en het ging over dagjes uit geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:14 schreef pinquit het volgende:
ik wil ook hightea-en![]()
volgende week nog es?
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
volgende week zaterdag kun je wel pinq? Zullen we het dan doen? Als huup en Reinhilde ook kunnen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Dooie kip is niet leuk maar dat smaakt soms wel in een sausje met een lente-uitje
Mijn tuin is klaar omdat ik de tafel en stoelen er terug in gezet hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Tuin! Ik wil oooooooook, wij hebben alleen maar een lelijke grijze vieze stinkende kuil...
Zo ongeveer dan. Het moet zo'n 30cm omhoog, dan een nieuwe schutting, een schuurtje geplaatst, nieuwe bestrating en dan nog wat borders met planten!
Oh een dakterras lijkt me ook heerlijk hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef pinquit het volgende:
de kip die over de soep vloog.
wij hebben geen tuin. wel een 'plaatsje' achter het huis, tussen onze keuken en de keuken van de buren. ongeveer 2×2.3 ofzo, betegeld en vol met fietsen![]()
daarnaast ook een heerlijk dakterrasdat moet nog wel lente/zomerklaar gemaakt worden
Lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef Troel het volgende:
Wij hebben een tuin en een dakterrasmet ligstoelen
Op het dakterras dan he? In de tuin hebben we kattenstront
Dat lijkt me idd best saai.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef DeLiedje het volgende:
BE, eerst deed ik dat vaak lekker s'avonds ja, maar ik maak mn wolkjes al een hele tijd niet zelf meer... En de rest is toch makkelijker achter mn bureau...
Maar ik lever wel alle materialen aan aan degene die ze voor me maakt en de oogjes maak ik wel nog zelf... Ik zit nu dus zoveel mogelijk paar oogjes te maken...en dat is niet echt leuk meer...
mam heeft een suzuki alto gehad, daar kun je ook heel veel in kwijtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef Nijna het volgende:
Vraagje: Heeft iemand hier toevallig een Fiat Panda en hoe zit dat met het autostoeltje. Wij zijn aan het kijken voor een 2e autootje en hebben vamorgen een ritje gemaakt in een panda, maar ik vond dat Mirte wel erg weinig beenruimte over had (ze zat met haar voetjes tegen de voorstoel en nou ben ik echt niet enorm lang ofzo, maar er bleef weinig ruimte over).
Of ervaring met een ander klein autootje (wel 4-5 deurs) wat goed bevalt? Of kan ik daar beter een apart topic voor openen? Of moet ik bij een ander subforum zijn...
quote:
Ik weet niet wat je te besteden hebt, maar een Toyota Aygo of een ctroën c1 zijn nu heel goedkoop in de wegen belasting (4 euro geloof ik) en kosten niets in het verbruik. En die hebben net wat meer kreukelzonequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef Nijna het volgende:
Vraagje: Heeft iemand hier toevallig een Fiat Panda en hoe zit dat met het autostoeltje. Wij zijn aan het kijken voor een 2e autootje en hebben vamorgen een ritje gemaakt in een panda, maar ik vond dat Mirte wel erg weinig beenruimte over had (ze zat met haar voetjes tegen de voorstoel en nou ben ik echt niet enorm lang ofzo, maar er bleef weinig ruimte over).
Of ervaring met een ander klein autootje (wel 4-5 deurs) wat goed bevalt? Of kan ik daar beter een apart topic voor openen? Of moet ik bij een ander subforum zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij hebben doorzichtig glas. En nu dus van die folie er over! En ik ben er heel blij mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
ook pyamaatjes voor 2.50 bij de action met kroks erop enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nog meer leuke shoptips?Ga morgen de stad in. Mijn moeder heeft een geboortelap geborduurd en nu wil ze die laten inlijsten. Mag ik het lijste uitzoeken.
Pyjama is altijd handig natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
ook pyamaatjes voor 2.50 bij de action met kroks erop enzo
yeps, t was beppie (een grote witte)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Arme kip. Was het een bekende uit de kippensoop, lady-wrb?
kia pride was wel een fijn autotje of een charade maardan echt als bij auto.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef Nijna het volgende:
Bedankt voor jullie tips so far, ik ga er straks nog eens even voor zitten om de diverse autootjes op te zoeken, lief moet eerst ff eea aan werk gerelateerde dingen doen, dus dat moet eerst gebeuren.
Kortom, een kip is de oplossing tegen vervelende katten in de tuin?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
yeps, t was beppie (een grote witte)
de rest soopt nog vrolijk door: heep zit weer eens te broeden, lies heeft zich ontpopt als huiskip (zit nog eerder binnen dan ik) en met zijn allen terroriseren ze de buurtkatten (en de onze) vooral KC heeft diep ontzag voor onze gevederde bende.
oehhhh volvo V40quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Reinhilde het volgende:
wij hebben ook een citroen xantia station!![]()
Fijne auto. Veel ruimte!
Binnenkort gaan we wel een nieuwe (nieuw voor ons dan he?) kopen, wsl een Volvo V40.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Kortom, een kip is de oplossing tegen vervelende katten in de tuin?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Flink opgeknapt, je toilet lady!
Popples, wij hebben een V40 :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lady_wrb, kusje voor t kipje
Oeeeh en je wc is mooi opgeknapt zeg!![]()
Ook tegen loslopende honden van de burenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Kortom, een kip is de oplossing tegen vervelende katten in de tuin?
thanksquote:
Viscuisine \O/quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef Reinhilde het volgende:
he Troel, wat irritant zeg.
Rocka, lekker!![]()
Iemand een idee voor eten vanavond? Meestal wordt het iets afhalen/bezorgen op vrijdag, maar daar heb ik vandaag geen zin in. Wel in iets lekkers.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
Hullo!weer thuis van het zusje uitlaten
wat een ondingen zijn dat zeg die rolstoelen die ze uitlenen. Pfff als ik morgen spierpijn heb weet ik in elk geval waar het van komt
Ben wel enorm verwend door zusjeze wilde kadootjes kopen voor baby
leuk huupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lady_wrb, kusje voor t kipje
Oeeeh en je wc is mooi opgeknapt zeg!
jij ben toch degene van de barbapappa spullen? ik was vandaag in loods 5 en daar hadden ze zulke leuke spulletjes daarvan. de houten barba's zou ik zo zelf neerzetten, maar ik mag niks meer kopen van mijnwegens plaatsgebrek.
Ja ik had het gelezen, jammer maar helaas. Ik vind het niets dat zweterige spulquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
thanks
ik weet nie of je het nog gelezen had maar die jasjes met polkadots die ik gezien had leken wel een beetje regenjasstofje. Ze waren niet heel erg plastic ofzo maar wel een soort eh, gecoat als je snapt wat ik bedoel. Ze hingen daar in zwart en roze maar er hingen alleen nog wat grotere maten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
Hullo!weer thuis van het zusje uitlaten
wat een ondingen zijn dat zeg die rolstoelen die ze uitlenen. Pfff als ik morgen spierpijn heb weet ik in elk geval waar het van komt
Ben wel enorm verwend door zusjeze wilde kadootjes kopen voor baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lady_wrb, kusje voor t kipje
Oeeeh en je wc is mooi opgeknapt zeg!
jaaaaa die! ik zal al dat t maat 68 tot 86 was
(ben net ook geweest)
Heb ook een stapeltoren vanFisherprice gekocht (met bekertjes/kommetjes die je kan stapelen en en balletje me belletje erin)http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Oh heerlijk!quote:
ja man! je hebt pakken van knorr geloof ik voor zalm uit de oven, we zijn er hier verslaafd aan!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:29 schreef huuphuup het volgende:
Oeh lekker Dakota! Wel die met zo'n korstje dan? Niet met zo'n enge grill-laag die zijn een anti-climax
Wij eten gegrilde zalm met veldsla-salade. K moet nog even verzinnen waar ik de zalm mee ga marineren. Iemand suggesties?
Ja Maneki haha dat vind ik meestal ook, ze voelen ook altijd een beetje engig. Raar stofje. Maar ze waren wel leuk, jammer dat ze niet van gewone stof waren.
Lady ja nouja ik vind barbapapa wel leuk ja maar mn lief vindt ze engdus áls ik er hier al iets inkrijg dan is het wat kleins
oh die ga k es proberen dan denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja man! je hebt pakken van knorr geloof ik voor zalm uit de oven, we zijn er hier verslaafd aan!
zeg je tegen je jochie dat jij Beppie uit hebt geplozenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
wij eten hier sperciebonen met aardappels en een kipcordonbleu. (nee niet van mijn kip)
ja! 9.95!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef Reinhilde het volgende:
Koot, die van de H*M*? die is echt leuk! En jammer dat 'ie er niet is in 2persoons. Is nixxx overigens heel blij mee.
heb je dille?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh die ga k es proberen dan denk ik.
Mja eigenlijk ben ik gewoon een doos want ik heb al boodschappen gedaandus ik kan ook niets meer bijhalen, maar ik heb wel alle gewone allerhande kruiden enzo in huis. Es even denken wat ik in elkaar ga flansen...
Oeh en ik heb ook boter gehaald dus ik kan cakejes bakken voor morgen eventueel en versieren met mn nieuwe cakespullies!![]()
mooie tijd vind ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind het wel leuk om morgen te high-tea-en! Anders beginnen we om 15:00 uur, dan kan chell nog aan komen waaien als haar bespreking niet te lang duurt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef Mibos2 het volgende:
Even inbreken doet:
Wij hebben een nieuwe Ford Focus Zwart met een sportieve versie met alles erop en eraan!!! En we hoefden niets bij te leggen dus dat was al positief!!!
Zalm in blokjes snijden, incajunnen, in de wok gooien en dan afblussen naar smaak met ketjap en met een beetje olie eerst in de pan...
* Vlindur fluistert iets over paintquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
(ze hadden geen beschuit met zwarte muisjes )
ik rij een suzuki alto automaat, die bevalt me prima en is zuinigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef Nijna het volgende:
oeh ik heb vandaag voor het eerst in een automaat gereden en ik zat bijna met mn kop door de voorruit omdat ik dacht even mn koppeling in te trappenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef Belana het volgende:
[..]
ik rij een suzuki alto automaat, die bevalt me prima en is zuinig
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind het wel leuk om morgen te high-tea-en! Anders beginnen we om 15:00 uur, dan kan chell nog aan komen waaien als haar bespreking niet te lang duurt?
oh schakelen en koppelen gaat zo als vanzelf voor mij (bleek wel vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:06 schreef Belana het volgende:
ja het is misschien even wennen in het begin, maar ik vind het zalig en wil nooit meer anders
ooooh BE auch dabei?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oehoeh, is er nog een plekje vrij?
Ik heb nog wel het eea aan verschillende thee-tjes om mee te nemen?
ja daarom heb ik het ook nog niet gekochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:27 schreef Popples het volgende:
[..]
volgens mij mag jij dadelijk verhuizen
Ehm nee... gewoon net even te...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |