Oh zit er anders al 1,5 uur op hoor..quote:
dat zeiden wij 4 weken geleden ook 'oow 2D down, volgende week 3D' hehe.. hoe naief waren we toenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
3D nooit gedaan, het zal wel weer een paar avondjes wipen worden. Ik denk dat het voor Ulduar nog wel te doen moet zijn.
Edit: Als ik de tactics zo lees dan is het eigenlijk een grote retard check... niet in voids staan en lava ontwijken. Dat gaat dus lastig worden
het onofficiele geluid is volgens mij begin volgende maand.quote:
Nou ik kom er echt niet opquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Oh zit er anders al 1,5 uur op hoor..
Zou 't eigenlijk niet moeten zeggen, maar ik ben al 68 min AFK en nog steeds lekker ingelogdquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ik kom er echt niet opWelke server zit jij dan?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
3D nooit gedaan, het zal wel weer een paar avondjes wipen worden. Ik denk dat het voor Ulduar nog wel te doen moet zijn.
Edit: Als ik de tactics zo lees dan is het eigenlijk een grote retard check... niet in voids staan en lava ontwijken. Dat gaat dus lastig worden
Ik had er ook een DK op aangemaakt, maar hoorde al van een oude guildie dat het nog erger gesteld is dan voorheen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Twisting Nether is up.
Komt die drang om steeds toch gewoon in te loggen ondanks wat Blizz zegt toch nog goed van pas
Oh, en hoi Rakusu
Edit:
Blijkbaar zijn de login servers down, kan niet inloggen op 't forum.
Wel relaxed, even rsutig questen.
Nuja, nu is het sowieso al rustig op TN, kom amper iemand tegen. En dat in de highest level zones. Dooie server![]()
Mijn druid is nu level 63. Tot nu toe feral gelevelled, maar dat heeft meer te maken met gear in Azeroth (geen boomkin gear) en makkelijk instances kunnen tanken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef drumstickNL het volgende:
Zit nu met een probleempje, het lijkt me namelijk vet om boomkin te worden op 80 maar feral heeft ook wel zo zijn voordelen.. iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Wil je PvP gaan doen --> Feralquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef drumstickNL het volgende:
Zit nu met een probleempje, het lijkt me namelijk vet om boomkin te worden op 80 maar feral heeft ook wel zo zijn voordelen.. iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Kijk eens kinderen, een goed onderbouwde en genuanceerde mening.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je PvP gaan doen --> Feral
Raiden -> Boomkin.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kijk eens kinderen, een goed onderbouwde en genuanceerde mening.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het maakt geen reet uit, alle specs (boomkin, feral, resto) werken in zowel PvE als PvP.
't is echt drama.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik had er ook een DK op aangemaakt, maar hoorde al van een oude guildie dat het nog erger gesteld is dan voorheen.
Ben vooral benieuwt hoe je die gnome en die feral laat zien bij de stats.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef effex1000 het volgende:
Ah ik vroeg me al af welke topic reeks ik een tijd niet meer gevolgd had
Guild officer die een ui heeft gemaakt voor de guild, ik vind hem best cool
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook een Druid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kijk eens kinderen, een goed onderbouwde en genuanceerde mening.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het maakt geen reet uit, alle specs (boomkin, feral, resto) werken in zowel PvE als PvP.
Wij hebben wel feral dpsersquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Druid.
En je kan beter zelf eens je eigen posts 100x editten, want meestal kraam je maar wat onzin uit in deze reeksVoor jou zou het waarschijnlijk vrij weinig uitmaken, maar ik vraag me af hoe goed jij bent in PvP.
Anyways, waarom Feral PvP? Omdat je super goede burst damage doet, snel bent, je partner makkelijk kan beschermen. En het belangrijkste is dat je amper dood gaat
Moonkin PvP vraagt veel resi = minder damage, je bent sneller dood en vooral als je vijanden besluiten om op jou te gaan als Moonkin. Dan kan je het wel vergeten.
Moonkin PvE heeft veel leuke diverse aspecten. In tegenstelling tot Feral PvE waar je waarschijnlijk alleen zal mogen tanken. (Misschien een paar fights waar je dmg mag doen, en dat alleen omdat er maar 1 tank nodig is) Ik heb in ieder geval nog nooit een Feral DPS raider gezien
Die hadden wij al in BWL.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Ik heb in ieder geval nog nooit een Feral DPS raider gezien
Ja, maar het gaat erom wat leuker is..quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Druid.
En je kan beter zelf eens je eigen posts 100x editten, want meestal kraam je maar wat onzin uit in deze reeksVoor jou zou het waarschijnlijk vrij weinig uitmaken, maar ik vraag me af hoe goed jij bent in PvP.
Anyways, waarom Feral PvP? Omdat je super goede burst damage doet, snel bent, je partner makkelijk kan beschermen. En het belangrijkste is dat je amper dood gaat
Moonkin PvP vraagt veel resi = minder damage, je bent sneller dood en vooral als je vijanden besluiten om op jou te gaan als Moonkin. Dan kan je het wel vergeten.
Moonkin PvE heeft veel leuke diverse aspecten. In tegenstelling tot Feral PvE waar je waarschijnlijk alleen zal mogen tanken. (Misschien een paar fights waar je dmg mag doen, en dat alleen omdat er maar 1 tank nodig is) Ik heb in ieder geval nog nooit een Feral DPS raider gezien
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef effex1000 het volgende:
Ah ik vroeg me al af welke topic reeks ik een tijd niet meer gevolgd had
Guild officer die een ui heeft gemaakt voor de guild, ik vind hem best cool
[ afbeelding ]
Ikzelf gebruik spartanUI gewoon bij Curse vandaan. Lijkt er een beetje op.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
Waar haal ik een soortgelijke UI ?
En ik geef mijn visie daarop.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom wat leuker is..
Hardcore raiding guild?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Wij hebben wel feral dpsersMeestal in de top 5 met 4.5k tot 5k dps.
Leuker > Allquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom wat leuker is..
Dat geeft je alsnog het recht niet om mij persoonlijk aan te vallen op mijn postgedrag.quote:
Jij valt mij toch ook aan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat geeft je alsnog het recht niet om mij persoonlijk aan te vallen op mijn postgedrag.
En dat jij geen goeie kitties in PvE ziet en geen goeie boomkins in PvP betekent niet dat ze er niet zijn, want ik heb er genoeg gezien.
Ligt puur aan samenstelling van team en tactiek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij valt mij toch ook aan?
Maar laten we dat maar even terzijde houden. Lijkt me niet zo'n goed idee om een flame reeks te maken.
En wellicht heb je gelijk, maar hij vroeg toch ook om meningenIk zeg niet dat er totaal geen Moonkins zijn in PvP, maar wel dat Feral gewoon een (groot) stuk beter is. Dat moet je gewoon inzien.
DPS is meer dan alleen raidbuffs. DPS is ook... DPS.quote:En een PvE kittie lijkt mij een beetje doelloos want het voegt qua buffs niet echt iets bijzonders toe in een raid wat een Feral tank niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |