Verslagje erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Is er nou gestoken of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Heeft van der Sar niet ook een tijdje bij Fulham gekeept?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef Longmen het volgende:
Er komt natuurlijk geen topploeg voor Steek. Zal wel iets van Udinese worden of een niveau Birmingham ofzo.
Zoiets ja. Internationaal nog te onbekend.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef MaxC het volgende:
Vind het weinig getuigen van een winnaarsmentaliteit dat hij het zo snel opgeeft.
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Luco het volgende:
Net kleine repo bij Studio Sport... Stekelenburg liep er heel verslagen bij bij de training, Vermeer lachte alleen maar
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beidequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..
Logisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beide
Newcastle misschien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Villa wel iets voor hem, maar ja, die hebben Friedel (volgend jaar wel 38). Ik zie Stekelenburg wel naar Engeland gaan.
Valt mij opzich ook tegen. Aan de andere kant is het natuurlijk een klap voor hem omdat hij al enige jaren eerste keepert was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef navigator het volgende:
Stekelenkutje![]()
Wat een jankerd. 2 miljoen per jaar en te beroerd om de concurrentie aan te gaan.
kan ik niet uitstaan. Daarom mag hij opflikkeren als dit zo is.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
True. Maar nu moet Ajax na dit seizoen wel weer mogelijk een vervanger kopen, als Stekelenburg vertrektquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef msnk het volgende:
Je kunt het ook wel verwachten. Des te mooier voor Vermeer die wel al die tijd netjes zijn beurt opwachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |