quote:
Nou ik had hem in Utrecht gehaald bij de AH voordat ik de trein in ging (snel boodschapjes doen bij AH in HC ftw!), en dacht dat wel te redden (had hem eigenlijk om meteen op te eten maar was vergeten dat bij die van de gewone AH geen vorkjes zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Terug naar de winkel! Zomaar bedorven salades verkopen.
Is er één van die dure dingen echt heel tof? Dat je daar geld voor apart zet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nog steeds niet happy. Je hebt wel eens van die dagen.
En nu wil ik al die dure dingen uit de stad.
Eén van mijn vriendinnen kreeg de ziekte van Pick toen ze 28 was. Die heeft ons zo lang voor de gek gehouden met grapjes en verzinsels en leugens...ze wist heel goed wat er gebeurde maar kon het niet stoppen of tegenhouden en durfde niemand om hulp te vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn oma was ook dement op het laatst (ze is 93 geworden) Maar ze was heel vrolijk in haar dementie, maakte iedereen aan het lachen. Terwijl je er ook mensen bijhad die alleen maar aan het schelden waren. Of stil voor zich uit staarden. Toen ze het pas had, was het voor haar het ergste, want toen had ze het heel erg in de gaten. Daar werd ze erg opstandig van.
Het lijkt mij echt heel, heel erg om dement te worden.....
O poes, wat verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Eén van mijn vriendinnen kreeg de ziekte van Pick toen ze 28 was. Die heeft ons zo lang voor de gek gehouden met grapjes en verzinsels en leugens...ze wist heel goed wat er gebeurde maar kon het niet stoppen of tegenhouden en durfde niemand om hulp te vragen.
Nu is ze 35 en ligt als een baby in bed, eet pap en we wachten tot haar hartje stopt.
Dementie is afschuwelijk.
Dat dus, huu!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:22 schreef conleche het volgende:
[..]
O poes, wat verschrikkelijk!En zo jong. Getverderrie!
Pfff inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:22 schreef conleche het volgende:
[..]
O poes, wat verschrikkelijk!En zo jong. Getverderrie!
Ze waren allebei echt heel leuk, maar ik heb er nu het geld gewoon niet voor. En ik kan het er wel voor opzij zetten, maar dat kan ik beter voor andere dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is er één van die dure dingen echt heel tof? Dat je daar geld voor apart zet?
Mijn strategie voor duur spul
Ik herken je dilemma. Maar ik denk dat haar zusje je harder nodig heeft dan het meisje zelf, lief dat je nog vaak bij haar langs gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:34 schreef mspoez het volgende:
Wel waar Chico. Ik ben ook al (voel me echt slecht om dat te typen) een jaar niet meer geweest. Laatste keer dat ik er was 'zag' ze me niet. Zij is al weg - alleen haar lichaam is er nog. Ik ben wel vaak bij haar zusje, we praten vaak over haar. Zo houden we haar een beetje levend.
Als je er maar geen cakebeslag mee maaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:![]()
Mijn blender is bezorgdMorgen gelijk uitproberen!
Nee, een gewone mixer had ik alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je er maar geen cakebeslag mee maakt
Hemel, wat flauw. Zo maar 's naar huis
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Geen idee, Greys... Misschien opnieuw opstarten?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |