Dat is inderdaad wel raar, maar misschien doen ze het zo omdat pinkpop ook vol staat met bruce fansquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Veel van de mensen zullen ook naar PP gaan en dus twee keer Killers in 1 weekend....
Moet opeens heel hard hoesten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:56 schreef TheZapster het volgende:
Nou ja , bekijk het van de zonnige kant, Ajax speelt uit dus dat gaat gewoon door![]()
![]()
![]()
*ahum* WIDMquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Net ook gestemd. Voor mij maakt het niet uit waar ik a.s. december naar toe reis, ik kom toch.
Nu een mededeling van huishoudelijke aard: vanavond kan ik niet de hele avond meeluisteren vanwege de WK afstanden.
Volgens Domien gaat Michiel het doen (zie Twitter).quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef Againzender het volgende:
Kut voor de fans dat Killers niet doorgaat. Doet nu Domien nog steeds MM, of komt Michiel zich even drie uur afreageren?
Wat is er mis met het schaatsen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai! Ik zit in de studio, maar da's puur voor een kopje warme chocolademelk. Michiel doet MetMichiel vandaag, ik druip zo af. Maar! Ik mag lekker wel naar de WIDM finale kijken!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai! Ik zit in de studio, maar da's puur voor een kopje warme chocolademelk. Michiel doet MetMichiel vandaag, ik druip zo af. Maar! Ik mag lekker wel naar de WIDM finale kijken!
Damn, dat is wel erg fucked up zeg....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is weer onderweg naar huis...
Het verslag van mijn belevenissen staat op Twitter. De trein stond op Duivendrecht toen ik 't voor het eerst hoorde, dus ben alsnog gaan kijken bij de HMH.
Opvallend vrolijk idd...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook al?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je trouwens nog vrolijk?
quote:18-03-2009 Maastricht - Muziekgieterij
28-03-2009 Lutjebroek - Taaipop
04-04-2009 De Weere - Palmpop
10-04-2009 Delft - Studentenfestival
11-04-2009 Haarlem - Patronaat
16-04-2009 Groningen - Broerplein
17-04-2009 Vlissingen - De Piek
18-04-2009 Zierikzee - Brogum
30-04-2009 Arnhem - Café Barok (Koninginnefestival)
01-05-2009 Amersfoort - De Kelder
02-05-2009 Venray - Poppodium Venray
05-05-2009 Zwolle - Bevrijdingsfestival Zwolle
05-05-2009 Den Haag - Bevrijdingsfestival Den Haag (middag)
14-05-2009 Nijmegen - Festival Radboud Universiteit
22-05-2009 Enschede - Atak
23-05-2009 Gemert - Ridderhof
27-08-2009 Amersfoort - Studenten Intro Festival
Dat zou pas echt fucked up zijn geweest!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet je nagaan dat ik bijna terug naar Nederland ben gevlogen om naar het concert te gaan als ik het kaartje in Dublin niet gehad zou hebben.....
Maar stel nou dat je ook naar Pinkpop gaat. Dan zie je ze 2 dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
* Cee vangt de arme Killers-loze mensen op met een warm bakkieen wat positieve gedachten
- in mei is het weer zonniger en sta je niet in de pleurisregen in de rij voor de HMH
- dus wordt je vlaggetje waarmee je vooraan staat niet nat
- na twee maanden is het nieuwe album van The Killers NOG bekender bij het publiek en kan je nog harder de mensen ZONDER kaartje in de gezichten uitlachen
- morgen hoef je niet te balen van 't feit dat het concert voorbij is en heb je nog steeds een mooie show om naar uit te kijken
Wauw!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
* Cee vangt de arme Killers-loze mensen op met een warm bakkieen wat positieve gedachten
- in mei is het weer zonniger en sta je niet in de pleurisregen in de rij voor de HMH
- dus wordt je vlaggetje waarmee je vooraan staat niet nat
- na twee maanden is het nieuwe album van The Killers NOG bekender bij het publiek en kan je nog harder de mensen ZONDER kaartje in de gezichten uitlachen
- morgen hoef je niet te balen van 't feit dat het concert voorbij is en heb je nog steeds een mooie show om naar uit te kijken
Echt vreselijke crapquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Goh, origineel plaatje...
Dan moet diegene niet zeiken vind ik. Want ik zou graag naar Pinkpop-zaterdag willen maar heb geen kaartjes. Liever 2x Killers dan geen keer Killers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je ook naar Pinkpop gaat. Dan zie je ze 2 dagen achter elkaar.
Yupquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar is ' ie weer, Lady Ga Ga - Poker face
Hallo, wie ben jij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanwege de positieve reacties in het vorige topic en vooral om even de gedachten naar wat leuks te verzetten:
[ afbeelding ]
Haha, vrije dagquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mwah.... Valt mee toch...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef Susi het volgende:
@ Roel : Dat 'kille' in de TT, dat is wel een steek onder water hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |