Bende gij ook enen ukje dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het er wel op. Ik kan werkelijk alles eten als ik 55-56kg wil wegen. In ieder geval, zo voelt het wel. Van 50 tot 55 kwam ik heel snel aan. Daardoor ben ik wel geneigd om maar gewoon genoegen te nemen met die 55 kgMaar eigenlijk wil ik gezonder, strakker, en fabulous, jawohl
![]()
Tof MariaMoeten jullie straks veel klussen?
Het wordt dan een beetje taart/brownie-achtig (en niet te eierig!). En dat is an sich wel een prestatie, als je geen bloem gebruikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:09 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Baked? Is dat lekkerder dan gewone?
Veel succesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vanavond in mijn kokerrok proberen te bowlen
Wil er toch ook wel een beetje leuk uitzien
Goed planquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vanavond in mijn kokerrok proberen te bowlen
Wil er toch ook wel een beetje leuk uitzien
Ik heb het al eens in deze rok gedaan en ging goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Maar jij hebt toch heul veel leuke kleertjes? Misschien is iets uitkiezen waarin je makkelijk een aanloopje kan nemen dan praktischer
1m64, dus wel een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bende gij ook enen ukje dan?
Danksjoe!Njaa vrij veel, maar het is denk ik wel gemiddeld! Muur okay maken (structuurverf), schilderen, vloertje leggen, keukenblokje erin...
Da's het voornaamste. En dan spullen gaan overhevelen
![]()
Jammer dat ik na komende week 2 weken weg ben voor school, dus ik ga een groot deel van dit proces missen denk ik!
Er zijn al foto's van de vorige keerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed planZorg dat er iemand foto's van maakt en post ze morgen!
![]()
Hoorde je hem ook alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zag ik van heel, heel ver aan komen.
Oeh, James...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het wordt dan een beetje taart/brownie-achtig (en niet te eierig!). En dat is an sich wel een prestatie, als je geen bloem gebruikt.
Ah, mijn toetjesheld
[ afbeelding ]
Dat wist ik welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook een keer in een rokje gaan bowlen. Dat leek een goed plan, tot dat ik m'n pumps uit moest trekken en van die überlelijke bowlingschoenen aan moest doen.. Nooit over nagedacht.
.
Hij heeft o.a. gedate met Barbara Broccoli (hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, James...![]()
Ik hoorde laatst bij RSC dat hij niet eens getrouwd is, hoe kan dat nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is hij het type dat niet gebonden wil zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, James...![]()
Ik hoorde laatst bij RSC dat hij niet eens getrouwd is, hoe kan dat nou?
Nee dat nietquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
en hij heeft [...] een onderkinStond dat ook op Wikipedia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zie iig geen onderkin op die foto.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft o.a. gedate met Barbara Broccoli (hoe toepasselijk), Martine McCutcheon en een of andere miss England
En hij houdt van auto's en hij heeft een hond. En een onderkin
Nee, ik zou passen
Mevrouw Broccoli en mevrouw Cutcheon (klinkt als.. kitchen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe miss England dan heet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
BBC-chef. Is begonnen bij Ready Steady Cook (misschien ken je dat?) en doet tegenwoordig Saturday Kitchen.quote:
Terug naar de winkel! Zomaar bedorven salades verkopenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ready Steady Cook is wel leuk!
I ish a shad panda. Mijn meloensalade meurdeGewoon bedorven. En gisteren pas gehaald. Graaghr..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |