Niet echt, moonkin werkt in 2v2 vrijwel alleen met een rogue. Andere setups ben je flink in het nadeel. Feral Druid kan sowieso prima werken met alle healing classes. En dan heb ik het alleen nog maar over healing. In 3v3 is het iets beter, maar de nuke van een Feral Druid is alsnog beter. Ik weet zeker dat ik weet waar ik het over heb. Speel sowieso elke week arena en zit @ 2100+quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ligt puur aan samenstelling van team en tactiek.
[..]
DPS is meer dan alleen raidbuffs. DPS is ook... DPS.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef Junglebeast het volgende:
Een Kitty kan altijd nog een BattleRez geven, terwijl een Bear Tank dan niet altijd kan.
Zegt me geen drol, maar gratsquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Zo, van 15:00 tot 19:00 heroic Malygos en Naxx gecleared als eerste raid met m'n nieuwe guild. Dying Curse en T7,5 shoulders.
Alweer een tijdjequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:00 schreef magge het volgende:
[..]
hee! I didnt know you played on the Venture co!
Niemand speeld nu trouwens op tvc want die shit is weers doen!
Maar jij bent Horde toch?
Ik moest lachenquote:I bought the new Jade Goody calender yesterday..
It only went up to March![]()
Ik niet snap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef Migwi het volgende:
Van het general forum:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef Migwi het volgende:
Van het general forum:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Geen idquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
Waar haal ik een soortgelijke UI ?
OMG YOU NOOB! LEEF JE ONDER EEN STEEN OFZO! ZOMG!!!!11onequote:
quote:What have Jade Goody and a Chocolate Egg got in common?
They'll both be in a box by Easter.
Idd, ik doe ook altijd ninja resses wanneer ik MTquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet.Vaak genoeg een healer geBR'd terwijl ik b.v. Sartharion25/Kel'Thuzad25 aan het MainTanken was.
Prima te doen mits je het goed timed op een spell die ze casten (respectievelijk Fire Breath en Frost Bolt).
Daarom ben ik overgestapt op creditcard, had dat gezeik ook altijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 06:57 schreef avotar het volgende:
Potverdorie,
Ik dacht vanochtend nog even snel inloggen om m'n inscription research nog even te doen nadat ik gisteren te laat thuis was uit m'n werk, krijg ik ineens de melding dat mijn pre-paid tijd erop zit en ik een nieuwe game card moet toevoegen.
Bizar omdat ik via automatische incasso betaal..
dus ik op m'n account management kijken, had het de 17e (eergisteren dus) afgeschreven moeten worden, maar is dat gewoon niet gebeurd. Aan het saldo van m'n rekening lag het in elk geval niet.
Kunnen we weer bellen..
Of je betaald elke maand even met iDealquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Daarom ben ik overgestapt op creditcard, had dat gezeik ook altijd
Mja, maar dat kan niet overal waar ik wel eens wat koopquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Of je betaald elke maand even met iDeal.
Kan ook, maar ik doe het al sinds november 2007 zo en het is eignelijk nog maar 1 keer fout gegaan. Dat hebben toen overigens zelf al gesignaleerd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Of je betaald elke maand even met iDeal.
Nop , we clearen alles rustig in een weekje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |