Had je anders verwachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:04 schreef GodsSon het volgende:
Het is niet te geloven, geen enkele snelheid te bekennen!
rechtermuisklik op plaatje en openen in nieuwe tab, dat werkt bij mij. maar 15+ wachttijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:06 schreef texelonia het volgende:
Ik krijg steeds netwerk time outs
Heb 1 keer datum en tickets kunnen kiezen en dan krijg je die pagina met verfication code en dan laadt dat plaatje niet!! Grmbl!!
Nope, heb kaartjes voor 30 augustus al maar wil liever op een andere datumquote:
Had ik ook net hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:14 schreef Paul-89 het volgende:
Heel de wereld zit in de wachtrij vervelende is dat mij browser paar keer aangaf webpagina kan niet worden gevonden.Vrees het ergste maar ik hou hoop.:)
Hoeveel heb je er al?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Nope, heb kaartjes voor 30 augustus al maar wil liever op een andere datum
Dus proberen het maar gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je bent laat manquote:
Oeps, ja twee keer zo duur..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:11 schreef Zapato het volgende:
http://www.viagogo.co.uk/Concert-Tickets/Rock-and-Pop/Michael-Jackson-Tickets?affiliateID=485&PCID=MICH
Dit is ook een officiele site he volgens mij. Wel iets duurder.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al?Jeps 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.
Ja weet ik, maar ik heb er al 8 besteld, krijg er toch maar 4 waarschijnlijk, hoop ik ten minste..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:24 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jeps 4!Je kunt er maar 4 bestellen op een creditcard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb je een andere card?Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Als Nick Sanders ze niet hoeft kan ik ze dan overkopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb er al 8 besteld, krijg er toch maar 4 waarschijnlijk, hoop ik ten minste..En als ik ze toch krijg heb ik ze toch nog wel, want Nicksanders hoeft ze iig niet meer.
Als ik ze krijg ja, want volgens de regelementen, mag je er maar vier kopen op een creditcard en ik heb er acht gekocht, er zouden dus vier tickets gecancelled moeten worden, maar dat merk je pas een week van tevoren als je ze hebt gekregen of niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als Nick Sanders ze niet hoeft kan ik ze dan overkopen?
450.000 waren er toch al verkocht?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:25 schreef Zapato het volgende:
Zouden alle miljoen tickets de deur uit gaan vandaag?
Wat lukte niet dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Klote, ik had echt perfect tickets, en nu krijg ik die creditcard er niet door....
Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef supersteve het volgende:
hahaha ik heb al best veel tabbladen open staan.. ik wacht en wacht maar kom er echt niet door JULLIE MEER SUCCES?
Dat werkt sowieso niet, kan ik je alvast vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef supersteve het volgende:
hahaha ik heb al best veel tabbladen open staan.. ik wacht en wacht maar kom er echt niet door JULLIE MEER SUCCES?
Dat zou moeten kunnen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef GodsSon het volgende:
Ik heb eventueel een 2e CC en 2e adres dus mocht het zo ver komen dan kan het altijd nog!
KoP heb jij tickets in Juli?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet, kan ik je alvast vertellen
Als je een beetje had mee gelezen hier, de laatste dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef Paul-89 het volgende:
We apologise for any inconvenience.
Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.
Ik wil namelijk in juli gaan maar heb kaarten voor 30 augustus, dus als iemand wil ruilen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen ja.
Nee, september en januari
Woensdag al gehad, maar toen kwam je er makkelijker doorheen dan nu.quote:
Ze blokken meer dan 1 request per IP om te zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:32 schreef supersteve het volgende:
waarom werkt dat niet???????????????????
Ik heb het nummer van de handtekeningenstrip niet. Ik heb namelijk gewoon het nummer gevraagd van iemand die ik ken, maar ik heb de fysieke kaart niet niet....quote:
Ja, weet ik, maar moest stiekem lachen bij het idee, dat ie dacht dat ie zich helemaal goed had voorbereid, alleen hier niet even had meegelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:32 schreef Zapato het volgende:
[..]
Woensdag al gehad, maar toen kwam je er makkelijker doorheen dan nu.
Ohhh, gózerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van de handtekeningenstrip niet. Ik heb namelijk gewoon het nummer gevraagd van iemand die ik ken, maar ik heb de fysieke kaart niet niet....
Dat is niet heel slimquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van de handtekeningenstrip niet. Ik heb namelijk gewoon het nummer gevraagd van iemand die ik ken, maar ik heb de fysieke kaart niet niet....
Ik mag godverdomme hopen dat het adres dat ik heb opgegeven, correspondeert met het adres waarop het staat ingeschreven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Voor 12 uur uitverkocht?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag al uitverkocht?
Ik heb overigens ook mooi PM's van MMTJE. ik dacht dat ze twee weken offline zou zijn. Wat een triest figuur....
Heb ik uiteraard al gedaan, maar hij is op weg naar zijn werk en heeft de kaart thuisliggen. Echt vrijdag de 13e voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dat is niet heel slim
Kan je hem niet bellen om het alsnog te vragen, dit is vrij zonde zo!
Vandaag te druk, vandaar zo sloom!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag al uitverkocht?
Ik heb overigens ook mooi PM's van MMTJE. ik dacht dat ze twee weken offline zou zijn. Wat een triest figuur....
Zou het gokje niet wagen, denk dat ze IP-adres checken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:36 schreef supersteve het volgende:
ik heb 1 in firefox 1 in internet explorer.. kan dat ook niet?
Balen, niemand verder thuis ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard al gedaan, maar hij is op weg naar zijn werk en heeft de kaart thuisliggen. Echt vrijdag de 13e voor mij
Ik heb ze ook gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag al uitverkocht?
Ik weet dat je er maar een mag, het vervelende is dat ik er ook maar 1 had geopend.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je een beetje had mee gelezen hier, de laatste dagen![]()
Oh, das wel vaag danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je er maar een mag, het vervelende is dat ik er ook maar 1 had geopend.
En hij aangeeft dat ik er meerdere heb heb alleen fok! en de ticketpagina.
Ja inderdaad zie je eindelijk de wachttijd aardig terug lopen, krijg je weer zoeiets naja meteen opnieuw proberen dan maar en hoop houden.quote:
Gelul.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ze blokken meer dan 1 request per IP om te zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gelul.
Het ligt puur aan je browser/cookies.
Woensdag 3 PC's opengezet, kwam met alle drie door de queue heen.
Hoe zie je dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:40 schreef Xaobotnik het volgende:
De goede kaarten zijn al weg zie ik....
Ik heb twee schermen openstaan. Eentje met de VPN van de Universiteit en eentje gewoon via mijn eigen IP. Beiden zijn inmiddels klaar. BK 422 en BK 403 voor twee februari concerten. Lijkt me dat dat bij de andere data niet anders is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef supersteve het volgende:
@ De goede kaarten zijn al weg zie ik....
Waaraan zie je dat? aan je oma?
Das mij ook nog steeds niet duidelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:43 schreef thewes het volgende:
Vraagje nog. De veldkaarten, dat zijn toch staankaarten neem ik aan?
Is ook gewoon geluk hebben volgens mij!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb twee schermen openstaan. Eentje met de VPN van de Universiteit en eentje gewoon via mijn eigen IP. Beiden zijn inmiddels klaar. BK 422 en BK 403 voor twee februari concerten. Lijkt me dat dat bij de andere data niet anders is.
Ter info, ik had dus BK 106-kaarten kunnen hebben indien ik mijn zaken op orde had gehad.
That's the world were livin in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:47 schreef Paul-89 het volgende:
En nu grijp je naast kaartjes en zie je dadelijk op ebay enz. absurde prijzen voor een kaartje.
Denk niet dat het de laatste zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:48 schreef supersteve het volgende:
ik denk dat ticketmaster daar best een handig en eerlijk systeem in handhaaft.. het kan me eigenlijk weinig schelen welk concert ik ga.. de allerlaatste is misschien ook wel grappig ergens in 2010
die van mij stond oegm op[ 13 minuten. .en toen weer op 15 minuten lolquote:
Heeft ze die van mij aan jou doorgestuurd?quote:
Is daar iets van bekend dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:48 schreef Zapato het volgende:
[..]
Denk niet dat het de laatste zijn.
(shotgun op OP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |