ajax staat achterquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
Jongens even tussen het ajax gebrul door, kan iemand mij uitleggen wat transaminering is?
Omzetting van (essentiële) aminozuren in andere aminozuren door overplaatsing van de aminogroep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
Jongens even tussen het ajax gebrul door, kan iemand mij uitleggen wat transaminering is?
Oleguer is ook een extreem linkse balquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat zijn zn ideeën? Zoiets als onze Oleguer?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omzetting van (essentiële) aminozuren in andere aminozuren door overplaatsing van de aminogroep.
Ik vind het wel tof dat ie vroegah zelf op de tribune stond tussen de harde kernquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oleguer is ook een extreem linkse balMaar Di Canio is openlijk fascist
Dat wel, tussen alle andere fascistenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ie vroegah zelf op de tribune stond tussen de harde kern
Das gewoon letterlijke vertaling van het begrip, overigens wel goed hoor, maar dat ie zelf ook kunnen bedenken. Ik moet nog 600 pagina's leren voor morgen, maar ik ga failenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omzetting van (essentiële) aminozuren in andere aminozuren door overplaatsing van de aminogroep.
gezellig tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat wel, tussen alle andere fascisten
Ja, zie het tussendoor. Even naar een andere huisgenoot om te zeuren tegen hem dat hij internet af moet sluitenquote:
Heu heu flo!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef bloodysunday het volgende:
Jongens gecondoleerd dit word niks meer
sterfquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef KingOfPop het volgende:
Ach dat pauper ajax, dat daar uberhaupt nog mensen voor willen spelen!
Als het nog niet vol isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef BobbyB het volgende:
wacht, ik zet ook ff de stream aan. Gewoon op de achtergrond met geluid uit, omdat het kan.
Waar ouwehoer je dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef jordeeeh het volgende:
Binnen 10 minuten 4 notes erbij
Wat een kankermongool is swarmahoer ook
Dat was te verwachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
wtf denk je dat NOS geen reclame doet
Ik zou even dimmen, nog een belediging en je bent weer weg, heel lang.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef jordeeeh het volgende:
Binnen 10 minuten 4 notes erbij
Wat een kankermongool is swarmahoer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |