abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67166977
Komt 3.1.0 vandaag eigenlijk?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:43:24 #162
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_67167010
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Brutus.nl het volgende:
Nee
Ook geen sig dus
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:44:54 #163
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67167059
De realms blijven offline tot 15.00
pi_67167256
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef Windigo het volgende:
De realms blijven offline tot 15.00
Oh zit er anders al 1,5 uur op hoor..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_67167271
Dan maar spelen op de PTR :/
Xbox Live: Anormius
pi_67167274
gisteravond eindelijk sarth10-3D neer. jeej, off the nightfall ftw. :D 4e horde guild op de server (Dragonmaw). alle content nu ook gecleared, met nog maar 2 achievs (maly6min maly8man) te gaan voor glory of the raider!
en een 89 roll op de black drake verlies je van 91 .. ach komt wel, vanaf nu gaat ie op farm.
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef Ps2K het volgende:

[..]

3D nooit gedaan, het zal wel weer een paar avondjes wipen worden. Ik denk dat het voor Ulduar nog wel te doen moet zijn.

Edit: Als ik de tactics zo lees dan is het eigenlijk een grote retard check... niet in voids staan en lava ontwijken. Dat gaat dus lastig worden
dat zeiden wij 4 weken geleden ook 'oow 2D down, volgende week 3D' hehe.. hoe naief waren we toen .

je gaat je er iig verschrikkelijk in vergissen. 2D is inderdaad een kwestie van 'avoid FW / VZ'. 3D daarentegen (en zeker op 10mans) vereist erg goede dps (fullnuke op tenebron, hij moet dood voor de 2e wave of whelps), veeeeeeeel meer healing (4 tanks krijgen dmg + alle dps met 2e en 3e drake up), meer tanks (1sarth 1-2 adds/portal, 1-2 drakes), meer raidhealing (succes daarmee, was ons grootste probleem. als de dps op adds/drake zit wanneer vesperons acolyte up is, krijgt iedereen erg veel dmg.). ow en vergeet de maintank niet die ongeveer een minuut ofzo moet surviven terwijl hij 60k firebreaths krijgt.

kortom, 2D is retardcheck, 3D kost daadwerkelijk skill en een bepaald (vrij hoog zelfs, fullnaxx25 pref) gear-req.

onze 10man3d setup: DK MT, Warrior DrakeTank, Warrior Adds/Portal tank, Pala Healer, Druid Healer, Ele Sham, Lock, Spriest, Mage, Rogue.
range-based DPS buff stacking, met een rogue (heeft genoeg aan shouts, misery, druid en pala buff) voor MD (TToT) en fireadds de-enrage (FoK+anestetic poison). ow en de ele sham ging healing vanaf het moment dat de 2e+3e draak samen in de fight zijn.

25man 3d zou ik met 4 tanks (1dk 2war 1pala/feral) 6-7 healers en echt goede dps (3k+ minimaal!) met minstens 2 MD-ers.

nogmaals, succes.
"Pools are perfect for holding water"
pi_67167295
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Brutus.nl het volgende:
het onofficiele geluid is volgens mij begin volgende maand.
"Pools are perfect for holding water"
pi_67167328
bahh , denk ga even rustig een uurtje vissen voor ik ga werken . zijn de realms down
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_67167815
Ben ik blij dat ik tot 5 uur werk XD
Ohai, I didn't do it!
DeviantArt|Cosplay.com|MyAnimeList
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:14:18 #170
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67167938
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Oh zit er anders al 1,5 uur op hoor..
Nou ik kom er echt niet op Welke server zit jij dan?
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:16:19 #171
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_67167995
Ik heb net al meer dan een uur zitten spelen : Frostmane.
Klap eens in je handjes.
pi_67168315
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:14 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou ik kom er echt niet op Welke server zit jij dan?
Zou 't eigenlijk niet moeten zeggen, maar ik ben al 68 min AFK en nog steeds lekker ingelogd
pi_67168421
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef Ps2K het volgende:

[..]

3D nooit gedaan, het zal wel weer een paar avondjes wipen worden. Ik denk dat het voor Ulduar nog wel te doen moet zijn.

Edit: Als ik de tactics zo lees dan is het eigenlijk een grote retard check... niet in voids staan en lava ontwijken. Dat gaat dus lastig worden
Klopt helemaal

(behalve dat het lastig is dan )
pi_67169401
Anders kom je er na 1 day 9.5 hours played achter dat je nog 2 talent points te besteden hebt
pi_67169425
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef Migwi het volgende:

[..]

Twisting Nether is up.
Komt die drang om steeds toch gewoon in te loggen ondanks wat Blizz zegt toch nog goed van pas

Oh, en hoi Rakusu

Edit:
Blijkbaar zijn de login servers down, kan niet inloggen op 't forum.
Wel relaxed, even rsutig questen.
Nuja, nu is het sowieso al rustig op TN, kom amper iemand tegen. En dat in de highest level zones. Dooie server
Ik had er ook een DK op aangemaakt, maar hoorde al van een oude guildie dat het nog erger gesteld is dan voorheen.
pi_67170502
Zit nu met een probleempje, het lijkt me namelijk vet om boomkin te worden op 80 maar feral heeft ook wel zo zijn voordelen.. iemand hier die daar ervaring mee heeft?
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:39:48 #177
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_67170699
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef drumstickNL het volgende:
Zit nu met een probleempje, het lijkt me namelijk vet om boomkin te worden op 80 maar feral heeft ook wel zo zijn voordelen.. iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Mijn druid is nu level 63. Tot nu toe feral gelevelled, maar dat heeft meer te maken met gear in Azeroth (geen boomkin gear) en makkelijk instances kunnen tanken.
Volgens mij als je wat heroics en zo doet, of wat quests, moet je toch wel aardig wat offspec gear kunnen verzamelen. Voor zover ik weet worden boomkins altijd wel gevraagd in raids.
Alhoewel de dps met 3.1 wel slechter zal zijn voor zover ik gehoord heb.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_67170713
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef drumstickNL het volgende:
Wil je PvP gaan doen --> Feral
Raiden -> Boomkin.
pi_67170858
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wil je PvP gaan doen --> Feral
Raiden -> Boomkin.
Kijk eens kinderen, een goed onderbouwde en genuanceerde mening.

Het maakt geen reet uit, alle specs (boomkin, feral, resto) werken in zowel PvE als PvP.
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2009 @ 14:47:13 #180
230491 Zith
pls tip
pi_67170956
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit, alle specs (boomkin, feral, resto) werken in zowel PvE als PvP.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67171368
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik had er ook een DK op aangemaakt, maar hoorde al van een oude guildie dat het nog erger gesteld is dan voorheen.
't is echt drama.
Gewoon niet leuk meer.
Mja, blijkbaar is de game steeds beter geworden volgens velen
pi_67171918
Ah ik vroeg me al af welke topic reeks ik een tijd niet meer gevolgd had

Guild officer die een ui heeft gemaakt voor de guild, ik vind hem best cool

woensdag 18 maart 2009 @ 15:21:11 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67172011
Erg mooi inderdaad. Die wil ik ook wel .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:35:53 #184
158732 magge
dát is even geleden!
pi_67172533
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:50:17 #185
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_67173020
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef effex1000 het volgende:

[ afbeelding ]
Ben vooral benieuwt hoe je die gnome en die feral laat zien bij de stats.
Fear is the grease of society.
pi_67173269
Stomme phasing feature.
Kan iemand die de quest niet heeft of al gedaan heeft gewoon niet helpen.
Welke mongool heeft dat dan verzonnen? Echt heel handig op low pop servers zoals TN.
/sigh

Nou ja, waarschijnlijk kan ik ze gewoon solo doen, maar het idee blijft zwaar debiel. Tot nu toe echt alles solo gedaan en heb alle quests gedaan behalve het meeste in Stormpeaks. Ben nu bij die 3 riders die je moet verslaan in Icecrown.
pi_67173650
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een Druid.

En je kan beter zelf eens je eigen posts 100x editten, want meestal kraam je maar wat onzin uit in deze reeks Voor jou zou het waarschijnlijk vrij weinig uitmaken, maar ik vraag me af hoe goed jij bent in PvP.

Anyways, waarom Feral PvP? Omdat je super goede burst damage doet, snel bent, je partner makkelijk kan beschermen. En het belangrijkste is dat je amper dood gaat

Moonkin PvP vraagt veel resi = minder damage, je bent sneller dood en vooral als je vijanden besluiten om op jou te gaan als Moonkin. Dan kan je het wel vergeten.

Moonkin PvE heeft veel leuke diverse aspecten. In tegenstelling tot Feral PvE waar je waarschijnlijk alleen zal mogen tanken. (Misschien een paar fights waar je dmg mag doen, en dat alleen omdat er maar 1 tank nodig is) Ik heb in ieder geval nog nooit een Feral DPS raider gezien
pi_67174159
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

En je kan beter zelf eens je eigen posts 100x editten, want meestal kraam je maar wat onzin uit in deze reeks Voor jou zou het waarschijnlijk vrij weinig uitmaken, maar ik vraag me af hoe goed jij bent in PvP.

Anyways, waarom Feral PvP? Omdat je super goede burst damage doet, snel bent, je partner makkelijk kan beschermen. En het belangrijkste is dat je amper dood gaat

Moonkin PvP vraagt veel resi = minder damage, je bent sneller dood en vooral als je vijanden besluiten om op jou te gaan als Moonkin. Dan kan je het wel vergeten.

Moonkin PvE heeft veel leuke diverse aspecten. In tegenstelling tot Feral PvE waar je waarschijnlijk alleen zal mogen tanken. (Misschien een paar fights waar je dmg mag doen, en dat alleen omdat er maar 1 tank nodig is) Ik heb in ieder geval nog nooit een Feral DPS raider gezien
Wij hebben wel feral dpsers Meestal in de top 5 met 4.5k tot 5k dps.
pi_67174840
quote:

[..]Ik heb in ieder geval nog nooit een Feral DPS raider gezien
Die hadden wij al in BWL.
Gezeur om specs ook altijd
pi_67175287
quote:

[..]

Ja, maar het gaat erom wat leuker is..
pi_67175297
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef effex1000 het volgende:

[ afbeelding ]

Waar haal ik een soortgelijke UI ?
pi_67175603
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Waar haal ik een soortgelijke UI ?
Ikzelf gebruik spartanUI gewoon bij Curse vandaan. Lijkt er een beetje op.

Maar ik vind dit idd een hele mooie, is deze ook gewoon te downloaden ergens en wordt deze ook regelmatig geupdate?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_67176066
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

En ik geef mijn visie daarop.
pi_67176087
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef Nemmii het volgende:

[..]

Wij hebben wel feral dpsers Meestal in de top 5 met 4.5k tot 5k dps.
Hardcore raiding guild?
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:46:37 #195
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67176487
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Leuker > All

Enhancement doet meer DPS dan Elemental, ik vind elemental leuker dus ben ik elemental. Als ik een druid begin dan ga ik die denk ik boomkin levellen, kan me eigenlijk geen fuck schelen of het makkelijker of beter is.
Mijn hunter heb ik MM geleveled (sinds patch 1.7) omdat BM te saai is en SV is gewoon stom.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67177256
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

En ik geef mijn visie daarop.
Dat geeft je alsnog het recht niet om mij persoonlijk aan te vallen op mijn postgedrag.

En dat jij geen goeie kitties in PvE ziet en geen goeie boomkins in PvP betekent niet dat ze er niet zijn, want ik heb er genoeg gezien.
pi_67177833
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:16 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat geeft je alsnog het recht niet om mij persoonlijk aan te vallen op mijn postgedrag.

En dat jij geen goeie kitties in PvE ziet en geen goeie boomkins in PvP betekent niet dat ze er niet zijn, want ik heb er genoeg gezien.
Jij valt mij toch ook aan?

Maar laten we dat maar even terzijde houden. Lijkt me niet zo'n goed idee om een flame reeks te maken.

En wellicht heb je gelijk, maar hij vroeg toch ook om meningen Ik zeg niet dat er totaal geen Moonkins zijn in PvP, maar wel dat Feral gewoon een (groot) stuk beter is. Dat moet je gewoon inzien.

En een PvE kittie lijkt mij een beetje doelloos want het voegt qua buffs niet echt iets bijzonders toe in een raid wat een Feral tank niet kan.
pi_67178673
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Jij valt mij toch ook aan?

Maar laten we dat maar even terzijde houden. Lijkt me niet zo'n goed idee om een flame reeks te maken.

En wellicht heb je gelijk, maar hij vroeg toch ook om meningen Ik zeg niet dat er totaal geen Moonkins zijn in PvP, maar wel dat Feral gewoon een (groot) stuk beter is. Dat moet je gewoon inzien.
Ligt puur aan samenstelling van team en tactiek.
quote:
En een PvE kittie lijkt mij een beetje doelloos want het voegt qua buffs niet echt iets bijzonders toe in een raid wat een Feral tank niet kan.
DPS is meer dan alleen raidbuffs. DPS is ook... DPS.
pi_67179637
Oh ja, nu moet ik natuurlijk ook weer de bars voor m'n Warrior fixen wil ik die een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. En dat vind ik me toch een partij leuk om te doen
pi_67179733
Een Kitty kan altijd nog een BattleRez geven, terwijl een Bear Tank dan niet altijd kan.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')