Jep, dacht ik ook al aan, maar ik heb hem de afgelopen maanden niet meer gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef DrDentz het volgende:
Zou Stanley_Climbfall ofzo dat niet eens regelen?
Mijn droom, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:48 schreef thloreg het volgende:
Iets zegt me dat die "king of...flop" niet live zal zingen maar playbackt ala Toppers. Heeft te maken met zijn leeftijd
jij zoekt ruzie ofzo - of wil je kijken hoeveel er gaan reagerenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:34 schreef supersteve het volgende:
even een groffe rekensom:
90 euro x 20.000 = 1.800.000 x 50 = 90.000.000...
laten we grofweg zeggen dat hij de helft over houdt.. 45 miljoentjes binnen 1 jaar verdienen..
tering.. ik wil ook pedo zijn, en goed kunnen zingen
Als dit gebeurt, ga ik denk janken van blijdschap, mijn 2 jeugdidolen samen op 1 podiumquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Flugel83 het volgende:
Hopelijk vergeet hij één van zijn beste nummers niet en misschien een gastoptreden van laatsgenoemde
Dus jij zag live dat hij een vrije val maakte tijdens Earth Song?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:54 schreef Janena het volgende:
Slash en Michael...
Heb ze samen live gezien tijdens MJ and friends (1999 in Munchen).
TOP!!!!!!!!
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef Janena het volgende:
Inderdaad, stond er een keer 20 meter vanaf gok ik.
Eerlijk gezegd had ik toen het Seoul concert nog niet gezien dus dacht ik dat die brug omlaag hoorde te komen (vond alleen wel dat ie wat hard naar beneden kwam).
Hij ging gewoon door maar is daarna wel doorgegaan naar het ziekenhuis waar hij de rest van de nacht is gebleven.
Doet me denken aanquote:
Wat was er toen dan, in 2002?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me een set-up om 'm voor lul te zetten, te toevallig dat Michael net op dat moment in die kraan weggaat. Net als MTV Awards 2002.
Valt op zich wel mee toch? In ieder geval niet zo erg als die reactie op YouTube: ''It's amazing he survived it''.quote:
Oh ja dat verhaal. Weet niet of dat inderdaad zo'n opzetje was. Had Britney Spears hem dan willen uitdelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Toen hadden ze hem een Artist of the Millennium award beloofd, want Michael komt nooit op dat soort shows als hij geen award krijgt. Alleen toen bleek het gewoon een trofeetje dat iedereen kreeg. MJ had een speech voorbereid op zijn Artist of the Millennium award, en een flater was geboren.
Ja, dat was ook hilarisch, ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Toen hadden ze hem een Artist of the Millennium award beloofd, want Michael komt nooit op dat soort shows als hij geen award krijgt. Alleen toen bleek het gewoon een trofeetje dat iedereen kreeg. MJ had een speech voorbereid op zijn Artist of the Millennium award, en een flater was geboren.
het was een geintje lul!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
jij zoekt ruzie ofzo - of wil je kijken hoeveel er gaat reageren
maar ik denk ook dat hij niet kids heeft geknald - ik denk namelijk dat hij nog nooit iemand keihard heeft geknald.
[..]
Als dit gebeurt, ga ik denk janken van blijdschap, mijn 2 jeugdidolen samen op 1 podium![]()
![]()
![]()
Die gasten zitten op een brakke shared hosting provider, waardoor er op het moment dat er 200 man op de site waren de hele boel er continue uitklapte. Ze gingen nu dan eindelijk over op een dedicated server. Dus dan zou het minder problemen moeten geven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:18 schreef Janena het volgende:
mjjcommunity weet hun crashes trouwens altijd lekker te plannen.
Kennen jullie nog een (groot) MJ-platform?
Ik ging van KOP-board en MJIFC naar MJNewsonline en MJJForum (later mjjcommunity).
Kom de laatste jaren eigenlijk alleen nog op die laatste.
KOp board bestaat nog geloof ik maar dat is niet meer wat het geweest is.
Niks ervan!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:32 schreef Knoflook het volgende:
Zijn er al mensen hier tempted door de grote bedragen die worden geboden ?;)
Ook al playback. Hij zing nog zo mooi als hij neerklapt. Heel knap... voor playback!quote:
hehe, toen was ik 16 of 17.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Balen dat het al uitverkocht is
Ik weet nog dat toen ik 7 jaar was ik stond te dansen op mn stoeltje in de arena
Ik ook niet, kan me nog zo goed herinneren hoe ie opkwamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:30 schreef RSie het volgende:
[..]
hehe, toen was ik 16 of 17.
ik had toen businessplaatsen met vrije toegang tot een bar. ben toen helemaal los gegaan, zowel met de drank als met dansen en meezingen.
stond toen tussen allerlei BN'ers in te partyen.
concert dat ik nooit van mijn leven zal vergeten.
Die opkomst. Hoe droog.quote:
Michael Jackson is een playbackende, labiele, neusloze pedofiel. Oh ja, en hij is ook failliet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ook al playback. Hij zing nog zo mooi als hij neerklapt. Heel knap... voor playback!
Ben ik hier op de sociale werkplaats beland ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Michael Jackson is een playbackende, labiele, neusloze pedofiel. Oh ja, en hij is ook failliet.
Zo, al het negatieve over Michael Jackson is weer gezegd. Kun je nou eindelijk oprotten Hapertje naar het Madonna topic? Hoe kansloos ben jij wel niet? Elke keer als er groot nieuws is voor MJ-fans, kom je even lekker trollen in dit topic over hoe slecht MJ wel niet is en hoe goed Madonna wel niet is.
Man oh man wat ben jij een kinderachtig mens.
En nu reageer ik ook nog op je.. omg.
Nouja, 50 jaar is toch niet oud? Hij zag er ook fit uit bij de persconferentie, dus hij zal live echt wel wat nummertjes zingen. Alleen de combo met het dansgedeelte kan wel eens zwaar worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:48 schreef thloreg het volgende:
Iets zegt me dat die "king of...flop" niet live zal zingen maar playbackt ala Toppers. Heeft te maken met zijn leeftijd
haha bij mij ook zie ik netquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef Rnnz het volgende:
Keek net even op Wirecard en wat zag ik: Ticketmaster heeft vandaag het geld afgeschreven![]()
Geeft toch enigszins vertrouwen dat ik de kaartjes ook daadwerkelijk krijg.
Dus koploperkopper, ook wij zitten safequote:Af- en bijschrijvingen
Datum Naam / Omschrijving Bedrag (¤)
11-03-2009 ****.****.****.**** TICKETMASTER.CO.UK 0870 2424442 Af 369,04
Nog bedankt trouwensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef matthijst het volgende:
Click for fullsize...
[ link | afbeelding ]
Wordt gelijk bij iedereen afgeschreven. Wanneer je iets met een creditcard betaalt online (wat in dit geval dus bij iedereen was) dan moet zoiets nog wel worden gevalideerd met een daadwerkelijke afschrijving. Gewoon een soort zekerheid om zo niet een korte tijd voor het concert een hoop "check" bounces te krijgen en met een hoop kaarten te zitten. (niet dat ze er dan alsnog vanaf komen, maar goed)quote:Op zondag 15 maart 2009 11:58 schreef KingOfPop het volgende:
Tof joh !
Maar, wat denken jullie, zal bij iedereen tegelijkertijd het geld worden afgeschreven? Of zal het bij wijze van, 4 maand voor het concert waar voor je tickets heb gekocht gebeuren?
Ok, zal mijn vader eens vragen danquote:Op zondag 15 maart 2009 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wordt gelijk bij iedereen afgeschreven. Wanneer je iets met een creditcard betaald online (wat in dit geval dus bij iedereen was) dan moet zoiets nog wel worden gevalideerd met een daadwerkelijke afschrijving. Gewoon een soort zekerheid om zo niet een korte tijd voor het concert een hoop "check" bounces te krijgen en met een hoop kaarten te zitten. (niet dat ze er dan alsnog vanaf komen, maar goed)
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef KELDER het volgende:
Goede tip, dus meteen ff gechecked
en gelukkig:
[..]
Dus koploperkopper, ook wij zitten safe
nu is het nog aan de posterijen om de laatste horde goed te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |