Zelfs ik kan dat, volgens mij heb ik gewoon een grote ribbenkastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
Ik kan mijn ribben voelen! Mag ik nu ook een kapsalon?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef Laureline het volgende:
Hoi Co! Klinkt heerlijk, die eenzaamheid in Frankrijk. Die zigeunerkoningin is ook wel wat voor Vivi, lijkt me. Dan kan Greys zich bezighouden met de Senor met geheugenverlies. Erg vind ik dat wel, het lijkt me geen prettig vooruitzicht op mijn 80e. Mijn oma lag 2 jaar met haar zusje op dezelfde zaal, en ze hebben elkaar nooit meer herkend. Elke ochtend:"Goedemorgen mevrouw!" "Mevrouw."
En mijn schoonvader lag een tijd geleden ook naast een meneer die iedere 5 minuten het hoe en waarom kwijt was. Kwam er weer zo'n pluizig hoofd naast je:"Ja, pardon, sorry dat ik stoor, maar kan iemand me vertellen waar ik nu eigenlijk ben?"
Ik heb altijd het idee dat je beter goed dement kan zijn dan die tussenfase, dat je je alles nog beseftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn oma was ook dement op het laatst (ze is 93 geworden) Maar ze was heel vrolijk in haar dementie, maakte iedereen aan het lachen. Terwijl je er ook mensen bijhad die alleen maar aan het schelden waren. Of stil voor zich uit staarden. Toen ze het pas had, was het voor haar het ergste, want toen had ze het heel erg in de gaten. Daar werd ze erg opstandig van.
Het lijkt mij echt heel, heel erg om dement te worden.....
Ja!! Das heel normaal. Ik heb vorig jaar echt een half jaar rond de 61 gehangen En daarvoor ook een paar maanden rond de 65. Dus gewoon doorzetten en ineens val je weer af!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Laureline het volgende:
En voor de balans nog een afvaltechnisch vraagje: hebben jullie ook zo'n soort 'plafond' gewicht, waar je maar tijdenlang op blijft hangen, al doe je nog zo je best?
Ik ben altijd in een mum van tijd op de 62 kilo, maar dan houdt het ook direct op met het afvallen. Vandaar dat ik er meestal ook snel weer de brui aan geef, en dan begint het verhaaltje weer opnieuw. Ik ga nu eens kijken wat er gebeurt als ik toch netjes blijf doen, want het gezond eten/leven bevalt me goed, maar ik had liever als beloning ook nog wat resultaat op de weegschaal![]()
Hoe lang blijf je op zo'n gewicht hangen, val je daarna überhaupt nog wel af, of moet je dan nòg minder kcals gaan eten? Dat kan ik niet...
Om 10 kilo heb ik eigenlijk altijd wel een gewicht gehad waarop ik bleef hangen, soms een paar maanden soms 1 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Laureline het volgende:
En voor de balans nog een afvaltechnisch vraagje: hebben jullie ook zo'n soort 'plafond' gewicht, waar je maar tijdenlang op blijft hangen, al doe je nog zo je best?
Ik ben altijd in een mum van tijd op de 62 kilo, maar dan houdt het ook direct op met het afvallen. Vandaar dat ik er meestal ook snel weer de brui aan geef, en dan begint het verhaaltje weer opnieuw. Ik ga nu eens kijken wat er gebeurt als ik toch netjes blijf doen, want het gezond eten/leven bevalt me goed, maar ik had liever als beloning ook nog wat resultaat op de weegschaal![]()
Hoe lang blijf je op zo'n gewicht hangen, val je daarna überhaupt nog wel af, of moet je dan nòg minder kcals gaan eten? Dat kan ik niet...
Mijn oma klaagde niet meer toen ze echt dement was. Terwijl ze dat haar hele leven altijd wel had gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn oma was ook dement op het laatst (ze is 93 geworden) Maar ze was heel vrolijk in haar dementie, maakte iedereen aan het lachen. Terwijl je er ook mensen bijhad die alleen maar aan het schelden waren. Of stil voor zich uit staarden. Toen ze het pas had, was het voor haar het ergste, want toen had ze het heel erg in de gaten. Daar werd ze erg opstandig van.
Het lijkt mij echt heel, heel erg om dement te worden.....
Je zou kunnen proberen om wat te wisselen met aantal kcal, dus de ene dag veel en de andere dag weinig. Of als je echt een tijd streng bent geweest een dagje heel veel eten. Soms geeft dat een nieuwe boost. Verder is het inderdaad gewoon een kwestie van geduld, maar het is natuurlijk wel moeilijk om vol te houden als je geen resultaat ziet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Laureline het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik helemaal niet weet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds m'n vorige ongesteldheid ben ik ook gewoon zwaarder dan ooit. Laatst zat ik weer een dagje in de 62, maar dat plezier was van korte duur...
DAD heeft nog wel foto's van zichzelf gepost op reis, toch? Maar hoe zie jij er dan uit? Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Winkwink, nudgenudgequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ik helemaal niet weet hoe jij eruit zietJe hoofd, dan. PM eens een foto?
Nee, jij bent scheutig met foto's.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ik helemaal niet weet hoe jij eruit zietJe hoofd, dan. PM eens een foto?
Jaaaa ik ook ik ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, jij bent scheutig met foto's.. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden waarop ik mezelf er niet totaal idioot uit vind zien.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef Laureline het volgende:
DAD heeft nog wel foto's van zichzelf gepost op reis, toch? Maar hoe zie jij er dan uit? Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Winkwink, nudgenudge
Hé, jij mag best weten hoe ik eruit zie. Maar ik post geen herkenbare foto's van mezelf op fokquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:23 schreef conleche het volgende:
ColdVoeteke is wel heel nieuwsgierig, maar doet zelf verder niet aan foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |