Tof, Nederlandse invasie daar straksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Zapato het volgende:
Woehoe! Nog twee kaarten voor mn zussie en haar vriendinnetje gescoord! Eindelijk!
Welke datum?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Zapato het volgende:
Woehoe! Nog twee kaarten voor mn zussie en haar vriendinnetje gescoord! Eindelijk!
welke datum ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Zapato het volgende:
Wordt inderdaad wel gelinkt vanaf michaeljacksonlive, dus zal wel reliable zijn dan toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:30 schreef Kikkerr het volgende:
Ik ben op viagogo aan het kijken. Het is een officiele partner van dit soort conceten. Wat ik ervan begrijp is dat het een 2e hands doorverkoopsite is. Maar wel met 'garanties' dat je je kaarten krijgt en dat er anders een vergelijkbare deal wordt gesloten. Nogmaals, check die site even. Ik ga overwegen om er kaarten voor 140 pond te scoren.
16 januari, dus ze mag ff wachten nogquote:
Hoe langer je meot wachten hoe langer je er op kan verheugen,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Zapato het volgende:
[..]
16 januari, dus ze mag ff wachten nog
Wat denthemen ook zegt, gewoon blijven proberen. Ze hebben echt nog geen 600.000 kaarten verkocht hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe langer je meot wachten hoe langer je er op kan verheugen,![]()
Ik heb (nog) niets om me op te verheugen.
Ben nog steeds aan het proberen op ticketmaster though. Jan/Febquote:Is viagogo an official partner?
viagogo is the official Premium Ticketing and Fan-To-Fan Exchange Partner of Michael Jackson’s residency at London’s O2 arena. This means that buyers and sellers can trade their tickets in a safe and secure environment. All tickets purchased on viagogo are covered by our guarantee.
Zit ik naast je zusjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Zapato het volgende:
[..]
16 januari, dus ze mag ff wachten nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zit ik naast je zusjeOhoh, zal dr ff waarschuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Nah, met miljoenen mensen voor de pc en die drukte?? Na 3,5 uur zijn er niet veel meer over denk ik, maar ja, zo lang ze niet zeggen dat het uitverkocht is gewoon blijven proberen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wat denthemen ook zegt, gewoon blijven proberen. Ze hebben echt nog geen 600.000 kaarten verkocht hoor
Doe maar want itt tot the true king of pop, zijn die geruchten over mij en kinderen wel waarquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Doe maar want itt tot the true king of pop, zijn die geruchten over mij en kinderen wel waar
Nah, allemaal leuk die bevestigingen en die bevestigingsemails, ik geloof het pas als ik die kaarten thuis heb liggen. Krijg je niet ergens nog een bevestiging gestuurd ofzo. Of moet je maar tot een week van tevoren wachten en dan maar zien of je ze krijgt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, wij zitten meer in de danger-zone bij Mchael dan mn zusje denk ik![]()
Nee, nummer doet 't weer eens nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij nog twee extra tickets kunnen fixen?
Oh jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, nummer doet 't weer eens niet
Ga ze nog ff bellen als de ergste drukte voorbij is om te checken, sowieso.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, allemaal leuk die bevestigingen en die bevestigingsemails, ik geloof het pas als ik die kaarten thuis heb liggen. Krijg je niet ergens nog een bevestiging gestuurd ofzo. Of moet je maar tot een week van tevoren wachten en dan maar zien of je ze krijgt?
Ik met mijn 408 en 412quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef Nicksanders het volgende:
Ik kijk zo effen na de plategrond van de arena ik zelf zit 417verekijker dus.
Maar stoelen achter podiumhoe dat dan 115 en 113 bedoel k enzo
quote:We limit the rate of web page requests that can be made by individual users in any given time period. Your web page requests have exceeded these limits and your access has been temporarily disabled. We impose these limits to protect the web site from automated programs, as part of our efforts to promote fair access to tickets. Please allow several minutes and then try again
Same here.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef Kikkerr het volgende:
Ik kom er nu niet meer doorheen. Ook niet meer op de ticketmaster site
je zit in elk geval voorkant gewoon verekijker mee dusquote:
Wat verrot, zit je daar met een verrekijkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
je zit in elk geval voorkant gewoon verekijker mee dus
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat verrot, zit je daar met een verrekijker![]()
4 keer maarliefst dadelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef Nicksanders het volgende:
[..]ach we zijn der bij
das belangrijkste denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Mocht het zo zijn dat ik inderdaad de eerste week van september weg moet dan heb ik een ticket over.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef DrDentz het volgende:
Misschien wil een van jullie fokkers er nog een verkopen. Ik bied meer dan de kostprijs.
Dentz moet kaartjes, heu-heu!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef DrDentz het volgende:
Misschien wil een van jullie fokkers er nog een verkopen. Ik bied meer dan de kostprijs.
Je mocht die van mij, dat weet je tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |