Zelfs ik kan dat, volgens mij heb ik gewoon een grote ribbenkastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
Ik kan mijn ribben voelen! Mag ik nu ook een kapsalon?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef Laureline het volgende:
Hoi Co! Klinkt heerlijk, die eenzaamheid in Frankrijk. Die zigeunerkoningin is ook wel wat voor Vivi, lijkt me. Dan kan Greys zich bezighouden met de Senor met geheugenverlies. Erg vind ik dat wel, het lijkt me geen prettig vooruitzicht op mijn 80e. Mijn oma lag 2 jaar met haar zusje op dezelfde zaal, en ze hebben elkaar nooit meer herkend. Elke ochtend:"Goedemorgen mevrouw!" "Mevrouw."
En mijn schoonvader lag een tijd geleden ook naast een meneer die iedere 5 minuten het hoe en waarom kwijt was. Kwam er weer zo'n pluizig hoofd naast je:"Ja, pardon, sorry dat ik stoor, maar kan iemand me vertellen waar ik nu eigenlijk ben?"
Ik heb altijd het idee dat je beter goed dement kan zijn dan die tussenfase, dat je je alles nog beseftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn oma was ook dement op het laatst (ze is 93 geworden) Maar ze was heel vrolijk in haar dementie, maakte iedereen aan het lachen. Terwijl je er ook mensen bijhad die alleen maar aan het schelden waren. Of stil voor zich uit staarden. Toen ze het pas had, was het voor haar het ergste, want toen had ze het heel erg in de gaten. Daar werd ze erg opstandig van.
Het lijkt mij echt heel, heel erg om dement te worden.....
Ja!! Das heel normaal. Ik heb vorig jaar echt een half jaar rond de 61 gehangen En daarvoor ook een paar maanden rond de 65. Dus gewoon doorzetten en ineens val je weer af!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Laureline het volgende:
En voor de balans nog een afvaltechnisch vraagje: hebben jullie ook zo'n soort 'plafond' gewicht, waar je maar tijdenlang op blijft hangen, al doe je nog zo je best?
Ik ben altijd in een mum van tijd op de 62 kilo, maar dan houdt het ook direct op met het afvallen. Vandaar dat ik er meestal ook snel weer de brui aan geef, en dan begint het verhaaltje weer opnieuw. Ik ga nu eens kijken wat er gebeurt als ik toch netjes blijf doen, want het gezond eten/leven bevalt me goed, maar ik had liever als beloning ook nog wat resultaat op de weegschaal![]()
Hoe lang blijf je op zo'n gewicht hangen, val je daarna überhaupt nog wel af, of moet je dan nòg minder kcals gaan eten? Dat kan ik niet...
Om 10 kilo heb ik eigenlijk altijd wel een gewicht gehad waarop ik bleef hangen, soms een paar maanden soms 1 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Laureline het volgende:
En voor de balans nog een afvaltechnisch vraagje: hebben jullie ook zo'n soort 'plafond' gewicht, waar je maar tijdenlang op blijft hangen, al doe je nog zo je best?
Ik ben altijd in een mum van tijd op de 62 kilo, maar dan houdt het ook direct op met het afvallen. Vandaar dat ik er meestal ook snel weer de brui aan geef, en dan begint het verhaaltje weer opnieuw. Ik ga nu eens kijken wat er gebeurt als ik toch netjes blijf doen, want het gezond eten/leven bevalt me goed, maar ik had liever als beloning ook nog wat resultaat op de weegschaal![]()
Hoe lang blijf je op zo'n gewicht hangen, val je daarna überhaupt nog wel af, of moet je dan nòg minder kcals gaan eten? Dat kan ik niet...
Mijn oma klaagde niet meer toen ze echt dement was. Terwijl ze dat haar hele leven altijd wel had gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn oma was ook dement op het laatst (ze is 93 geworden) Maar ze was heel vrolijk in haar dementie, maakte iedereen aan het lachen. Terwijl je er ook mensen bijhad die alleen maar aan het schelden waren. Of stil voor zich uit staarden. Toen ze het pas had, was het voor haar het ergste, want toen had ze het heel erg in de gaten. Daar werd ze erg opstandig van.
Het lijkt mij echt heel, heel erg om dement te worden.....
Je zou kunnen proberen om wat te wisselen met aantal kcal, dus de ene dag veel en de andere dag weinig. Of als je echt een tijd streng bent geweest een dagje heel veel eten. Soms geeft dat een nieuwe boost. Verder is het inderdaad gewoon een kwestie van geduld, maar het is natuurlijk wel moeilijk om vol te houden als je geen resultaat ziet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Laureline het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik helemaal niet weet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds m'n vorige ongesteldheid ben ik ook gewoon zwaarder dan ooit. Laatst zat ik weer een dagje in de 62, maar dat plezier was van korte duur...
DAD heeft nog wel foto's van zichzelf gepost op reis, toch? Maar hoe zie jij er dan uit? Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Winkwink, nudgenudgequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ik helemaal niet weet hoe jij eruit zietJe hoofd, dan. PM eens een foto?
Nee, jij bent scheutig met foto's.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ik helemaal niet weet hoe jij eruit zietJe hoofd, dan. PM eens een foto?
Jaaaa ik ook ik ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, jij bent scheutig met foto's.. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden waarop ik mezelf er niet totaal idioot uit vind zien.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef Laureline het volgende:
DAD heeft nog wel foto's van zichzelf gepost op reis, toch? Maar hoe zie jij er dan uit? Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Winkwink, nudgenudge
Hé, jij mag best weten hoe ik eruit zie. Maar ik post geen herkenbare foto's van mezelf op fokquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:23 schreef conleche het volgende:
ColdVoeteke is wel heel nieuwsgierig, maar doet zelf verder niet aan foto's!
Ik had bedacht om voor de aardigheid eens géén chips of popcorn ofzo te nemenquote:
Je adem, ja. Nogal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een pasfoto gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:23 schreef conleche het volgende:
ColdVoeteke is wel heel nieuwsgierig, maar doet zelf verder niet aan foto's!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je adem, ja. Nogal.
Trouwens, ik heb ooit een foto van mezelf gepost, jawel!
[ afbeelding ]Nu hebben we écht een goed beeld van hoe je eruit ziet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
En was je op die foto 10 kg zwaarder of lichter dan nu? (lichter mag ik hopen, want je ziet er niet echt zwaar uit).
CF heeft mij al eens een foto gepmd.
Niet meer actief op Fok!
Die moet ik nog steeds laten vervangenquote:
Bestond je lunch uit een huillachsmiley? En hoe smaken die? Zoet, zout, zuur, bitter?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:44 schreef neen het volgende:
TVP
O: 2 volkoren boterhammen met hagelslag
T: kop koffie
L:
T: kop koffie met gevulde koek
D: uit eten? weet nog niet
Waarom is je lijstje zo schandalig?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:44 schreef neen het volgende:
TVP
O: 2 volkoren boterhammen met hagelslag
T: kop koffie
L:
T: kop koffie met gevulde koek
D: uit eten? weet nog niet
Smaakt naar bierquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bestond je lunch uit een huillachsmiley? En hoe smaken die? Zoet, zout, zuur, bitter?
Ik sta altijd supercool, te gek gaaf én onvergetelijk op foto'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta altijd stom op foto's omdat ik nog steeds niet durf te lachen, ook al heb ik tegenwoordig implantaten en geen beugel meer..
Ik moest naar Utrecht om een auto op te halen maar ik kreeg met de trein vertraging dus ben eenmaal in Utrecht aangekomen maar meteen die auto gaan halen en naar huis geredenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom is je lijstje zo schandalig?
Zwaarder. Ha! Brede heupen, manquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu hebben we écht een goed beeld van hoe je eruit ziet ja![]()
.
En was je op die foto 10 kg zwaarder of lichter dan nu? (lichter mag ik hopen, want je ziet er niet echt zwaar uit).
CF heeft mij al eens een foto gepmd.
Je bent wel erg jong voor implantaten. Was je gebit zo slecht?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta altijd stom op foto's omdat ik nog steeds niet durf te lachen, ook al heb ik tegenwoordig implantaten en geen beugel meer..
Langzaam=goed. Vind ik dan. Ik heb over mijn kilo's ook 2 jaar gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zwaarder. Ha! Brede heupen, man
Zeg, het goede nieuws is dat ik gister zonder moeite een spijkerbroek maat 32 dichtkreeg(voor de meesten hier enorm, maar met zulke heupen als de mijne...
![]()
).
Ik ben inmiddels 13 kilo kwijt. In anderhalf jaar. Lekker tempo dan
Ik denk wel lekker, hij wordt bijzonder veel genuttigd hier op fokquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bestond je lunch uit een huillachsmiley? En hoe smaken die? Zoet, zout, zuur, bitter?
Niet te zien hoorquote:
Misschien helpt het als je eens wat minder taarten gaat bakken?quote:Zeg, het goede nieuws is dat ik gister zonder moeite een spijkerbroek maat 32 dichtkreeg(voor de meesten hier enorm, maar met zulke heupen als de mijne...
![]()
).
Ik ben inmiddels 13 kilo kwijt. In anderhalf jaar. Lekker tempo dan
Ik heb nooit hoektanden gekregen, dus ik heb tot twee jaar geleden rondgelopen met gaten op die plekken (en geloof me, dat valt op). Maar toen zijn er implantaten ingezet, ik heb er dus ook maar twee hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent wel erg jong voor implantaten. Was je gebit zo slecht?
Oh, dat is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nooit hoektanden gekregen, dus ik heb tot twee jaar geleden rondgelopen met gaten op die plekken (en geloof me, dat valt op). Maar toen zijn er implantaten ingezet, ik heb er dus ook maar twee hoor..
Dat ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is een heel ander verhaal.
Misschien moet je dan juist bewust gaan lachen op foto's nu? Zodat je kunt wennen aan je mooie gebit.![]()
Weekend!
Dag allen, fijn weekend.
Bij mij lijkt het er wel op. Ik kan werkelijk alles eten als ik 55-56kg wil wegen. In ieder geval, zo voelt het wel. Van 50 tot 55 kwam ik heel snel aan. Daardoor ben ik wel geneigd om maar gewoon genoegen te nemen met die 55 kgquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die plafonds ook de andere kant op werken, als je een tijdje wat meer eet dat je lichaam dan toch dat gewicht vast wil houden en je niet gelijk een stuk omhoog schiet. Blijkbaar is het toch een soort setpoint (in colleges legden ze het uit als de instelling van een thermostaat, dat het systeem zich steeds aanpast om daarbij terug te komen), als je er zo lang op blijft hangen.
Zeg, hou je snuit eens, mijn kleine tortelloni-mostertje?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Misschien helpt het als je eens wat minder taarten gaat bakken?.
Die zag ik van heel, heel ver aan komenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, hou je snuit eens, mijn kleine tortelloni-mostertje?![]()
Baked? Is dat lekkerder dan gewone?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, hou je snuit eens, mijn kleine tortelloni-mostertje?
Morgen glutenvrije baked-chocolatemousse. Met superpure mint-chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |