Ja, dat dat laatste vreemd is ben ik met je eens. Ik trek alleen de opzet van de overtreding zelf in twijfel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
Zag er verre van prettig uit.
[..]
Stekelenburg is buiten westen en wordt een brancard opgedragen en Lucio staat nog te klagen tegen de scheids dat hij geel kreeg.
Compleet gestoord die gast.
Lucio, Materazzi, Zlatan enz. hebben het er zelf naar gemaakt dat ik het in ieder geval niet meer als onschuldig zie als ze weer eens bij iets ernstigs zijn betrokken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat dat laatste vreemd is ben ik met je eens. Ik trek alleen de opzet van de overtreding zelf in twijfel.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het instinct om die knuppel vervolgens een gebroken been te trappen wordt dan ook te sterk. Ook maar toelaten dan?
Tuurlijk niet. Ik heb het over een incident als deze.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het instinct om die knuppel vervolgens een gebroken been te trappen wordt dan ook te sterk. Ook maar toelaten dan?
Helaas heb je geen humorquote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zag Lúcio en toen werd opeens alles zwart'
Wat een racist die Steek
Door zijn verleden kan ik niet meer objectief naar Lucio kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef Steven184 het volgende:
Wat een reacties in dit topic...
Je ziet duidelijk dat Lucio de intentie heeft om de bal te spelen en niet om een overtreding te maken. Daarnaast is het absoluut geen doodschop, maar een trap die heel ongelukkig uitpakt.
Imo mag er alleen geklaagd worden over de reactie van Lucio achteraf.
Had van Basten goed gezien!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Prima keuze van Van Basten. Vermeer heeft in mijn ogen ook meer potentie dan Steek.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had van Basten goed gezien!
Vermeer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |