quote:
Sorry, maar dan is er echt iets goed mis met je.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze dood gaat.
Je bent in elk geval eerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaat echt niks verloren aan die schreeuwende aandachtshoer, en ik denk dat het voor haar kinderen ook beter is dat die bij de natuurlijke vader worden opgevoed.
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Blij dat ze doodgaat? Want het feit dat ze nog leeft, beknot jou in jouw leven?
Misschien krijgen ze er wel een hele lieve moeder bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Want? Omdat de kinderen dan toch nog hun pa hebben, en niet meer die aandachtrekkende moeder?
Je zou het kunnen vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Projectie van eigen gedachten op anderen, vrees ik
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef shmoopy het volgende:
Eh, ik...ehm..maar...uh...pffff...
Hier ga ik niet eens aan beginnen.
Wat een freaks lopen er ook rond hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik vind het gewoon een fijn idee, dat ze er niet meer is, straks.
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er wel een hele lieve moeder bij.
Eentje die haar kinderen op de eerste plaats zet.
of ééntje die fijn gaat leven van het geld dat Jade hiermee heeft verdient......quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn hemelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaat echt niks verloren aan die schreeuwende aandachtshoer, en ik denk dat het voor haar kinderen ook beter is dat die bij de natuurlijke vader worden opgevoed.
Een moeder erbij? Versie 2.0? Ik denk dat jij totaal niet kan oordelen over haar moederschap noch over het gemis dat haar kindertjes zullen ervaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerder in dit topic leest dan op teletekst, dus waarschijnlijk leeft ze nog...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:00 schreef capricia het volgende:
Leeft dat mens nu nog, of is ze inmiddels al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |