Ja inderdaad zie je eindelijk de wachttijd aardig terug lopen, krijg je weer zoeiets naja meteen opnieuw proberen dan maar en hoop houden.quote:
Gelul.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ze blokken meer dan 1 request per IP om te zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gelul.
Het ligt puur aan je browser/cookies.
Woensdag 3 PC's opengezet, kwam met alle drie door de queue heen.
Hoe zie je dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:40 schreef Xaobotnik het volgende:
De goede kaarten zijn al weg zie ik....
Ik heb twee schermen openstaan. Eentje met de VPN van de Universiteit en eentje gewoon via mijn eigen IP. Beiden zijn inmiddels klaar. BK 422 en BK 403 voor twee februari concerten. Lijkt me dat dat bij de andere data niet anders is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef supersteve het volgende:
@ De goede kaarten zijn al weg zie ik....
Waaraan zie je dat? aan je oma?
Das mij ook nog steeds niet duidelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:43 schreef thewes het volgende:
Vraagje nog. De veldkaarten, dat zijn toch staankaarten neem ik aan?
Is ook gewoon geluk hebben volgens mij!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb twee schermen openstaan. Eentje met de VPN van de Universiteit en eentje gewoon via mijn eigen IP. Beiden zijn inmiddels klaar. BK 422 en BK 403 voor twee februari concerten. Lijkt me dat dat bij de andere data niet anders is.
Ter info, ik had dus BK 106-kaarten kunnen hebben indien ik mijn zaken op orde had gehad.
That's the world were livin in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:47 schreef Paul-89 het volgende:
En nu grijp je naast kaartjes en zie je dadelijk op ebay enz. absurde prijzen voor een kaartje.
Denk niet dat het de laatste zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:48 schreef supersteve het volgende:
ik denk dat ticketmaster daar best een handig en eerlijk systeem in handhaaft.. het kan me eigenlijk weinig schelen welk concert ik ga.. de allerlaatste is misschien ook wel grappig ergens in 2010
die van mij stond oegm op[ 13 minuten. .en toen weer op 15 minuten lolquote:
Heeft ze die van mij aan jou doorgestuurd?quote:
Is daar iets van bekend dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:48 schreef Zapato het volgende:
[..]
Denk niet dat het de laatste zijn.
(shotgun op OP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |