ja, tis net een ventquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Jump het volgende:
Het kan evengoed aan gast zijn met die kwaliteit
Ach, postzegelfappen is ook fappen hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef murderH het volgende:
avi posten? 15 minuten aan puur genotals de kwaliteit beetje goed was dan
post maar xdquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:02 schreef murderH het volgende:
niemand die om de avi vraagt?xd bespaart me weer upload tijd:)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:02 schreef murderH het volgende:
niemand die om de avi vraagt?xd bespaart me weer upload tijd:)
Pearl?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef trifko het volgende:
waar is die video?
quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef murderH het volgende:
je zult wel zien als ik zo een linkje post lieve fokkertjes
pm 'em maarquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef murderH het volgende:
je zult wel zien als ik zo een linkje post lieve fokkertjes
quote:
in dat gevalquote:
Iedereen zit te fappen.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen zit te fappen.![]()
Alleen zoooooo fucking jammer van de kwaliteit....
Ma goe.
Heb je nog wat losse foto's van haar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef murderH het volgende:
ze had zich weer aangekleed
Zat ik ook al te denkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef trifko het volgende:
murderH, wat heb jij van jezelf laten zien om haar zover te krijgen? zeker voor de cam staan fappen.
geen idee, maar ze hield haar cam vast, en ze typte soms tussendoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef trifko het volgende:
murderH, ze drukte met haar pink op een of andere schakelaar, waar was dat van.. ?
[ afbeelding ]
toch ze blijft er heel neutraal onder vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
want, meisjes vingeren niet voor een webcam??quote:
Nee, want FOK!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef trifko het volgende:
[..]
want, meisjes vingeren niet voor een webcam??
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef murderH het volgende:
dit was de eerste keer, vandaag leren kennen op pokerstars
IRL gaat het ook zeer goed, heb niets te klagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Yel het volgende:
Oooh wat lief.....
Had je nog andere lyrics.
Via cam lukt het je, ook IRL?
Neem je die ook op?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef murderH het volgende:
[..]
IRL gaat het ook zeer goed, heb niets te klagen![]()
mag ik een pm, voor wat nostalgie..quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Agorias het volgende:
ik heb overigens ook ijsmeis.zip in de aanbieding.
oh dit heb ik niet gezegd.
als het zonder toestemming zou zijn zou ik het niet hebben hequote:
ik ben ook pas 15..quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef Yel het volgende:
Grappig dit.. Filmpes PM-en en dan spelen met jezelf..
Zo 15 jarig..
Give it upquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef Yel het volgende:
Oh oke.. Dan zeg ik al niets meer.
Zal vast kicken zijn.
jij ook niet met jouw spelling.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef Lakai het volgende:
[..]
Give it up
Je verbeterd de wereld niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
<< PMquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Agorias het volgende:
ik heb overigens ook ijsmeis.zip in de aanbieding.
oh dit heb ik niet gezegd.
ik heb nog geen PM gehadquote:
Ijsmeis.zip? Of camwhore.avi?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef trifko het volgende:
[..]
ik heb nog geen PM gehad, als jij het wel gehad heb kan je dan even forwarden..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik hoorde op de Franse Fok! dat jouw filmpjes daar ook circuleren nu
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik hoorde op de Franse Fok! dat jouw filmpjes daar ook circuleren nu
Ondertussen zit jij hem hier af te zeiken in plaats van buiten rond te lopen en echte meisjes te ontmoeten...wie is hier nou kansloos?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef muay-toy het volgende:
TS is een kansloze WoW nerd, ga eens naar buiten echte meisjes ontmoeten! Of ben je soms te lelijk, is dat het
jij bent een grote KPD nerd..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef muay-toy het volgende:
TS is een kansloze WoW nerd, ga eens naar buiten echte meisjes ontmoeten! Of ben je soms te lelijk, is dat het
dat ben jijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef Kuron het volgende:
[..]
Ondertussen zit jij hem hier af te zeiken in plaats van buiten rond te lopen en echte meisjes te ontmoeten...wie is hier nou kansloos?
jij en jij kijkt er in maar durft niets te postenquote:
Korps Politie Dienstenquote:
Roddelen over de bende van Holeederquote:
Ben al 18quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:23 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jaloers omdat jij nog geen 18 bent?
stoerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |