Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
Mijn backup is gelukt en heb nu al mijn muziek dubbel en daarnaast nog boel op CD en Vinyl.![]()
*btw heb wel ff genoten van die 3 mafkezen in DWDD met hun zwarte schijfjes.
Ja heb platen waar freaks veel voor willen betalen maar ben een jaar bezig om alles weer in de goede hoes te stoppen en er catalogus van te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MooiJij was toch van de vette reggae/dub?
Wel grappig dat er werd gezegd dat "iedereen z'n vinylplaten heeft weggegooid". Ik heb alles nog, kan het alleen niet meer draaien
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:19 schreef sig000 het volgende:
Ja heb platen waar freaks veel voor willen betalen maar ben een jaar bezig om alles weer in de goede hoes te stoppen en er catalogus van te maken.![]()
Heb nooit wat weggegooid zelfs mijn eerste Slade LP heb ik nog.![]()
Om te draaien zoek op Technics op MP en je hebt voor paar tientjes prima draaitafel.![]()
Wel ff op model letten, Direct Drive moet je hebben.
Geen probleem, zo'n ding gaat langer mee dan een CD spelert er nu is er nog steeds genoeg aanbod.quote:
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vandaag dacht ik dat ik mijn gsm op de wc op mijn werk had laten liggen.
Ik in ieder geval wel. Effe de frontpage bekijken, tijdens het afvegen op de toiletrolhouder leggen en dan vergeten mee te nemen. Is echt wel een paar keer gebeurd.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:50 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?
Is dit een antwoord op de waar- of de wie-vraag?quote:
't is wa met die proxies van tegenwoordig. je kunt niet eens meer zien of de user waarmee je berichtjes uitwisselt aids heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:23 schreef Poit- het volgende:
Ooit heb ik wel eens een I.R.Baboon zien posten, maar ik hou het niet zo bij al die kloons tegenwoordig. Ík zit achter 7 poxies jeweet.
Oorpijn is een symtoom van aids, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:26 schreef Snarf het volgende:
[..]
't is wa met die proxies van tegenwoordig. je kunt niet eens meer zien of de user waarmee je berichtjes uitwisselt aids heeft.
subklacht: ik heb oorpijn, na 3 paracetamol, douchen en een toiletprullenbakje volkotsen is het gevoel nog steeds niet veranderd.
Ik denk de oorzaak, zelfs.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:30 schreef Poit- het volgende:
[..]
Oorpijn is een symtoom van aids, denk ik.
Ik slaap altijd het best 's ochtends.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:23 schreef Lamon het volgende:
..ik heb een oude hobby, op de meest debiele tijden wakker worden.![]()
Dan kun je voor de lol ook wel even de beste clip en tekst van het jaar bekijken (al ben ik het nu echt aan het overpromoten, de afgelopen week.)quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het best 's ochtends.
Ja, hallo. Ik heb mijn gsm zelden in mijn zak zitten, dat is niet ladylikequote:Op zondag 22 maart 2009 04:50 schreef broer het volgende:
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |