quote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef mijsje het volgende:
sterrenmunt, het is niet perse nodig, maar het kan zijn dat je zo een piek mist. dat je in de ochtenden test, en dat je dan in de avond je piek hebt. dan mis je de piek dus... maar het hoeft niet perse als je niet te veel ermee bezig wil zijn. gewoon een geval van doen wat je eigen hart je ingeeft, want dat is toch het beste.
hier ondertussen nog niks te melden.
nieuwe NOD mag naar 13 april...
![]()
Dammit Mijs!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef mijsje het volgende:
sterrenmunt, het is niet perse nodig, maar het kan zijn dat je zo een piek mist. dat je in de ochtenden test, en dat je dan in de avond je piek hebt. dan mis je de piek dus... maar het hoeft niet perse als je niet te veel ermee bezig wil zijn. gewoon een geval van doen wat je eigen hart je ingeeft, want dat is toch het beste.
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Vlindur het volgende:
Happy![]()
![]()
Mijn NOD mag op 26 maart.. Gebaseerd op 31 dagen maar weer..
Wat verdrietig allemaal mijsjequote:Op maandag 16 maart 2009 17:02 schreef mijsje het volgende:
thanks meiden... naja, nu eerst maar eens wachten op wat de gyn me volgende week donderdag te vertellen heeft... zal ook nog wel tijden gaan duren voor ze echt wat gaan doen, meestal begint het dan weer met nieuw zaadonderzoek dacht ik me te herinneren, dan weer terug op gesprek, misschien nog een keer zaadonderzoek en dan ... ik weet het niet...
ik heb er de tijd gewoon niet voor... m'n moeder ligt slecht, en ik wil haar nog zoveel vragen als ik zwanger ben/een kindje heb... dat gaat dus niet gebeuren ben ik bang...
Balen joh!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef mijsje het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |