Voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Rnnz het volgende:
En ik ben er weer bij!
For All TIme (L)
Ik dacht, laat ik eens even kijken of er nog tickets zijn (was beetje laat wakker). Dat was toch niet het geval![]()
Maar ja, ik ben er in elk geval 22 juli bij! Whoehoee
Nog maar zes maandjes slapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Voor jou.
Michael Jackson The O2 London, Tue 8 Sep 2009, 18:30 1PRESALE TICKET BK 408G 625 PRICE LEVEL 1LEVEL 4
Een van de eerste jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
For All Time is tof ja D:
Ga jij als eerste onder ons? Dikke verhalen straks
Achterkant jaquote:
Whaha, doe ik met je meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een van de eerste jaIk geloof dat het de 7e show is. Gelukkig zitten er tussen deze show en de show daarvoor 4 dagen, zodat MJ een beetje kan uitrusten en mij kan laten flauwvallen op de 22e.
Misschien heeft hij nog zo'n beeld over van de HIStory Tour. Naast The O2 ermee!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb gehoord dat Michael in Londen een monument wil bouwen ter ere van zijn aanwezigheid.
Naja, breng dan gewoon deze over:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb gehoord dat Michael in Londen een monument wil bouwen ter ere van zijn aanwezigheid.
Check die mensen dan in hun tentjesquote:
Ziet er echt fuckin' tof uit man. Stoerste outfit ook, van alle toursquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naja, breng dan gewoon deze over:
[ afbeelding ]
Alles heeft zijn prijs en als mensen het willen betalen, zal het altijd door blijven gaan. Voor 500 euro, mogen ze straks ook mijn ticket hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:30 schreef Janena het volgende:
Triest dat mensen die 3 dagen hun best doen eindigen met niks en handelaren de kaarten verkopen voor schandalig hoge prijzen....
Dat luie donders (die niet de moeite nemen zelf te kopen in de voorverkoop) zo'n prijs betalen vind ik niet erg maar voor mensen die al 3 dagen bezig zijn vind ik het ECHT jammer.
Helaas doe je er niet veel tegen.
Nou ja, wij gaan godzijdank op14 en 16 juli...
Nu is het alleen te hopen dat ze de kaarten gewoon op tijd naar me toe fedex-en.
Ik hou niet van dat last-minute gedoe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
300 miljoen ofzo zou ie er mee verdienen, maar dat zal nog wel flink oplopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:34 schreef supersteve het volgende:
even een groffe rekensom:
90 euro x 20.000 = 1.800.000 x 50 = 90.000.000...
laten we grofweg zeggen dat hij de helft over houdt.. 45 miljoentjes binnen 1 jaar verdienen..
tering.. ik wil ook pedo zijn, en goed kunnen zingen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:34 schreef supersteve het volgende:
laten we grofweg zeggen dat hij de helft over houdt.. 45 miljoentjes binnen 1 jaar verdienen..
zou je dat echt denken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
300 miljoen ofzo zou ie er mee verdienen, maar dat zal nog wel flink oplopen.
Je mag je ticket aan mij geven hoor, als je niet meer durft.quote:
Ja, nee, niet alleen tickets, merchandise, sponsordeals, tv-rechten, cd verkoop, enz.quote:
Vergeet je niet dat je hier met mensen zit die wel geloven dat MJ onschuldig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:34 schreef supersteve het volgende:
Bewezen zelfs Rnnzquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:38 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat je hier met mensen zit die wel geloven dat MJ onschuldig is.![]()
Je hebt er al 8quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je mag je ticket aan mij geven hoor, als je niet meer durft.
Zeker! Erg mooi nummerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:38 schreef Rnnz het volgende:
Wie herinnert zich Liberian Girl?
Vergeten parel.
haha, dat begreep ik hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik hoor aan jouw kant hoor![]()
Wilde het alleen even vriendelijk zeggen.
Slechts 2 weken geleden iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet nog toen ik zei: 'zullen wel weer stomme geruchten zijn'.
Toen was ik net unbanned, volgens mij, niet helemaal mee gekregen, maar ik hoorde het op dat 1 minuut journaal na de wereld draait door, ik zo van WTF?quote:
Dat refreinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:04 schreef denthemen het volgende:
Wat een geweldige filmpjes weer, kan hier uren naar luisteren, Give in to me, wat een geweldig nummer
Keep the faith is ook geweldig in mijn ogen, net als tabloid junkie
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:04 schreef denthemen het volgende:
Wat een geweldige filmpjes weer, kan hier uren naar luisteren, Give in to me, wat een geweldig nummer
Keep the faith is ook geweldig in mijn ogen, net als tabloid junkie
Van dat hele interview ken ik maar 2 fragmenten: Tabloid Junkie en over de Jackson 5, I Want You Back. Is het hele interview ergens te zien/lezen?quote:
Michael Jackson #30: Tijd voor nieuwe muziekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Toen was ik net unbanned, volgens mij, niet helemaal mee gekregen, maar ik hoorde het op dat 1 minuut journaal na de wereld draait door, ik zo van WTF?
Ik heb het interview ergens op dvdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van dat hele interview ken ik maar 2 fragmenten: Tabloid Junkie en over de Jackson 5, I Want You Back. Is het hele interview ergens te zien/lezen?
Wow. Dat hij in het zwart zit? Ik bedoel niet met Lisa Marie erbij. Maar die 2 fragmentjes van 'only about music'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het interview ergens op dvd
Ik zou het eerlijk gezegd even moeten terugzienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wow. Dat hij in het zwart zit? Ik bedoel niet met Lisa Marie erbij. Maar die 2 fragmentjes van 'only about music'.
Bad tour zou nooit worden uitgebracht toch vanwege bepaalde rechten ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef Kikkerr het volgende:
Hopelijk releasen ze de BAD tour uit 1988 nog eens op DVD. Toen was hij echt goed in vorm!
Ook zo gaaf ja!quote:
Brilliantquote:
Ben ik blij dat ik met drie vingers in mijn neus achter mijn pctje 4 tix heb kunnen bestellen . En gewoon op de benedenring. Beter dan drie dagen in de kou liggen. :-)quote:
Nouuuuu.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef DrDentz het volgende:
Oprah is ook wel funky hoor, in dat filmpje.
Dat stukje dat ie voor Lisa Marie zingt is fucking gaaf. Zo ff een nummertje uit zn mouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik hou van dit interview.
"And tonight is over"
MIchael: YESS
quote:
haha idd ja, herinner 't me weer. Hij vond het niet zo leuk daarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik hou van dit interview.
"And tonight is over"
MIchael: YESS
Tjah, lastig hoor zo'n man die nog een kind isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:41 schreef DrDentz het volgende:
En Lisa Marie doet nog zo haar best om hun neer te zetten als een serieus koppel.
Daar sta ik nog steeds achter! Geen nieuwe album is heel klote vind ik. En op dat moment wist ik nog niet dat er ook concerten na Juli zouden komen. Dan kan ik namelijk niet.quote:
Er komt waarschijnlijk wel wat nieuwe muziek dit jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daar sta ik nog steeds achter! Geen nieuwe album is heel klote vind ik. En op dat moment wist ik nog niet dat er ook concerten na Juli zouden komen. Dan kan ik namelijk niet.
Ik ook wel, maar wij zijn de Michael Jackson van vroeger gewend, maar is zijn stem nu nog steeds zo? Als hij nog steeds zo zou zingen zou ie echt nog wel een album uitbrengen hoor. Maar, denk gewoon hoe jammer het ook is, dat ie zelf wel ziet dat zijn stem achter uit gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daar sta ik nog steeds achter! Geen nieuwe album is heel klote vind ik. En op dat moment wist ik nog niet dat er ook concerten na Juli zouden komen. Dan kan ik namelijk niet.
Als zijn stem niet meer zo goed is, is het logischer om een studio-album uit te brengen dan 50 concerten te geven. In de productie kan er een hoop gesleuteld worden aan het stemgeluid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar wij zijn de Michael Jackson van vroeger gewend, maar is zijn stem nu nog steeds zo? Als hij nog steeds zo zou zingen zou ie echt nog wel een album uitbrengen hoor. Maar, denk gewoon hoe jammer het ook is, dat ie zelf wel ziet dat zijn stem achter uit gaat.
Hij heeft gewoon dat harde, rauwe stemgeluid niet meer, jammerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:30 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als zijn stem niet meer zo goed is, is het logischer om een studio-album uit te brengen dan 50 concerten te geven. In de productie kan er een hoop gesleuteld worden aan het stemgeluid.
Die 50 concerten, worden even in de studio gedaan, vervolgens tape er in, mooi live concertquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:30 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als zijn stem niet meer zo goed is, is het logischer om een studio-album uit te brengen dan 50 concerten te geven. In de productie kan er een hoop gesleuteld worden aan het stemgeluid.
Ik mag toch hopen dat het geen playback show wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die 50 concerten, worden even in de studio gedaan, vervolgens tape er in, mooi live concert
Nou als ik dat mini nieuwe stukje van WBSS hoor en vergelijk met hoe het wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Rnnz het volgende:
Wat een onzin zeg. Wat weet je nou over MJ's stem op dit moment? Helemaal niets?
Volgens mij heeft MJ in de studio altijd geweldig geklonken en is daar nog nooit aan gesleuteld.
Nou, bij Invincible had ik wel mn twijfels, de uithalen van YRMW?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Rnnz het volgende:
Wat een onzin zeg. Wat weet je nou over MJ's stem op dit moment? Helemaal niets?
Volgens mij heeft MJ in de studio altijd geweldig geklonken en is daar nog nooit aan gesleuteld.
En we zijn acht jaar verderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nou, bij Invincible had ik wel mn twijfels, de uithalen van YRMW?
(hoewel ze in de a capella wel weer goed klinken!)
Ouder is een geen argument, Prince, James, Tina; talloze anderen die dat nog kunnen. MJ zal misschien zn zangstijl iets moeten aanpassen om niet meer constant op t randje van zn stem te balanceren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:50 schreef Rnnz het volgende:
- z'n zangstijl is anders, veel agressiever, minder soul
- hij wordt ook ouder
Als je met James James Brown bedoelt: die zong toch ook niet bepaald goed meer de laatste tig jaar. En ook Prince z'n stem heeft ingeleverd hoor, vergeleken met de jaren '80. Tuurlijk, ze staan er nog allemaal, maar dat verwacht ik van MJ ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ouder is een geen argument, Prince, James, Tina; talloze anderen die dat nog kunnen. MJ zal misschien zn zangstijl iets moeten aanpassen om niet meer constant op t randje van zn stem te balanceren.
En Mick niet te vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ouder is een geen argument, Prince, James, Tina; talloze anderen die dat nog kunnen. MJ zal misschien zn zangstijl iets moeten aanpassen om niet meer constant op t randje van zn stem te balanceren.
Ja OK, maar toen 'ie 50 was wel. En Prince inderdaad wel iets minder dan in '80, maar echt niet veel. MJ heeft echter vocaal veel moeilijkere nummers, zeker als hij ze net zo hoog wil zingen als vroeger. Ik vind echt dat 'ie zn nummers moet aanpassen aan zn stem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Als je met James James Brown bedoelt: die zong toch ook niet bepaald goed meer de laatste tig jaar. En ook Prince z'n stem heeft ingeleverd hoor, vergeleken met de jaren '80. Tuurlijk, ze staan er nog allemaal, maar dat verwacht ik van MJ ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |