Gametrailer HD reviewquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Sjotime het volgende:
RE5Ben zo benieuwd,..... ik duik het diepe in
Van je moeder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Kuron het volgende:
Wiens kloon is aurelius nou? ik ben even de draad kwijt...
(tevens verkapte TVP ^^)
Nog niet begonnen...ik voel me geintimideerd.quote:
Fokking 200 euro uitgegeven, maanden gehype... krijg je dit hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nog niet begonnen...ik voel me geintimideerd.Nee, ik wacht even tot het wat rustiger is en ik wat meer tijd heb om te gamen.
180quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:15 schreef Bastard het volgende:
Fokking 200 euro uitgegeven, maanden gehype... krijg je dit he![]()
Al diverse malen inderdaad,.... probeer ze nu met alle characters uit te spelen. Wel bijna alles unlocked. Dit weekend versus potjes met een oude maat,... ga klappen krijgenquote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef thloreg het volgende:
Pfff Gijsjes die helemaal de weg kwijt raken voor een bepaalde houding in een game. Zet dan gewoon tig keer Tombraider op als je zo wilt geilen. Totale fail topic imo.
Post dat maar op z'n blog, in het gastenboek ofzo! Dat vindt hij vast leuk om te lezen als hij weer internet heeft (hij zit nu in Nepal in de Himalaya geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef Quinny het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik best wel veel respect heb voor Kepler. Zat net even op zijn site te lezen.Ik denk niet dat ik het allemaal zo zal durven en dan ook zo lang.
Lees dit nou maar i.p.v. zo'n domme blog!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef Quinny het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik best wel veel respect heb voor Kepler. Zat net even op zijn site te lezen.Ik denk niet dat ik het allemaal zo zal durven en dan ook zo lang.
Tis net zo hersendodend als www.bonardt.nlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lees dit nou maar i.p.v. zo'n domme blog!
http://www.telegraaf.nl/v(...)worden__.html?p=24,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |