Je kunt hem edittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Rossdale het volgende:
De OP blijft gewoon pijn aan mijn ogen doen
Hmm over de afgelopen 28 jaar het volgende bij elkaar gespaard:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb je dan ook een CD en Games-collectie van een stuk of 700?
Say what?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mijn compliementen over het aanpassen van de topic![]()
De topic lanitje. De complimenten voor de topique!quote:
Niks fout aan de topicquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, ik maak me druk over de spelfouten.
Ik ben al nuttig bezig door gewoon aanwezig te zijn in de SC!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef disjfa het volgende:
Oh noes! Het is een marrokaan dus kan niet spellenOch en wee!
Als je dan wat nuttigs wilt toevoegen. Maak dan wat nieuwe pics en post ze
Maar aan compliementen wel.quote:
Maar een Marrokaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Oh en Pettigrew is heul geen Marokkaan.
Wat heeft Tain aangepast dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mijn compliementen over het aanpassen van de topic![]()
Doe je netjes Tain
Aaaaah zo! En de compliementen voor zijn nieuwe naam in de OP?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een comment was op zijn collectie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
OMG ik maak typfouten en het was dom van me om de en niet het topic te typen.
Nu ben ik een marokaan.
ff me paspoort aanpassen. Zullen me ouders raar kijkener zit geen turk of marokaan in de familie maar ik ben marokaans
En ik bedankte jouw Lennart
Sorry dat ik mijn Nederlands niet op zo'n brilliante manier beheers als jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
De OP van de SC!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zal ik op m'n nieuwe ING pasje laten zetten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn Nederlands niet op zo'n brilliante manier beheers als jij.briljanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'hier een typfout in zit' of 'hier typfouten in zitten'
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Je kan ook zo'n tof ge-x-rayd plaatje pakken van een controller. Die zijn ook echt baasquote:
Hap hap hap.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nu ben ik een marokaan.
ff me paspoort aanpassen. Zullen me ouders raar kijkener zit geen turk of marokaan in de familie maar ik ben marokaans
En ik bedankte jouw Lennart
oppakken en ergens anders neerleggen geen optie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
Erg vervelend als je rat besloten heeft even heel uitgebreid op je bureaustoel te gaan liggen slapen. Ik zit nu heel ongemakkelijk op het puntje van mijn stoel en dat beestje ligt lekker in dromenland.
Dat vind ik dan weer zo zielig. Ze ligt zo lief.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:40 schreef Tain het volgende:
[..]
oppakken en ergens anders neerleggen geen optie?
Hoezo is het dom om het goed te schrijven? Maar het en de mogen allebeiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
En ze kan nergens anders lief liggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo zielig. Ze ligt zo lief.
Nee, want ze ligt natuurlijk alleen lief bij mij. Alle andere plekken waar ze zou kunnen liggen is niet bij mij en dan is het niet meer lief.quote:
Herkenbaar met kattenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo zielig. Ze ligt zo lief.
ING pinpas: ontwerpen die "niet kunnen" :')quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zal ik op m'n nieuwe ING pasje laten zetten
Nee, til rat op, ga zitten, leg rat op schoot, klaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, want ze ligt natuurlijk alleen lief bij mij. Alle andere plekken waar ze zou kunnen liggen is niet bij mij en dan is het niet meer lief.
Snappie?
euhm.. over het algemeen prima te pruimen, niet CD-verzameling waardig... maar een MP3'tje kan geen kwaad.quote:
Of jij wordt gewoon oudquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef disjfa het volgende:
Beginnen ze weer over stomme muziek te praten
Dat laatste zeiden ze in 1962 al en toen zaten ze er ook naastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef disjfa het volgende:
Rock is oud
Muziek met instrumenten is zoooo 1930
Wat stel jij dan voor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef disjfa het volgende:
Rock is oud
Muziek met instrumenten is zoooo 1930
Ben je nu kinky dingen aan het voorstellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien hebben we meer raakvlakken dan je in eerste instantie denkt....
Euh... dat hebben we dan weer niet gemeen denk ik...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ben je nu kinky dingen aan het voorstellen!
Duhquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer muziek, maar goed...
Dus je bent gewoon een relnicht... geeft niet, weten we dat ook...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
DuhIk ben gewoon een beetje aan het rellen
Ik hou van alle muziek behalve muziek waarvan andere houden. Dus ik heb het liever niet over mijn smaak, dan eindigt iedereen op ruzieIig das normaal zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Kan iemand mij aan een rood kruisje helpen, wanneer een afbeelding niet werkt. Ik kan hem nergens meer vinden
Alsjeblieft een rood kruisjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Kan iemand mij aan een rood kruisje helpen, wanneer een afbeelding niet werkt. Ik kan hem nergens meer vinden
Blijkbaar, doe me er 1 danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
lennartb.nl... ben je nou echt een prutser?!?![]()
Scherpquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft een rood kruisje
[ afbeelding ]
Die lui heb ik in 2003 nog live gezien en toen lekker bezopen die zanger nog een compliment gegeven na die tijdquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die lui heb ik in 2003 nog live gezien en toen lekker bezopen die zanger nog een compliment gegeven na die tijd
I like it oldskoolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:19 schreef koei het volgende:
Je moet zo'n gele kikker of wat het dan ook was nemen ipv een rood kruisje, dat is veel hipper!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
Hier ben ik! Het zonnetje in het SC huis!
Ik mocht al blij zijn dat onze scouting toen dertijd een tv had die amper gebruikt werdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:57 schreef koei het volgende:
Zo, echt super chill, er stond vanavond opeens een flipperkast op onze scoutingzolderHet programma was niet uitgewerkt, dus we hebben de hele avond geflipperd
En ik heb van de ruimte waar we vroeger met scouting draaide een dartbord meegenomen. We hadden al een biljarttafel en een TV met video/dvd/versterker/SNES/nog een SNES, dus we missen eigenlijk alleen nog een arcade kast om compleet te zijn
Die hadden we toen ik nog explorer was wel, met Pac-Man, maar die heeft helaas een flinke lekkage in de kelder waar we toen draaiden niet overleefdHet water stond dan ook een meter hoog. Eeuwig zonde
Welke flipperkast?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:57 schreef koei het volgende:
Zo, echt super chill, er stond vanavond opeens een flipperkast op onze scoutingzolderHet programma was niet uitgewerkt, dus we hebben de hele avond geflipperd
En ik heb van de ruimte waar we vroeger met scouting draaide een dartbord meegenomen. We hadden al een biljarttafel en een TV met video/dvd/versterker/SNES/nog een SNES, dus we missen eigenlijk alleen nog een arcade kast om compleet te zijn
Die hadden we toen ik nog explorer was wel, met Pac-Man, maar die heeft helaas een flinke lekkage in de kelder waar we toen draaiden niet overleefdHet water stond dan ook een meter hoog. Eeuwig zonde
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:27 schreef Poit het volgende:
SPINESHANK!!!!Kneitergeile CD!!
Spank!! Ga jij nog naar Delft woensdag?? Ik ga morgen kijken of ik een slaapplek kan regelen
Mocht jij er nog een zoeken mag je best lepeltje lepeltje naast me liggen.. Zolang koei er maar tussen ligt
Moet over 5,5 uurtjes weer m'n nest uit
Ben trouwens naar Watchman geweest. Vond hem erg sterk! Had de eerste comic (van 12) gelezen en het begin is vrijwel letterlijk daarvan overgenomen.
Nu eerst nog even Spineshank luisteren... SmotheredSelf Destructive Pattern
Violent Mood Swings
Forgotten
En natuurlijk de beste...
SYNTHETIIIIIC!!!!!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:27 schreef Poit het volgende:
SPINESHANK!!!!Kneitergeile CD!!
Spank!! Ga jij nog naar Delft woensdag?? Ik ga morgen kijken of ik een slaapplek kan regelen
Mocht jij er nog een zoeken mag je best lepeltje lepeltje naast me liggen.. Zolang koei er maar tussen ligt
Sinds de nieuwe zangeres vind ik het persoonlijk stukken beterquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe zangeres vind ik het persoonlijk stukken beter
En zolang ik het maar naar me zin heb daarboeidt me de rest eigenlijk bar weinig
WAT DE FUCK??!!! IK WIST NIET DAT ZE NAAR NEDERLAND KWAMEN?!?!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga dinsdag naar Electric Six in de Effenaar
VEEEEEEEEEEET! Al uitverkocht?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga dinsdag naar Electric Six in de Effenaar
Hoe graag ik ook wil, ik heb niet genoeg geld en t is behoorlijk ver van groningen, en school gaat ook gewoon doorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
* SpankmasterC tickets besteld heeft!
Je kan dus nog bestellen lennart!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WAT DE FUCK??!!! IK WIST NIET DAT ZE NAAR NEDERLAND KWAMEN?!?!!!!
WAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!
Ik MOET echt snel wat kaartjes regelen!!!
Jep, volgens mij welquote:
Synthesizerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:51 schreef lennartb.nl het volgende:
You can slay the wicked beast-ah, but you can't ignore my techno.
Veel plezier
Maak je wel even een filmpje met je telefoon tijdens synthesizer, voor mijquote:
Wordt dan echt extreme boutkwaliteit maar zal het proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maak je wel even een filmpje met je telefoon tijdens synthesizer, voor mij
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wordt dan echt extreme boutkwaliteit maar zal het proberen
Beste SMILEY ever!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beste SMILEY ever!!!
LennartB is de baas van # 73
kerel! die reviews van je op youtube zijn al erg genoeg. laat verder je mening maar zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga vanaf nu elke keer een Baas van dat betreffende # uitroepen
Dat is goed voor de onderlinge binding
Dude ik ben JanWillen en Emar niet!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
kerel! die reviews van je op youtube zijn al erg genoeg. laat verder je mening maar zitten
JIj was toch de kloon van Fluffy? Of hoe heet dat beest ook al weer?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik ben JanWillen en Emar niet!
Je kunt van elk weekend carnaval maken hoor, alleen is de kans groot dat er verder niemand verkleed isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Pettigrew je bent veranderd dude! Ik ken je niet meer terug!
Tijd voor bier ook en volgende week is het weer carnaval dus ik ga weer als piraat!
Lz kun jij dat bevestigen dat dat dan is?
Dat gelukkig nog niet, maar kon nergens in de buurt pinnen bij normale pinautomaten, maar wel in winkelsquote:
Ben jij wel Rkatier?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je kunt van elk weekend carnaval maken hoor, alleen is de kans groot dat er verder niemand verkleed is
Ik ben al 2.04 meter, ik wil heul niet groter en hoger worden. Bovendien, je stinkt. Ik ga jou niet volgen. Ga weg, pleur op en kom nooit meer terug stuk ongedierte dat je er bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil of dit topic omzetten naar en AQuila's SC en daarvan de baas worden of een heel nieuwe topic maja daar steekt Bart toch wel een stokje voor![]()
Daar pleeg ik nu deze staatsgreep!!!!!! Wie voor mij is krijgt een goeie post en wie tegen mij is verdwijjnt de kerker in!
Koei.Spank . Rossaldale> lenny en LZ Steun mij en ik beloof jullie gouden bergen!~
De rest kan de kerker in en hebben we nix aan!
GAM SC # 73 = vanaf morgen AQuila's SC # 74
De tijd is rijp voor deze overname! de revolutie is nabij ik pleg hier en hier een staatgreep!
Steun mij en wordt hoog en grooit!
Je bent groot maar ook !een aap dus geen probleemquote:Op zondag 15 maart 2009 00:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben al 2.04 meter, ik wil heul niet groter en hoger worden. Bovendien, je stinkt. Ik ga jou niet volgen. Ga weg, pleur op en kom nooit meer terug stuk ongedierte dat je er bent.
En ook voor jou.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb me topic geopend deze is verboden voor in elk geval Disajfa en dus ook SD
Flauw weer Bart!quote:
quote:
Dat was ook niet mijn levensdoelquote:Op zondag 15 maart 2009 00:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Flauw weer Bart!
Nee mn favoriete mod zul je niet worden!!
Ik wil ook mod worden!!quote:
Echt, je was me serieus net een minuut voor met vragenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:39 schreef Rossdale het volgende:
AQwiiwii, hoeveel heb je ingodsnaam gezopen?
Dat heeft een ander niet nader te noemen SCer weggenomen van je.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Waar blijft de waardering voor mn gifjes die ik hier iets eerder postte
He stole my thunderquote:Op zondag 15 maart 2009 00:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat heeft een ander niet nader te noemen SCer weggenomen van je. [ afbeelding ]
+1 voor de gifjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Waar blijft de waardering voor mn gifjes die ik hier iets eerder postte
GAM only!!quote:
Alleen jij en je leger kloons.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAM only!!
En Rossie genoeg om hier en nu een opstand te beginnen!!
AQ aan de macht!! wie is met me!!?!?
Dat is al genoeg! en lenny Koei en Lzquote:Op zondag 15 maart 2009 01:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen jij en je leger kloons.
Lenny heeft awesome GIFs gemaakt, AqPSP3000 heeft grootheidswaanzin, Bart drukt dat vakkundig de kop in, en ik ben samen met SB verhuisd. That's all.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:55 schreef Fallen het volgende:
Hey stelletje lamballen!
Hier nog spannende dingen gebeurd? Kan iemand een samenvatting geven?![]()
Okay! Top!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Lenny heeft awesome GIFs gemaakt, AqPSP3000 heeft grootheidswaanzin, Bart drukt dat vakkundig de kop in, en ik ben samen met SB verhuisd. That's all.
De consoles staan, de TV staat, de versterker staat, meer is toch niet nodig?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay! Top!![]()
Eigenlijk het gebruikelijke, afgezien van jullie verhuizing.... !![]()
Al een beetje uitgepakt?
Neem de tent over! Neem hem!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb hoge lui die me steunen zoals spank en lenny en Lz en Rossie
ik wil de baas worden hierquote:Op zondag 15 maart 2009 02:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Neem de tent over! Neem hem!
[ afbeelding ]
Begin je eigen blog en word baas daar. Daar kan je doen wat je wilt en kan je baas over baas worden!quote:
Go cry in the corner... see if I care.quote:
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack left town.quote:
Koelkast voor het bier en de cola, koffiezet-apparaat voor het ontbijt...quote:Op zondag 15 maart 2009 02:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De consoles staan, de TV staat, de versterker staat, meer is toch niet nodig?
die zijn zo vanzelfsprekend dat ik ze niet eens noem...quote:Op zondag 15 maart 2009 03:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Koelkast voor het bier en de cola, koffiezet-apparaat voor het ontbijt...
Maar dat zijn eigenlijk details...
En je bent een lekker wijf en je kan in de aarsch genomen worden door een willekeurig modje.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb met bart gesproken en ik mag de SC hebben :p
Maar wat heb je aan een SC zonder Slowchatters?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb met bart gesproken en ik mag de SC hebben :p
Ik ben blij dat je daar voor uit durft te komen in dit topic, AQuila!quote:Op zondag 15 maart 2009 04:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb met bart gesproken en hij heeft me ervan overtuigd dat ik gewoon een beetje raar in mijn hoofd ben :p
Gelukkig was het ook algemeen bekendquote:Op zondag 15 maart 2009 09:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar voor uit durft te komen in dit topic, AQuila!
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb met bart gesproken en hij heeft me ervan overtuigd dat ik gewoon een beetje raar in mijn hoofd ben :p
Dan ben ik niet op tijd ben ik bang. Vanmiddag ga ik double daten (quote:Op zondag 15 maart 2009 02:33 schreef koei het volgende:
Lennie, ben je al naar die 3D film geweest? Ik heb een uitnodiging voor morgenavond gekregen maar ik twijfel nog een beetje...
Lijkt me ook wel vetquote:Op zondag 15 maart 2009 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/terminatorsalvation/
Ik had m'n twijfels, maar door de soundtrack van de derde trailer ben ik overtuigd: MUST SEE!
quote:
Nee, enkel jouw wereldjequote:Op zondag 15 maart 2009 12:45 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry Bart neem het me niet kwalijk ik wou niet echt de wereld overnemen
Het was een knullig uitgevoerde staatsgreep dus idd van geen belang!quote:
Zoals met 99% van jouw posts het geval is dus...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een knullig uitgevoerde staatsgreep dus idd van geen belang!
We gaan gewoon door net alsof er nix gebeurd is
Zeker niet meer dan 40% SD!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoals met 99% van jouw posts het geval is dus...
Maar hoeveel bier had je nou op?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een knullig uitgevoerde staatsgreep dus idd van geen belang!
We gaan gewoon door net alsof er nix gebeurd is
Weet ik niejquote:
Als je met je vinger op je elleboog drukt?quote:
Globaal toch wel? Meer dan 5, meer dan 10, meer dan 640?quote:
360 Jeweetzzquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Globaal toch wel? Meer dan 5, meer dan 10, meer dan 640?
360 ml?quote:
360 miljoenquote:
Ken je SI-eenhedenquote:
Dus je zit thuis. Drinkt bier. En weet niet hoeveel op is. Is toch gewoon even kijken naar hoeveel flesjes er op zijnquote:
Wat een klotewerk om zo'n ding schoon te schrobbenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef koei het volgende:
Ik moet mijn frituurpan ook nog schoonmakenDie staat al 1,5e maand uit elkaar gehaald en klaar om schoongemaakt te worden
Maar ik ben nu bijna door de 2e helft van mn afwas heen, en daarna is de frituurpan aan de beurt!
Later was ik niet thuis dus ik kan op die manier niX berekenen toffe Disjfa!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je zit thuis. Drinkt bier. En weet niet hoeveel op is. Is toch gewoon even kijken naar hoeveel flesjes er op zijn
Mymemory.co.uk heeft een aardig assortiment.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef koei het volgende:
Wie weet waar ik goedkoop blu-rays kan halen? Voor games weet ik de goede adresjes wel, maar voor films niet. Bestaat er een soort budgetfilming ofzo?
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb géén idee Koei,
quote:Die engelse gamesites hebben vaak ook dvds en blurays volgens mij, die zouden toch moeten werken hier? En met de lage pond kan dat niet duur zijn.
Neen jong dat wil ik niet elke dagquote:Op zondag 15 maart 2009 14:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Wel cool dat je eindelijk als een malloot bier begint te zuipen, doe dit nu elke dag en je bent net zo tof als de rest van de alcoholisten hier
Hmm, ze hebben wel een flink assortiment idd, maar echt goedkoop zijn ze niet. Veel films kosten hetzelfde in dollars bij Amazon, wat door de koers gunstiger uitvalt. En eigenlijk wil ik alleen films die omgerekend nog geen 10 euro zijn... Een soort van gamehubs voor films, met lage partij prijzen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mymemory.co.uk heeft een aardig assortiment.
Erg prettig is dat zij ook vermelden welke subs erbij zitten.
Een "goedkope" winkel in NL ken ik niet....
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:50 schreef koei het volgende:
Pak een zakje Lennie en rustig in- en uitademen!
Mja, ik ken het wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:38 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, ze hebben wel een flink assortiment idd, maar echt goedkoop zijn ze niet. Veel films kosten hetzelfde in dollars bij Amazon, wat door de koers gunstiger uitvalt. En eigenlijk wil ik alleen films die omgerekend nog geen 10 euro zijn... Een soort van gamehubs voor films, met lage partij prijzen.
Nieuwe versie Baggerlayout onlinequote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef lennartb.nl het volgende:
En er zijn icoontjes voor welk fok abo je hebt, en links in sigs zijn lichterWat een verandering allemaal opeens!
hip hip hipquote:Op zondag 15 maart 2009 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nieuwe versie Baggerlayout online
boem bitch!
Ging het in het echt ook maar volgens het boekjequote:
Zo ging het bij mij wel hoor! Ik kwam ook met een lach op m'n gezicht en m'n armen blij in de lucht ter wereldquote:Op zondag 15 maart 2009 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ging het in het echt ook maar volgens het boekje
Ik dus nietquote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij wel hoor! Ik kwam ook met een lach op m'n gezicht en m'n armen blij in de lucht ter wereld
Ik wil m'n xbox terug, en een dikkere tv (maar die komt volgende maand waarschijnlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 16:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik dus nietAch ik kan er perfect mee leven.
Doe gewoon een PS3 aanschaffen man!!quote:Op zondag 15 maart 2009 16:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wil m'n xbox terug, en een dikkere tv (maar die komt volgende maand waarschijnlijk)
Voordat de PS3 er komt moet er eerst een degelijke TV zijnquote:
Waarom geef je er ons geen?quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarom geef je er ons geen?Dan wil ik er best op spelen
Mocht ik zo'n geluksvogel zijn dat ik de centjes er voor had dan had ik er hoogstwaarschijnlijk over nagedacht..quote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Inderdaad!
Poit doet een rondje PS3's!!!!
Wat heb je nou aan cache winnen, die heb ik net nog leeggegooidquote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht ik zo'n geluksvogel zijn dat ik de centjes er voor had dan had ik er hoogstwaarschijnlijk over nagedacht..
Trouwens, onze lieve Laniboef heeft dikke cache gewonnen!! Die kan wel sponsoren.
Koei! Heb jij World Tour nou al???
Misan! Heb ik Singstar 3 nog gewonnen???
Is goed.. Krijg je van mij een game..quote:Op zondag 15 maart 2009 16:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan cache winnen, die heb ik net nog leeggegooid![]()
Als ik een PS3 koop Poit, leg jij dan een game bij?
Kan nog wel een aantal jaar duren maargoedquote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Is goed.. Krijg je van mij een game..
Oh en cacheZondag he.. Dan mag dat
De Ahoy.quote:
quote:
Grand Teft Hero 4! Op de Play Station 3!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Grand Teft Hero 4! Op de Play Station 3!
Check wat ik in dat topic postte
[ afbeelding ]
Pop up 2 ass
Er staat zovaak 'ass' op die stickers in winkels, maar toch moet ik élke keer lachenquote:
quote:
Daar ga ik dit jaar ook heen!quote:
quote:
Dat leek mij ookquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat leek mij ook
Nu nog ergens een lederhose vandaan halen
Ik wilde eigenlijk als voorbereiding veel bier drinkenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer naar oktoberfest!
Als voorbereiding moet je wel even de film Beerfest kijken
Kan best terwijl je Beerfest kijktquote:Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk als voorbereiding veel bier drinken
Is dat die van Steven Seagull?quote:
Rumquote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef Tain het volgende:
Ik heb een fles Cubaanse rum gehad
En 3 Cubaanse sigaren
Ouders
Je moet ook niet de bacardi-troep drinkenquote:
Heb ook wel eens andere gehad maar nooit iets anders dan troep ben ik bangquote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook niet de bacardi-troep drinken
auw!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)omaat_back_flip.html
Damn wat een smak maar die kerl!
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)omaat_back_flip.html
Damn wat een smak maar die kerl!
ik heb alleen in een of andere kroeg rum cola gedronken, maar als ik mijn ouders nu mag geloven is dat vergeleken met wat je met op cuba krijgt niksquote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb ook wel eens andere gehad maar nooit iets anders dan troep ben ik banger staat hier wel een klein flesje rum uit suriname, die heel goed moet zijn, maar ik heb m nog niet aangebroken
Ach koei toch! Misschien moet je een wedstrijd op je blog zetten!! Winnaar mag met jou Guitar Hero spelenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef koei het volgende:
Poit, ik heb World Tour nog niet. Ik wacht met kopen totdat er vrienden over de vloer komen en ik daadwerkelijk het spel als bandje ga spelen. Ik vind in mn eentje het gitaar spelen toch het tofste en ben nog met Aerosmith bezig.
http://www.southparkzone.com/episodes/1113/Guitar-Queer-o.htmlquote:Op zondag 15 maart 2009 22:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach koei toch! Misschien moet je een wedstrijd op je blog zetten!! Winnaar mag met jou Guitar Hero spelen
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.southparkzone.com/episodes/1113/Guitar-Queer-o.html
Ik vind het... allebei niks en ja ik heb het gespeeldquote:
Kan zowaar gebeuren. Ik kwijl al op ritmegames sinds ik voor het eerst op een dansmat stondquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het... allebei niks en ja ik heb het gespeeld
Daar wouden wij ook heen, maar toen zagen we een foto van een groot reclamebillboard van die film, met graffiti erop;quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef koei het volgende:
Lennie! Ik kon gewoon geen kaartje voor Bloody Valentine 3D kopenBen nu maar naar Marley & Me geweest. Het begin van de film is best leuk, met een hond die de boel sloopt, maar daarna wordt het zo'n typisch Amerikaanse dramafilm. Niet heen gaan dus, vooral dat laatste half uur lijkt uren te duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen gingen we maar niet
Vanavond gran torino gezien, vette film maar de mensen in de bioscoop waren zo irritant. Iedereen moet constant lachen en erdoorheen praten, vet vervelend
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar wouden wij ook heen, maar toen zagen we een foto van een groot reclamebillboard van die film, met graffiti erop;Daarom ga ik tegenwoordig liever naar een wat kleinere bioscoop dan naar die massale pathe zalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen gingen we maar niet
Vanavond gran torino gezien, vette film maar de mensen in de bioscoop waren zo irritant. Iedereen moet constant lachen en erdoorheen praten, vet vervelend
Met Watchmen zaten we met z'n 20en ofzoHeerlijk rustig
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dat bedoel ikquote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef koei het volgende:
Ach, je moet gewoon op de juiste momenten gaan. Op vrijdag, zaterdag en zondag avond zit er tuig in de grote bioscopen, en de eerste week dat een film draait kun je hem beter ook niet bezoeken (dan heb je ook vaste plaatsen enzo, wat vervelend is). Op alle andere avonden van de week heb je nergens last van en is het heerlijk rustigIk zat laatst met vier andere mensen in een zaal
Daarnaast hebben ze in Den Haag ook meerdere bioscopen. Het tuig gaat meestal naar Scheveningen of het Spui, en de serieuzere films zoals Gran Torino draaien in het buitenhof en dat is een veel kleinere bioscoop waar voornamelijk 25+ publiek komt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |