Check anders ook even je mods en hun beslissingen. Mijn topic was gewoon valide, en ik krijg er een note voor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou even dimmen, nog een belediging en je bent weer weg, heel lang.
We kunnen een team beginnen, ik ook in het afgelopen half uur 4 erbijquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef jordeeeh het volgende:
Binnen 10 minuten 4 notes erbij
Wat een kankermongool is swarmahoer ook
m2quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef behangplakker het volgende:
Ik sprong en er vielen gewoon dingen van mijn bureauZo blij was ik
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan een ban oplopenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef behangplakker het volgende:
Open een topic met swarmahoer als klacht, notes gegarandeerd
Ik schijn er ook weer 2 bij te hebben sinds ik terug ben maar om nou meteen Swarma tot op het bot te gaan affikken is ook weer zo....quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
We kunnen een team beginnen, ik ook in het afgelopen half uur 4 erbijSwarmahoer heeft echt ergens aids opgelopen
Hoi remlofquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar als 1 mod om de haverklap notes uitdeeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik schijn er ook weer 2 bij te hebben sinds ik terug ben maar om nou meteen Swarma tot op het bot te gaan affikken is ook weer zo....
Ja maar hij geeft je voor 1 foutje, of nieteens een fout, gelijk 12 notes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik schijn er ook weer 2 bij te hebben sinds ik terug ben maar om nou meteen Swarma tot op het bot te gaan affikken is ook weer zo....
HAHAHAHAHAHA.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan een ban oplopen
Van dit topic heb ik al 3 notes gekregen: Users die niet reageren na het verliezen van een discussie
Wat hebben mods tegen Jordeeeh?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 2.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik hou van kutquote:
Zoals ik al voorspelde.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Check anders ook even je mods en hun beslissingen. Mijn topic was gewoon valide, en ik krijg er een note voor.
Maar goed, nu zul je wel ineens weg zijn uit het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |