gisteravond eindelijk sarth10-3D neer. jeej, off the nightfall ftw. 
:D 4e horde guild op de server (Dragonmaw). alle content nu ook gecleared, met nog maar 2 achievs (maly6min maly8man) te gaan voor glory of the raider!
en een 89 roll op de black drake

verlies je van 91 .. ach komt wel, vanaf nu gaat ie op farm.
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef Ps2K het volgende:[..]
3D nooit gedaan, het zal wel weer een paar avondjes wipen worden. Ik denk dat het voor Ulduar nog wel te doen moet zijn.
Edit: Als ik de tactics zo lees dan is het eigenlijk een grote retard check... niet in voids staan en lava ontwijken. Dat gaat dus lastig worden
dat zeiden wij 4 weken geleden ook 'oow 2D down, volgende week 3D' hehe.. hoe naief waren we toen

.
je gaat je er iig verschrikkelijk in vergissen. 2D is inderdaad een kwestie van 'avoid FW / VZ'. 3D daarentegen (en zeker op 10mans) vereist erg goede dps (fullnuke op tenebron, hij moet dood voor de 2e wave of whelps), veeeeeeeel meer healing (4 tanks krijgen dmg + alle dps met 2e en 3e drake up), meer tanks (1sarth 1-2 adds/portal, 1-2 drakes), meer raidhealing (succes daarmee, was ons grootste probleem. als de dps op adds/drake zit wanneer vesperons acolyte up is, krijgt iedereen erg veel dmg.). ow en vergeet de maintank niet die ongeveer een minuut ofzo moet surviven terwijl hij 60k firebreaths krijgt.
kortom, 2D is retardcheck, 3D kost daadwerkelijk skill en een bepaald (vrij hoog zelfs, fullnaxx25 pref) gear-req.
onze 10man3d setup: DK MT, Warrior DrakeTank, Warrior Adds/Portal tank, Pala Healer, Druid Healer, Ele Sham, Lock, Spriest, Mage, Rogue.
range-based DPS buff stacking, met een rogue (heeft genoeg aan shouts, misery, druid en pala buff) voor MD (TToT) en fireadds de-enrage (FoK+anestetic poison). ow en de ele sham ging healing vanaf het moment dat de 2e+3e draak samen in de fight zijn.
25man 3d zou ik met 4 tanks (1dk 2war 1pala/feral) 6-7 healers en echt goede dps (3k+ minimaal!) met minstens 2 MD-ers.
nogmaals, succes.