400 euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Tickets are currently not available online for one of the following reasons. Please check back for availability.quote:
408 zit je er rechter voor, lijkt mij beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef DrDentz het volgende:
Iemand anders biedt me al een kaartje aan in 418 voor 200 euro.
Ik heb er acht (quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet je 10e kaartje die je kocht, zodat als ik straks geboekt heb dat je hele handel wordt geannuleerd?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef DrDentz het volgende:
KingOfPop, ik probeer met je in zee te gaan. Geen misbruik van m'n wankele emotionele toestand op dit moment maken.
Hoeveel heb je er voor 3 september?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Gauner het volgende:
Volgens mij is alles nu echt uitverkocht. Daar zit ik dan met me kaartje voor 3 september waar ik waarschijnlijk niet eens meer naartoe kan.
Just one, was al in de wolken dat ik er één kon krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor 3 september?
Welk vak..? Vanaf wanneer kun je wel weer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef Gauner het volgende:
[..]
Just one, was al in de wolken dat ik er één kon krijgen.
Floor natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:32 schreef sarah7 het volgende:
Hallo iedereen even een vraagje. Welke plek is beter,
BK 110, seats 178-179. Dit is lower tier, in een hoek.
BLOCK B2 Row J. Dit is een Floor -plaats.
Graag jullie reactie!
Oh, noh maar hopen dat je er toch heen kunt dan maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:32 schreef Gauner het volgende:
412. Het is de eerste week van september dat ik weg ben..
Floorquote:
Gastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef supersteve het volgende:
10 september naar coldplay 23 september naar michael jackson!!!
Is er toevallig een lekkere oerhollandsche chick die naast me gaat zitten in het stadion????
effe lekker batsen afterwards!!!
[ afbeelding ]
Daar ga ik ongeveer zitten
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef supersteve het volgende:
10 september naar coldplay 23 september naar michael jackson!!!
Is er toevallig een lekkere oerhollandsche chick die naast me gaat zitten in het stadion????
effe lekker batsen afterwards!!!
[ afbeelding ]
Daar ga ik ongeveer zitten
Heb jij ook floor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Floor![]()
Ik heb er zo fucking veel zin in!
Je zit wel dicht bij Zwolle heb ik even een indicatiequote:
1tje maar hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik koop kaartjes online van iemand in wiens profiel staat:
- Aanspreken op eigen risico
- Niet serieus nemen
- Kan soms té goed liegen
- Niet te vertrouwen
Moet je nagaan hoe wanhopig ik ben.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:49 schreef DrDentz het volgende:
KingOfPop is mijn alltime favoriete fok!er.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nee, ik moet een teringeind fietsen lang weilanden en sloten om bij 't Harde op de trein te stappen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef DrDentz het volgende:
Dat wordt wat. Boertje in de grote stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |