Als je een beetje had mee gelezen hier, de laatste dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef Paul-89 het volgende:
We apologise for any inconvenience.
Your tickets are currently reserved in multiple windows or browsers. Please use only one window to continue processing your request.
Ik wil namelijk in juli gaan maar heb kaarten voor 30 augustus, dus als iemand wil ruilen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen ja.
Nee, september en januari
Woensdag al gehad, maar toen kwam je er makkelijker doorheen dan nu.quote:
Ze blokken meer dan 1 request per IP om te zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:32 schreef supersteve het volgende:
waarom werkt dat niet???????????????????
Ik heb het nummer van de handtekeningenstrip niet. Ik heb namelijk gewoon het nummer gevraagd van iemand die ik ken, maar ik heb de fysieke kaart niet niet....quote:
Ja, weet ik, maar moest stiekem lachen bij het idee, dat ie dacht dat ie zich helemaal goed had voorbereid, alleen hier niet even had meegelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:32 schreef Zapato het volgende:
[..]
Woensdag al gehad, maar toen kwam je er makkelijker doorheen dan nu.
Ohhh, gózerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van de handtekeningenstrip niet. Ik heb namelijk gewoon het nummer gevraagd van iemand die ik ken, maar ik heb de fysieke kaart niet niet....
Dat is niet heel slimquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van de handtekeningenstrip niet. Ik heb namelijk gewoon het nummer gevraagd van iemand die ik ken, maar ik heb de fysieke kaart niet niet....
Ik mag godverdomme hopen dat het adres dat ik heb opgegeven, correspondeert met het adres waarop het staat ingeschreven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Voor 12 uur uitverkocht?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag al uitverkocht?
Ik heb overigens ook mooi PM's van MMTJE. ik dacht dat ze twee weken offline zou zijn. Wat een triest figuur....
Heb ik uiteraard al gedaan, maar hij is op weg naar zijn werk en heeft de kaart thuisliggen. Echt vrijdag de 13e voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dat is niet heel slim
Kan je hem niet bellen om het alsnog te vragen, dit is vrij zonde zo!
Vandaag te druk, vandaar zo sloom!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag al uitverkocht?
Ik heb overigens ook mooi PM's van MMTJE. ik dacht dat ze twee weken offline zou zijn. Wat een triest figuur....
Zou het gokje niet wagen, denk dat ze IP-adres checken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:36 schreef supersteve het volgende:
ik heb 1 in firefox 1 in internet explorer.. kan dat ook niet?
Balen, niemand verder thuis ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard al gedaan, maar hij is op weg naar zijn werk en heeft de kaart thuisliggen. Echt vrijdag de 13e voor mij
Ik heb ze ook gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag al uitverkocht?
Ik weet dat je er maar een mag, het vervelende is dat ik er ook maar 1 had geopend.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je een beetje had mee gelezen hier, de laatste dagen![]()
Oh, das wel vaag danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je er maar een mag, het vervelende is dat ik er ook maar 1 had geopend.
En hij aangeeft dat ik er meerdere heb heb alleen fok! en de ticketpagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |