That's it?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij sprak ze haar aan als 'popadom' (of hoe dat gerecht ook mag heten) oid, geen zin om het op te zoeken.
Ik denk dat haar uiterlijk misschien ook wel een rol heeft gespeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:59 schreef Poeke het volgende:
Ik denk niet dat ze echt gehaat wordt om wat er te zien is in BB maar meer om haar overweldigende reality-televisie-persoonlijkheid-zijn (aka aandachttrekkerij van de afgelopen jaren)
Ze melken ook wel echt elke scheet uit hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:41 schreef Mylene het volgende:
Get your teeth fixed for my funeral, Mum
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:41 schreef Mylene het volgende:
Get your teeth fixed for my funeral, Mum
Alleen als d'r tanden gefixed zijn, hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:39 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Er mag dus gelachen worden op de begrafenis?
Dus dat, Jade Goody is één grote clownquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar uiterlijk misschien ook wel een rol heeft gespeeldSerieus: Jade Goody (en ik heb het nu over de Jade Goody van vóór deze tragedie) heeft een kop die weerzin oproept, en uit die hele grote clownsmond rolden dan ook nog de verschrikkelijkste teksten (in het meest platte accent, want ook dat speelt in Engeland altijd een rol).
Maar dan nóg is het wel raar dat er mensen zijn die er echt van genieten dat ze kanker heeft en doodgaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat, Jade Goody is één grote clown
Het is zelfs in en intreurig te noemen en ik kan er met mijn pet niet bij. Gelukkig zegt het alles over de personen zelf in zo'n geval, geen mensen die ik in mijn buurt zou willen hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan nóg is het wel raar dat er mensen zijn die er echt van genieten dat ze kanker heeft en doodgaat.
Interesse? Omdat het zo dichtbij komt? Er van genieten kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is zelfs in en intreurig te noemen en ik kan er met mijn pet niet bij. Gelukkig zegt het alles over de personen zelf in zo'n geval, geen mensen die ik in mijn buurt zou willen hebben.
Ah, ik had niet alles meegekregen... maar dat is best naar zegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ja. Gebeurd nogal vaak als de kanker in je hoofd zit.
Maar die kun je op 1 hand tellen, zulke mensen hou je altijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan nóg is het wel raar dat er mensen zijn die er echt van genieten dat ze kanker heeft en doodgaat.
Op 17 maart schreef The Sun dit:quote:Jade's sight is nearly gone ... she's terrified she won't see her boys again
BTW, ik gun niemand deze ziekte, ook Jade Goody niet.quote:Jade's last look at sunny fields.
JADE is propped up in bed — to catch last glimpse of sun-kissed fields before she dies.
Oh, ik ben niet roomser dan de paus, hoor, voor mij is het ook gewoon een vorm van entertainment, zoals iemand in dit topic al heel treffend heeft omschreven.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Interesse? Omdat het zo dichtbij komt? Er van genieten kan ik mij niet voorstellen.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen die genieten van anderen die doodgaan is al een eeuwenoud fenomeen. In 1870 is hier de doodstraf afgeschaft. In die tijd liepen pleinen vol met mensen die het festijn van "hangen per touw" of "kelen met het zwaard" van dichtbij wilden volgen. Dat is nog niet zo heel lang geleden, een generatie of zes!
We zien hier enkel de moderne variant?
Je doet je nick eer aan zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen die genieten van anderen die doodgaan is al een eeuwenoud fenomeen. In 1870 is hier de doodstraf afgeschaft. In die tijd liepen pleinen vol met mensen die het festijn van "hangen per touw" of "kelen met het zwaard" van dichtbij wilden volgen. Dat is nog niet zo heel lang geleden, een generatie of zes!
We zien hier enkel de moderne variant?
Er worden tegenwoordig mensen in elkaar getimmerd voor minderquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:16 schreef shmoopy het volgende:
En wat is precies de misdaad van Jade Goody dan?
Vergis je maar niet. Good guys, bad guys. Ook bij DGK waren er mensen die nogal ver gingen om niet zo heel veel bizonders. Ik vermoed dat ook daar wel kijkers waren die sommige spelers liever letterlijk dood zagen gaan.quote:
quote:
Sorry, maar dan is er echt iets goed mis met je.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze dood gaat.
Je bent in elk geval eerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaat echt niks verloren aan die schreeuwende aandachtshoer, en ik denk dat het voor haar kinderen ook beter is dat die bij de natuurlijke vader worden opgevoed.
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Blij dat ze doodgaat? Want het feit dat ze nog leeft, beknot jou in jouw leven?
Misschien krijgen ze er wel een hele lieve moeder bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Want? Omdat de kinderen dan toch nog hun pa hebben, en niet meer die aandachtrekkende moeder?
Je zou het kunnen vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Projectie van eigen gedachten op anderen, vrees ik
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef shmoopy het volgende:
Eh, ik...ehm..maar...uh...pffff...
Hier ga ik niet eens aan beginnen.
Wat een freaks lopen er ook rond hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik vind het gewoon een fijn idee, dat ze er niet meer is, straks.
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er wel een hele lieve moeder bij.
Eentje die haar kinderen op de eerste plaats zet.
of ééntje die fijn gaat leven van het geld dat Jade hiermee heeft verdient......quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn hemelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaat echt niks verloren aan die schreeuwende aandachtshoer, en ik denk dat het voor haar kinderen ook beter is dat die bij de natuurlijke vader worden opgevoed.
Een moeder erbij? Versie 2.0? Ik denk dat jij totaal niet kan oordelen over haar moederschap noch over het gemis dat haar kindertjes zullen ervaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerder in dit topic leest dan op teletekst, dus waarschijnlijk leeft ze nog...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:00 schreef capricia het volgende:
Leeft dat mens nu nog, of is ze inmiddels al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |