Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
We zijn geen liefdadigheidsinstelling, de beste moet keepen. De beste is Vermeer, kijk de cijfertjes er maar op na. Significant verschil.
Begrijpelijk maar jammer. Al moet ik zeggen dat ik m eigenlijk alleen vorig seizoen een goede zekere keeper van Ajax vond. En dan nog was het niet als een Gomes die echt de punten pakt. Stekelenburg...nja hij pakte veel ballen die hij kon pakken, maar bv ballen waarvan je zegt "Ja die kunnen er in vliegen" die pakte hij dan weer niet. Als ik dan bv. denk aan de momenten van Vermeer tegen Fiorentina en ook gisteren de 2e helft...hij pakt ze wél zogezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?
Geldt ook voor anderen hier trouwens.
Hij laat zich te snel kennen. Iedere speler zou z'n handjes moeten dichtknijpen van geluk dat 'ie bij het grote Ajax mag ballen, of je nu in de basis staat of niet. En zeg nou zelfs, voor dat geld mag je al helemaal niet klagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het erg van hem tegenvallen. Ik snap wel dat het moeilijk is maar als je er automatisch vanuit gaat dat je het toch wel wordt....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de ene kant zijn reactie. Staat al jááren in Ajax-1, Nederlands elftal, is de oudste overgebleven 'Ajacied', en hij voelt zich natuurlijk redelijk voor lul staan op de reservebank. Ik zou in zijn plaats ook boos en gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terecht dat ie weg wil. Maar hij weet ook dat hij een basisplaats niet zomaar kan claimen als er een ander is die het op dit moment beter doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Stekelenburg moet niet zeuren maar gewoon weer hard gaan trainen en laten zien dat hij de onbetwiste nummer 1 is. Niemand verdiend wegens zijn status een basisplaats want de beste moet spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de ene kant zijn reactie. Staat al jááren in Ajax-1, Nederlands elftal, is de oudste overgebleven 'Ajacied', en hij voelt zich natuurlijk redelijk voor lul staan op de reservebank. Ik zou in zijn plaats ook boos en gefrustreerd zijn.
Maarrr, Stekelenburg laat er altijd wel eentje door. Iedereen dacht bij die kans voor Viola in de Arena 'Oef, die had de Steek niet gehad!', terwijl Vermeer uitstekend redde. Exemplarisch. Maar ik snap dat iemand met zijn 'status' niet op de bank wil zitten, hij moet keepen. Ik denk dat 'ie weggaat in de zomer, ben alleen bang dat we geen financiele klapper met 'm gaan maken. De keuze van Van Basten is te billijken, dus hij moet alleen kwaad op zichzelf zijn. Diegene die de meeste ballen eruit houdt keept, we hebben nu een betere. Jammer Steek, niemand is groter dan de club.
gezonde topsort mentaliteit toch? Je speelt in team maar denkt heus aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het erg van hem tegenvallen. Ik snap wel dat het moeilijk is maar als je er automatisch vanuit gaat dat je het toch wel wordt....
Deze uitgangspositie zal er wel voor zorgen dat de rest ook wel wordt verkocht, hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
Momenteel 43.000 kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd.
Kom op zeg, wat een zwakte toont Stekelenburg hier.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
Was toch niet echt in de buurt van het strafschopgebied?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Hij maakte een overtreding vlakbij eigen strafschopgebied.
En geeft des te meer aan dat MvB de goede keuze heeft gemaakt.. want Vermeer is de toekomst voor Ajax.. Steek is al 27 en wil duidelijk naar buitenland(nou goodluck dan maar) hopelijk tekent Vermeer na dit seizoen bij tot 2014 ofsow.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een zwakte toont Stekelenburg hier.
Als hij voor dat miljoenen salaris neit eens de concurrentie aan wil gaan dan vind ik het maar iemand zonder ruggengraat.
Verslagje erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Is er nou gestoken of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Heeft van der Sar niet ook een tijdje bij Fulham gekeept?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef Longmen het volgende:
Er komt natuurlijk geen topploeg voor Steek. Zal wel iets van Udinese worden of een niveau Birmingham ofzo.
Zoiets ja. Internationaal nog te onbekend.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef MaxC het volgende:
Vind het weinig getuigen van een winnaarsmentaliteit dat hij het zo snel opgeeft.
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Luco het volgende:
Net kleine repo bij Studio Sport... Stekelenburg liep er heel verslagen bij bij de training, Vermeer lachte alleen maar
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beidequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..
Logisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beide
Newcastle misschien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Villa wel iets voor hem, maar ja, die hebben Friedel (volgend jaar wel 38). Ik zie Stekelenburg wel naar Engeland gaan.
Valt mij opzich ook tegen. Aan de andere kant is het natuurlijk een klap voor hem omdat hij al enige jaren eerste keepert was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef navigator het volgende:
Stekelenkutje![]()
Wat een jankerd. 2 miljoen per jaar en te beroerd om de concurrentie aan te gaan.
kan ik niet uitstaan. Daarom mag hij opflikkeren als dit zo is.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
True. Maar nu moet Ajax na dit seizoen wel weer mogelijk een vervanger kopen, als Stekelenburg vertrektquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef msnk het volgende:
Je kunt het ook wel verwachten. Des te mooier voor Vermeer die wel al die tijd netjes zijn beurt opwachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |