quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Rekt 't niet, dan scheurt 't wel
Krijgt Yoshi toch nog eens iets van zijn vader.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en een speelkameraadje voor yoshi!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef Leandra het volgende:
Op z'n site onder "blog" staat dat Telegraafartikel van 25 januari en daar staat "over zeven weken is het zo ver", zeven weken na 25 januari kom ik op 14 maart uit, en ik gok dat ze haar niet zo lang zwanger laten zijn, dus ik denk dat de baby in die week tussen 3 en 11 maart geboren gaat worden.
Misschien kunnen ze zo rond de 9de ritsen en dat ze dan de 11de nog in het ziekenhuis ligt, hoeft ze ook niet alleen te blijven met de baby terwijl Rob laat op de avond staat te zwoegen.
En uiteraard kan hij dan voor z'n thuispubliek de felicitaties in ontvangst nemen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef Leandra het volgende:
Op z'n site onder "blog" staat dat Telegraafartikel van 25 januari en daar staat "over zeven weken is het zo ver", zeven weken na 25 januari kom ik op 14 maart uit, en ik gok dat ze haar niet zo lang zwanger laten zijn, dus ik denk dat de baby in die week tussen 3 en 11 maart geboren gaat worden.
Misschien kunnen ze zo rond de 9de ritsen en dat ze dan de 11de nog in het ziekenhuis ligt, hoeft ze ook niet alleen te blijven met de baby terwijl Rob laat op de avond staat te zwoegen.
En uiteraard kan hij dan voor z'n thuispubliek de felicitaties in ontvangst nemen.
Kaars of Regen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
kan niet wachten tot t zover is
jongen of meisje, hoe zou het kindje heten, op wie lijkt het..
Dat zou nog wel van humor getuigen!quote:
Z'n oudste heet toch al zo?quote:
Oh Robine, hemel, daar zie ik ze voor aan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n oudste heet toch al zo?
Nou ja, Robert geloof ik, maar dat is al dichtbij genoeg.
Henrirob?
Robhenri?
Jorette?
Robine?
quote:Zoon voor Rob de Nijs van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO Rob de Nijs is vader geworden van een zoon: Julius.
Het jongetje werd via een keizersnee geboren, meldt Rob op zijn twitterpagina. "Een maand te vroeg maar oh zo prachtig. Gezond en wel: Julius."
Kijk hier naar de foto
Het is het eerste kindje voor Rob de Nijs (69) en zijn vrouw Henriëtte (42) samen. Rob kreeg eerder twee zoons met Belinda Meuldijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |