Nee je vindt Alizee leuk.quote:
Alizéé is nostalgeil™.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je vindt Alizee leuk.Iedere gezonde hetero man/lesbische vrouw zou de neus voor haar ophalen.
alizee is geylquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je vindt Alizee leuk.Iedere gezonde hetero man/lesbische vrouw zou de neus voor haar ophalen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
Eens met TT.
Die bovenste man is eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alvast wat mannen voor wolvendagen.
Eigenlijk is Gavin best een knappe man.
Is ie ook, maar ik dacht dat jullie hetero vrouwen daarvan hielden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bovenste man is eng.
Nu kan ik niet slapen
Ik las: lee hottiequote:
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie ook, maar ik dacht dat jullie hetero vrouwen daarvan hielden.![]()
Nou ja ik post wel weer vrouwen.
Een of andere soap?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.
Is die bovenste man bekend ?
Ik geloof dat ik em wel eens in een serie voorbij heb zien schuiven.
Ahh oke, jij nog suggesties?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.
Is die bovenste man bekend ?
Ik geloof dat ik em wel eens in een serie voorbij heb zien schuiven.
Gladde mannen zijn eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, jij nog suggesties?
Ja klopt, hij komt mij ook bekend voor.
Ik snap nooit wat vrouwen in van die harige mannen zien, dat ziet er toch niet uit zo'n halve aap.
Ja zoiets?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gladde mannen zijn eng.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb niet echt suggestiesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, jij nog suggesties?
Ja klopt, hij komt mij ook bekend voor.
Ik snap nooit wat vrouwen in van die harige mannen zien, dat ziet er toch niet uit zo'n halve aap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |