer lief
Absoluutquote:
Dat begreep ik al, maar welkequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
Ik legde alleen 2 posts uit 2 SC's naast elkaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de andere ga ik niet opzoeken hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
ben ook verkouden, maar dat is eerder regel dan uitzondering voor mijquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga de Dik voormekaar show kijken
Hey, heiden! Ekstra Weekend!quote:
quote:
Hoefde nooit, MIDNR 's nachts en vrijdagavonds EWquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kies eens tussen EkstraWeekend en MIDNR
Het is nog steeds een trauma hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoefde nooit, MIDNR 's nachts en vrijdagavonds EW
En MIDNR is niet meerdus hoef niet te kiezen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik mis het echt nog sommige nachten, vooral als ik weer eens niet kan slapen... zap je wat langs de radiostations, maar er is nergens wat leuks voor...
quote:
Hoe was Zuid Afrika ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:55 schreef eer-ik het volgende:
Hoi kinders.
Terug in het koude Nederland
Dat dusquote:
Dat is het ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Nu echt opgestaan en zelf al naar de bieb geweest
Maar ik dacht dat het vandaag mooi weer zou zijn?
Hier is het anders bewolkt met af en toe een spatje vocht (regen mag je het niet noemen)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het ook
Al moet ik zometeen 4 uur in de trein zitten, dus zal er weinig van merken
Zo aan je pc verslaafd?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:krijg gewon mijn lunch geserveerd op mijn kamer
ik was van plan om het zelf te gaan klaarmaken enzo en opeens kwam mijn vader met lunch mijn kamer binnenquote:
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik was van plan om het zelf te gaan klaarmaken enzo en opeens kwam mijn vader met lunch mijn kamer binnen
lezen in badquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
ik ga verder met mijn boek uitlezen in bad
truly magnificent.quote:
quote:
Hehequote:
Oi Louquote:
Met BB gaat het primaquote:
Mooi uquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met u gaat het ook goed![]()
Ben een beetje mijn kamer aan het opruimen
Ik vind het ook wel weer mooi geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi u
Oja, dat moest ik ook nog afmaken![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer mooi geweest![]()
De vloer is iig weer schoon
officieel ook een hondenmens, maar een kat is wel te doen met werk erbij en een hond nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:39 schreef Milou__ het volgende:
Ik hou niet zo van katten, maar ik vind hem wel schattig
Een kat vermaakt zich meestal wel op een dag.. meestal met slapenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
officieel ook een hondenmens, maar een kat is wel te doen met werk erbij en een hond niet
Ja, maar wel dan 's avonds op bed he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een kat vermaakt zich meestal wel op een dag.. meestal met slapen
Daaromquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een kat vermaakt zich meestal wel op een dag.. meestal met slapen
Het gaat de goede kant opquote:
Douchen, daar heb ik dan net weer even geen zin inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:44 schreef Milou__ het volgende:
Ik ook, en ben ook gaar, en ga nu lekker douchen
Nog steeds Total War?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant opKrijg per beurt zo'n 7.500 - 10.000 aan geld binnen
Harde knaken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant opKrijg per beurt zo'n 7.500 - 10.000 aan geld binnen
Ja weet ik veel hoeveel je tegenwoordig krijgt bij gamenquote:
Ik heb nog nooit wat gekregenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoeveel je tegenwoordig krijgt bij gamen
Ik wel, rake klappenquote:
Beter iets, dan nietsquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Douchen, daar heb ik dan net weer even geen zin inEerst maar eens lekker zitten
![]()
Toevallig hequote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met the one and only ludo sanders![]()
En van theaterimpressariaat Wallis
Met die "lekkere" actrice?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij hebben hem ook gehad in de schouwburg![]()
Ik ga vanavond naar de musical Joseph
En zijn too much zonnebank huidjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef jna het volgende:
[..]
Met z'n "verschikt hertje wat recht in je koplampen kijkt" look
Dat dat duidelijk isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat jij je heel goed verzorgd
Nu weer gamenquote:
Koning!quote:
Heb je je tomaten en eieren al klaar liggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En zijn too much zonnebank huidje![]()
Hij is fokking arrogant. Hij heeft gezegd ; ''Moet ik in deze schouwburg optreden"
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En zijn too much zonnebank huidje![]()
Hij is fokking arrogant. Hij heeft gezegd ; ''Moet ik in deze schouwburg optreden"
Goed plan, wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:47 schreef jna het volgende:
Heb je geen vrienden bij de techniek die even toevallig een lamp niet goed vastmaken ofzo
toch werkelijkheidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef jna het volgende:
Met z'n "verschikt hertje wat recht in je koplampen kijkt" look
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je je tomaten en eieren al klaar liggen?
Nee want iedereen van de techniek aast op die vrouwlijke hoofdrolspeelsterquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:47 schreef jna het volgende:
[..]
wtf
Heb je geen vrienden bij de techniek die even toevallig een lamp niet goed vastmaken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |