Haha ja dat viel me ook meteen op. Hij loopt gewoon langs de verdedigers alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef bloodysunday het volgende:
Toen Leo weer als invaller int veld kwam waren er gelijk weer 2 kansen
Vermeer tekent nu 100 % zeker bij tot en met 2014.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Vermeer heeft nog niet bijgetekend toch. Straks zijn we ze allebei kwijt.
Ja te grappig maar ook weer zo jammer, wanneer je die jongen in de basis zet komt er helemaal niks uit. Maar invallen tegen een Europese ploeg en hij gaat er vol tegenaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha ja dat viel me ook meteen op. Hij loopt gewoon langs de verdedigers alsof er niets aan de hand is
Anyway, ik kan, zeker geniet het spelbeeld, wel leven met de score. Hopen dat in Amsterdam alles goed gaat!
Grappig, dat Nederlands eerste keeper niet in de basis staat bij Ajaxquote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef bloodysunday het volgende:
De vraag is nu, wie zal dan de 1e doelman zijn bij het NL elftal. Vorm en Timmer spelen elke wedstrijd. Maar ik verwacht wel dat Stekelenburg 1e doelman is.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef bloodysunday het volgende:
De vraag is nu, wie zal dan de 1e doelman zijn bij het NL elftal. Vorm en Timmer spelen elke wedstrijd. Maar ik verwacht wel dat Stekelenburg 1e doelman is.
Ja, Real Madrid heeft een keeper nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
15 miljoen en stekelaar voor Sneij en de Vaart
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
15 miljoen en stekelaar voor Sneij en de Vaart
Aan de andere kant laat ie zich ook wel een beetje kennen door te zeggen dat ie niet meer gemotiveerd is op dit moment.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sja aan de ene kant heeftie dus respect voor Vermeer dat hij hem de kans gunt.
Of door Ajax, zit geloof ik terugkoop clausule in zijn contract, meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
En zo zie ik Poepon ook ontwikkelen, binnenkort gekocht worden door Nec of Twente en vervolgens uitgroeien tot een hele leuke speler.
Toch is het wel weer een beetje een "van Bastiaanse" beslissing. Laat Steek gewoon keepen en verkoop hem daarna.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Cheiron het volgende:
Valt me erg tegen van Stekelenburg. Voor 2.2 miljoen per jaar mag best van je gevraagd worden dat je de strijd aangaat voor eerste keeper. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Nee, Vermeer laten staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Toch is het wel weer een beetje een "van Bastiaanse" beslissing. Laat Steek gewoon keepen en verkoop hem daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |