abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67087163
Waarom zou dat een domme vraag zijn poezebeest? Dat moet je gewoon even weten.
Hoe het allemaal precies werkt staat wel op de gebruiksaanwijzing, maar het komt hier op neer:
de ovutest geeft de LHpiek aan. Ongeveer 12-24 uur ná deze LHpiek springt als het goed is je ei.
Het eitje kan bevrucht worden tot 12 uur nadat ie gesprongen is, maar omdat zaadcellen wel 3 dagen kunnen leven kan je eitje ook bevrucht worden als je tot 3 dagen daarvoor geklust hebt.
Als je dus een LHpiek spot kun je direct klussen, dan heb je goede kans dat je eitje bevrucht wordt, maar iets later is ook nog niet te laat... als je het maar binnen een uur of 24 tot 36 doet... en als je vlak voor de LHpiek geklust hebt is het vaak ook ok!

Hmm, misschien een beetje vaag uitgelegd, maar is het zo duidelijk?
pi_67088230
Ik snap het, om de dag klussen rond die tijd is het beste...
Snap ook de piek nu en hoe je die kunt missen, thnx!
  maandag 16 maart 2009 @ 07:41:51 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67091869
Even voor iedereen die het nodig heeft en voor Leonie in het bijzonder
pi_67094855
hier zijn jullie!!

@ (ik weet even niet meer wie), ik heb wel een duidelijke streep op de ovutesten maar niet een hele dikke streep zeg maar. Ik ga er toch vanuit dat dan ergens mijn ei springt of zo. De dagen er om heen hebben we wel ons best gedaan maar of het raak is, dat durf ik niet te zeggen.

@ minniemin, de eerste ronde na de pil heb ik drie zw testen gedaan omdat het allemaal zo lang duurde, uiteindelijk werd ik na 38 dagen ongesteld. Dikke teleurstelling natuurlijk.

Geloof ik dat ik hard moet duimen voor Mijsje en Tierr toch? *duim duim duim duim duim duim*
  maandag 16 maart 2009 @ 10:46:36 #105
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67095211
Mijn cyclus is 30-40 dagen dus ik heb nogal wat ovutesten nodig,gaan jullie (voor degene die ze gebruiken) pas 2x per dag testen als er al een licht streepje begint te verschijnen of gelijk?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67096327
twee keer per dag testen heb ik eigenlijk nog niet gedaan. is dat nodig dan?
pi_67098306
sterrenmunt, het is niet perse nodig, maar het kan zijn dat je zo een piek mist. dat je in de ochtenden test, en dat je dan in de avond je piek hebt. dan mis je de piek dus... maar het hoeft niet perse als je niet te veel ermee bezig wil zijn. gewoon een geval van doen wat je eigen hart je ingeeft, want dat is toch het beste.

hier ondertussen nog niks te melden.

nieuwe NOD mag naar 13 april...

[ Bericht 25% gewijzigd door mijsje op 16-03-2009 14:08:27 ]
pi_67102711
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef mijsje het volgende:
sterrenmunt, het is niet perse nodig, maar het kan zijn dat je zo een piek mist. dat je in de ochtenden test, en dat je dan in de avond je piek hebt. dan mis je de piek dus... maar het hoeft niet perse als je niet te veel ermee bezig wil zijn. gewoon een geval van doen wat je eigen hart je ingeeft, want dat is toch het beste.

maandag 16 maart 2009 @ 15:20:19 #109
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67103115
quote:

Dammit Mijs!
Ik heb de lijst met tegenzin aangepast.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67103498
Potvervijfentwintigduizenddubbeltjes nog aan toe, stomme
voor mijsje
pi_67103528
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Vlindur het volgende:
Happy

Mijn NOD mag op 26 maart.. Gebaseerd op 31 dagen maar weer..

Modje: graag nog even veranderen

Mijsje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67104640
he verdeurie mijs!
pi_67105093
mijsje
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67106415
thanks meiden... naja, nu eerst maar eens wachten op wat de gyn me volgende week donderdag te vertellen heeft... zal ook nog wel tijden gaan duren voor ze echt wat gaan doen, meestal begint het dan weer met nieuw zaadonderzoek dacht ik me te herinneren, dan weer terug op gesprek, misschien nog een keer zaadonderzoek en dan ... ik weet het niet...
ik heb er de tijd gewoon niet voor... m'n moeder ligt slecht, en ik wil haar nog zoveel vragen als ik zwanger ben/een kindje heb... dat gaat dus niet gebeuren ben ik bang...
pi_67106486
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:02 schreef mijsje het volgende:
thanks meiden... naja, nu eerst maar eens wachten op wat de gyn me volgende week donderdag te vertellen heeft... zal ook nog wel tijden gaan duren voor ze echt wat gaan doen, meestal begint het dan weer met nieuw zaadonderzoek dacht ik me te herinneren, dan weer terug op gesprek, misschien nog een keer zaadonderzoek en dan ... ik weet het niet...
ik heb er de tijd gewoon niet voor... m'n moeder ligt slecht, en ik wil haar nog zoveel vragen als ik zwanger ben/een kindje heb... dat gaat dus niet gebeuren ben ik bang...
Wat verdrietig allemaal mijsje
Ik hoop dat het allemaal beetje snel gaat lopen(geen weken tussen alle afspraken ziten etc) en ik hoop dat gewoon 1 zaadje(die wat actiever is dan de rest) de juiste weg vind..

Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 16 maart 2009 @ 17:12:07 #116
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67106736
mijsje wat enorm klote allemaal ik snap best dat je in een dip zit ff

kop op, be strong!!! Ondanks al het gedoe toch maar ergens de kracht vandaan halen ...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67106799
Mijsje toch
pi_67107008
Mijsje, kan me heel goed voorstellen dat je graag wil dat je moeder jouw zwangerschap mee maakt en dat dat extra mee speelt in jouw wens om zo snel mogelijk zwanger te worden. En nu het allemaal niet zo makkelijk gaat en zo lang duurt snap ik dat je je zwaar klote voelt. Ik hoop en gun het je dat het allemaal sneller gaat dan je denkt en dat je heel snel samen met je moeder kan genieten van je zwangerschap! In ieder geval sterkte mijsje...
  maandag 16 maart 2009 @ 17:28:40 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67107266
quote:

Balen joh!
Maar we gaan gewoon samen met die andere dames voor een babyboom in december (allemaal kerstkindjes )
pi_67107465
Jaaaa, babyboom in december, ik ben helemaal voor en doe mee!
pi_67107718
Oh ik wordt gek van mezelf en van mijn lichaam.
Of ik denk van alles te voelen, of het is echt zo.. Ik weet het niet meer...

Nu heb ik al een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik. Net zoiets als je voelt voordat je ongesteld moet worden, maar dan minder (stukken minder) erg....

Ook veel moe, vooral hoe later op de dag...

Maar ik wil mezelf niet voor de gek houden. En volgens mij ga je ook veel meer letten op alle gevoelentjes
pi_67108366
dikke kus en knuffel voor alle meiden hier! jullie zeggen precies wat ik nu even nodig heb!
(schiet weer helemaal vol...)
maar het is inderdaad erg klote allemaal... maar goed, de dip is er, nu er weer uitkomen...

Ymme, dat jezelf gek maken door op alle gevoelentjes ken ik wel hoor... bij mij heeft dat nog niet veel opgeleverd, maar op het moment zelf hoop je zo... ik hoop dat het bij jou wel wat oplevert!
en die december babyboom... daar hoop ik ook op!
pi_67108829
Dank je mijsje..

En bij jouw komt het ook allemaal goed.
Heel veel sterkte gewenst om uit je dipje te komen!!! Het komt allemaal goed
pi_67109626
Mijsje, ik had het je zo gegund.

Hier een heul licht ovustreepje vandaag, daar werd ik al heel heppie van. Het lijkt dan namelijk op vorige maand toen ik in elk geval een ei had. Hopelijk morgen of overmorgen een donkere streep. Klusdagen here we come.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:12:23 #125
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67110781
Oooww, heel erg balen Mijsje Ik hoop dat er veel moois komt uit de afspraak bij de gyn. Nu ik over je moeder lees gun ik het je alleen nog maar meer hoor..

En Prinses, veel plezier alvast he? Deze afgelopen cyclus ging het trouwens héél snel bij mij: één dag een nauwelijks zichtbaar streepje, de volgende dag meteen al een even donkere. De keer ervoor ging dat veel geleidelijker. Wie weet gaat het heel snel

Hiero is het grote wachten weer begonnen. Vreemd genoeg heb ik er nu voor het eerst heel veel rust bij, de vorige keren testte ik het liefst eergisteren al. Nu vind ik het eigenlijk niet eens echt erg om te wachten, het is alsof ik het nu wat meer gewend begin te raken, of misschien het wat meer los heb kunnen laten. Ik weet zeker dat dat ook komt door jullie, ik kan nu mijn verhaal kwijt en erover praten wanneer ik maar wil. Dank jullie wel daarvoor
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')