Bi bedoel je ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch zou het mij niks verbazen als Rob van de herenliefde is
Niet noodzakelijk, misschien valt hij wel helemaal niet op vrouwen en is het wel allemaal een act...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef Livra het volgende:
Vind het niet eens zo gek, Jetje kan na het verschonen van de kleine meteen Rob even meepikken.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En zij was 16 en ik wat tweeëntachtig![]()
ow ........herstel vijfentachtig
ik ging uit van de TT
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:18 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
[..]!
Ik vermaak me hier kostelijk moet ik zeggen.
(Of Rob dat straks ook zegt, is nog maar de vraag.)
[ afbeelding ][ [url=http://1-www-accel-pss.googleusercontent.com/gadgets/proxy?container=accel&gadget=www.duken.nl&debug=0&nocache=0&v=d78tvvmmt0oqno7dio3kgj6k3o&rooe=1&html_tag_context=img&url=http%3A%2F%2Fwww.duken.nl%2Fforums%2FSmileys%2Fclassic%2Fsmiley_wheelchair.gif]afbeelding[/url] ]
quote:
69 jaar schat, als dat kind 1 jaar is is meneer 70 jaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Roellie80 het volgende:
Een man van 66 is vaak een betere vader als een van 22
Hij is leukquote:
Dat lijkt maar zo omdat die man van 66 met een klein kindje meestal de opa is die ineens wel tijd heeft om zich bezig te houden met de kinderen, terwijl hij toen z'n eigen kinderen zo klein waren druk, druk, druk met z'n werk was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Roellie80 het volgende:
Een man van 66 is vaak een betere vader als een van 22
En als je nu een kindje zou krijgen ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef Leandra het volgende:
Ik ben nu op m'n 45ste trouwens ook een meer relaxte moeder dan ik op m'n 25ste was, dat is een stukje levenservaring en een stukje "been there, done that" maar ik wou dat ik de energie van toen met de rust van nu had
In de alinea daarboven had ik het over m'n baby van 10 maanden, en daarmee bedoelde ik letterlijk mijn baby van 10 maanden, niet een willekeurige baby van een ander ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als je nu een kindje zou krijgen ?
Mijn ma is er één van een drieling. Werd in een gezin van toen al 6 kinderen geboren midden in de winter. Ik heb een krantenknipsel voor de inzamelingsactie voor kinderkleertjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de alinea daarboven had ik het over m'n baby van 10 maanden, en daarmee bedoelde ik letterlijk mijn baby van 10 maanden, niet een willekeurige baby van een ander ofzo
Nog een erbij zou wel een beetje heel druk worden voor dit kreupele oude wijf, dus we houden het dus gewoon bij deze ene baby
hmmmm.... Vind het toch wat naar klinken.quote:Dicht tegen zijn 70ste lijkt alles op zijn plek te vallen voor Rob de Nijs. Hij werd bekroond tot beste mannelijke artiest van 2011 en debuteert binnenkort als kabouter in de nieuwe Plop-film. En komende lente verwacht hij het liefdeskind waar hij samen met zijn vrouw Jet (42) zo hard in bleef geloven. Het betekent overigens niet dat hij een punt zet achter zijn carrière. 'Ons kind wordt een groot 'project', maar niet het 'project' waarvoor ik mijn carrière opgeef.'
Drie jaar zijn Rob en soulmate Henriëtte 'Jet' Koetschruiter nu getrouwd. Hun hevige kinderwens bepaalde de voorbije jaren veel, maar geen van beiden wou opgeven. En zie. Na een lastige reeks ivf-pogingen en twee miskramen is hun moed en volharding dan toch nog beloond. 'Als alles goed blijft gaan' wordt Jet over vijf maanden voor het eerst moeder. En Rob voor de derde keer vader. Hij is niet blij, hij is euforisch. ,,Het voelt fabuleus als de dingen ook af en toe eens echt goed gaan. Jet is voorbij de veertig, ik nader de zeventig. Het is bijna een godswonder dat we de kans nog krijgen om nieuw leven in de wereld te brengen. Ons gevoel is niet dat het zo moest zijn, maar wel dat het zo mág zijn.''
,,Ik wil niet spreken over een volstrekt nieuwe start, maar dit is toch zeker wel een nieuw hoofdstuk. Dit kindje is het liefste wat Jet wou. En wat zij het liefste wil, is wat ik het liefste wil.
Niet te oud
,,Ik ben ook niet bang dat mijn kind me straks extra oud zal vinden. Zijn niet veel vaders oud in de ogen van een kind? Toen ik jong was, vond ik iemand van veertig een oude lul. Ik vond mijn eigen vader oud. Ik vond elke volwassene oud.'' Op mijn leeftijd nog voor een kind kiezen is niet voor de gemakkelijkste weg kiezen. Ik wissel straks een pak vrije tijd in om aan ons kind te schenken.''
En dat hij dit kind wellicht nooit volwassen ziet worden? ,,Als het kind tien jaar is, dan zal ik inderdaad bijna tachtig zijn. Maar daar gáát het ons niet om. Het gaat ons niet om later, het gaat ons om nu. Niet op wat eventueel kan gebeuren, maar om wat is. Voor veel mensen is dat moeilijk te begrijpen, dat is dan maar zo. Wij zullen er wel voor zorgen dat dit kind gelukkig zal worden en een goede opvoeding krijgt.''
Het betekent overigens niet dat hij een punt zet achter zijn carrière. ,,Ons kind wordt een groot 'project', maar niet het 'project' waarvoor ik mijn carrière opgeef. Mijn leven speelt zich vooral 's avonds en 's nachts af, een hoop zorg zal dus neerkomen op Henriëtte.
Dat doen veel artiesten. Toon Hermans stuurde zijn kinderen naar een internaat omdat het te druk voor hem was als hij thuis was. Kinderen van Mulisch mochten niet storen en moesten altijd stil zijn: 'Papa werkt'.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:52 schreef Leandra het volgende:
Arm kind, moet het nog stil zijn 's morgens ook, want papa slaapt omdat hij pas om 3 uur 's nachts thuiskomt...
Heeft hij ook niet jaren apart van Belinda gewoond terwijl ze nog een relatie hadden? Zou me niets verbazen als hij het toen ook te lastig vond met de kinderen.
Mulisch was lief voor zijn kinderen. Ze spreken ook zo over hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat doen veel artiesten. Toon Hermans stuurde zijn kinderen naar een internaat omdat het te druk voor hem was als hij thuis was. Kinderen van Mulisch mochten niet storen en moesten altijd stil zijn: 'Papa werkt'.
Neem dan geen kinderen...
Juist als je ouder gaat worden gaat de drukte van kinderen meer een belasting worden....grootouders zeggen niet voor niets dat kleinkinderen zo leuk zijn omdat je ze weer op tijd naar hun ouders kunt sturen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:00 schreef Leandra het volgende:
Dat, hoewel je zou denken dat het geen issue meer zou hoeven zijn als papa 70 is...
Dat is ook gewoon een teken van die tijd, altijd de kinderen de ruimte geven tot zelfontplooing is denk ik iets van na de jaren zestig...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat doen veel artiesten. Toon Hermans stuurde zijn kinderen naar een internaat omdat het te druk voor hem was als hij thuis was. Kinderen van Mulisch mochten niet storen en moesten altijd stil zijn: 'Papa werkt'.
Neem dan geen kinderen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |