Ja vind je het gek omdat het antwoord op je vraag meestal 5 posts erboven staat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik stel me ook niet aan, maar telkens als ik iets niet weet wordt ik door iedereen uitgelachen
Het lullige is dat ik dat niet eens expres doequote:
Dat weet ik toch niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja vind je het gek omdat het antwoord op je vraag meestal 5 posts erboven staat.
Beetje inlezen kan geen kwaad hoorquote:
Want?quote:
De domste vraag is diegene die niet gesteld isquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje inlezen kan geen kwaad hoorVoorkomt in ieder geval een hoop domme vragen.
[..]
Want?
TT?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje inlezen kan geen kwaad hoorVoorkomt in ieder geval een hoop domme vragen.
[..]
Want?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
TT?Zolang ze de SC niet verpesten zou ik niet weten waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De domste vraag is diegene die niet gesteld is
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"There are no stupid questions, only stupid people."
en jij bent?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef jagga het volgende:
auw
Ik kan sinds vanmorgen mijn arm niet meer strekken...mijn elleboog werkt niet mee
En het doet goffeomme zeer!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef jagga het volgende:
auw
Ik kan sinds vanmorgen mijn arm niet meer strekken...mijn elleboog werkt niet mee
En het doet goffeomme zeer!
reetTakingquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef behangplakker het volgende:
Even een n00bvraagje: Wie is rT?
een usertquote:
Dacht ik wel, maar dan moet r toch ook met een hoofdletter?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dacht ik wel, maar dan moet r toch ook met een hoofdletter?En ik dachtdat D_A hier niet meer kwam?
NOU BOBBYB, WIE IS HIER NU DE UBERNOOB????quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dacht ik wel, maar dan moet r toch ook met een hoofdletter?En ik dachtdat D_A hier niet meer kwam?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klaphark, ik wil een volledig en uitgebreide voorstel-post met tieten zien
Is dat een belediging?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
Ik heb FOK! meerdere keren met succes verlaten. Mind over body.
mijn ouders hebben mij geleerd nooit met vreemde mensen te praten, en al helemaal niet met met oranje handpoppen met een voorliefde voor oor-sex.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klaphark, ik wil een volledig en uitgebreide voorstel-post zien
Nou, dat is niet zo'n rare gedachte hoor. Dit is D_A's kloonquote:
quote:JONGENS KAPPEN NU MET DIE NIEUWE USERS TE PESTEN, IEDEREEN IS HIER WELKOM. ALS HET JE NIET ZINT KUN JE OPROTTEN
Wat heb je met D_A gedaan? Sinds jij weg bent, is hij ook weg...quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:57 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo'n rare gedachte hoor. Dit is D_A's kloonalsof ik reetTaking aan zou maken, get real!
Aardig. Jij bent het niet.quote:
Ga een boom knuffelen langs een provinciale weg, en dan hoop ik dat één of andere sjonnie zijn tupperware auto om dezelfde boom heen vouwtquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:57 schreef jagga het volgende:
[..]
mijn ouders hebben mij geleerd nooit met vreemde mensen te praten, en al helemaal niet met met oranje handpoppen met een voorliefde voor oor-sex.
dus.
een usert...voor jou
ik vind het wel raarquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:57 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo'n rare gedachte hoor. Dit is D_A's kloonalsof ik reetTaking aan zou maken, get real!
D_A is simpelweg even verstandig als ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat heb je met D_A gedaan? Sinds jij weg bent, is hij ook weg...
Ik zie bij hem geen reden om FOK! voor een tijdje te verlaten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef reetTaking het volgende:
[..]
D_A is simpelweg even verstandig als ik.
[sub]En bovendien mijn kloon[sub]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
TT?Nee, niet als de kloon niet meer notes heeft dan de eigenaar van de kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik doe nu niets verkeerds dus geen enkele reden om deze kloon weg te gooien.'Jij bent perfectie in 100%. Volmaaktheid van Cocaine. Columbian meesterwerk. Het magnum opus van de Ladies. Jij compenseert ons Gentlemen, daar wij niet perfect zijn. Jij bent alles wat wij willen zijn en meer dan Disco shit!
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen langs een provinciale weg, en dan hoop ik dat één of andere sjonnie zijn tupperware auto om dezelfde boom heen vouwt
Onze liefste D_A heeft het ook druk met andere dingen op dit moment, dat kan tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie bij hem geen reden om FOK! voor een tijdje te verlaten.
Schrijf er een artikel over en gooi het op de FP.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Elke keer als ik m'n kont afveeg gaat m'n anusje bloeden
mijn kloon had 6notes en ik 30quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nee, niet als de kloon niet meer notes heeft dan de eigenaar van de kloon.
En ik doe nu niets verkeerds dus geen enkele reden om deze kloon weg te gooien.
Mwoah, ik zie hem nog wel op FOK!, alleen niet in de SC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Onze liefste D_A heeft het ook druk met andere dingen op dit moment, dat kan toch!
Koop dan ook fatsoenlijk wc-papier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Dan haat 'ie jullie gewoon. Hij was geloof ik de laatste tijd ook ietwat geërgerd door de SC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie hem nog wel op FOK!, alleen niet in de SC.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Schrijf er een artikel over en gooi het op de FP.
Dan loop je gewoon vervelend te doen met die kloonsquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
mijn kloon had 6notes en ik 30
en toen is hij vermoord
en mn meest recente kloon had 0notes en ik 46 en ze is toen vermoord
TWO DOWN, MANY MORE TO GO!!! MOEWAHAAHAquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Dan haat 'ie jullie gewoon. Hij was geloof ik de laatste tijd ook ietwat geërgerd door de SC.
met die eerste wel, dat klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:04 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Dan loop je gewoon vervelend te doen met die kloonsdat kan.
Succesquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
TWO DOWN, MANY MORE TO GO!!! MOEWAHAAHA
quote:
Hihi jaquote:
Toedeledokiequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
For my bro Bobby:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Dat heeft iedereen hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
Hey ik zie hier iemand in het topic die een uur geleden al zei dat ie weg ging....
Komt je vast niet bekend voor. Maar ik ga al hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
Hey ik zie hier iemand in het topic die een uur geleden al zei dat ie weg ging....
En hij plempt samen met BoWa en reetveter mijn PM inbox volquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Dan haat 'ie jullie gewoon. Hij was geloof ik de laatste tijd ook ietwat geërgerd door de SC.
Inderdaad, opzouten stelletje klapharkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
Daarom zei ik het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Komt je vast niet bekend voor. Maar ik ga al hoor!
Succes he!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Komt je vast niet bekend voor. Maar ik ga al hoor!
Niet zo onaardig hequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, opzouten stelletje klapharken
Nou ze kwam alleen even gedag zeggen. Ze heeft het toch bijna een week zonder uitgehouden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die BT moet niet zo schijnheilig weggaan en dan als kloon weer terug komen.
Geen prestatiequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ze kwam alleen even gedag zeggen. Ze heeft het toch bijna een week zonder uitgehouden.
Voor sommige wel.quote:
Zegt degene die de slowchat voor eeeeuwig ging verlaten en nu overduidelijk weer terug isquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doei BTquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Zegt degene die de slowchat voor eeeeuwig ging verlaten en nu overduidelijk weer terug is?
Rot op joh, en als je chagrijnig bent ga je dat maar lekker op iemand afreageren. Dag jitze
Eensch met BT hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Zegt degene die de slowchat voor eeeeuwig ging verlaten en nu overduidelijk weer terug is?
Rot op joh, en als je chagrijnig bent ga je dat maar lekker op iemand afreageren. Dag jitze
Knuffel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Okéquote:
Bwehehequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:38 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Oké![]()
En ik kan wel zeggen dat ik wegga maar ik laat dit venster toch telkens opstaan!
Jup, OPENSTAAN. Sorryquote:
Ik heb nooit beweert dat ik voor eeuwig weg zou gaan, get your story straightquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nee, het is nu tijd om te eten en om naar mn werk te gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BweheheNou sluit hem af en ga weer lekker aan je werk
Okee, doei doeiquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:44 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nee, het is nu tijd om te eten en om naar mn werk te gaan!
Fijne dag allemaal![]()
!
Wil een koekjequote:
Het is dat ik geen zin heb om het op te zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik voor eeuwig weg zou gaan, get your story straight
Ik kan alleen maar even haphaphap zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om het op te zoekenmaar ik kan me in ieder geval herinneren dat jij ook wegging om weg te blijven, en vervolgens een dag later met hangende pootjes terug kwam.
Dus zeg nu maar niets over mij.
Jammer dat je niet even lief kon doen, was wel benieuwd hoe het allemaal ging bij de Marine enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hoi Bolletje!quote:
Ze hebben daar vast wel een klein kamertje waar je even prive kan zitten...quote:
Ja maar die schoonmaakster hier is kankerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:49 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel een klein kamertje waar je even prive kan zitten...
En anders moet je gewoon niet zeuren
Trek maar een nummertje en ga achterin de rij staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef gers het volgende:
HALLLLOOOOOO![]()
ik ben verliefd op krentenbol
Waar is je sig?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef gers het volgende:
HALLLLOOOOOO![]()
Dan vraag je of zij je even fapt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef Gupje het volgende:
Ja maar die schoonmaakster hier is kanker
Ik heb anders geen valentijnskaart van je gekregen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef gers het volgende:
HALLLLOOOOOO![]()
Druk bezocht die bakker hier!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje en ga achterin de rij staan.
Man: 1 wit gesneden alstublieft.quote:
Ik doe het gewoon, je hoort zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Probeer ik je allerlei alternatieven te bieden...
echt te triest voor woorden maar ik moest lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Man: 1 wit gesneden alstublieft.
Bakker: Noem eerst eens een getal onder 113.
Man: 112.
Bakker: Hahaha.
Man: Hahaha.
Bakker: Goeie.
Wut?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Man: 1 wit gesneden alstublieft.
Bakker: Noem eerst eens een getal onder 113.
Man: 112.
Bakker: Hahaha.
Man: Hahaha.
Bakker: Goeie.
Wat nou "quote:
Weg jij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef gers het volgende:
HALLLLOOOOOO![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nou "" Ik hoopte dat je mij eens zo zou begroeten
Dan stel ik voor dat je terug gaat naar GS, lamzakquote:
En wie ben jij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:06 schreef jagga het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je terug gaat naar GS, lamzak
Foto!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Trouwens die schoonmaakster hier lijkt op jou
Bluetooth.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan me foto niet op PC krijgen heb geen kabel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een usert, maar eentje die niet kankert op FOK!quote:
Hoi Rene, zie je wel weer in oktober ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Jij bent zeker een noobie, noobie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet op mijn PC! Wat begrijp je daar niet van
Huh? Wat? Rene?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoi Rene, zie je wel weer in oktober ofzo
Jij begrijpt het blijkbaar niet, anders zou je het wel op je pc krijgen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet op mijn PC! Wat begrijp je daar niet van
wel eentje met aids?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef jagga het volgende:
[..]
een usert, maar eentje die niet kankert op FOK!
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Jij bent zeker een noobie, noobie
IK HEB GEEN KABEL OF BLAUWETAND OF EMAIL OP MIJN PC OF MOBIELquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij begrijpt het blijkbaar niet, anders zou je het wel op je pc krijgen!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
IK HEB GEEN KABEL OF BLAUWETAND OF EMAIL OP MIJN PC OF MOBIEL![]()
Zo wel duidelijk?
ik snap em nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Hoeren NG heeft mijn ZVO-accountje gebanned
Nou, ik ben zaadvragendeoog, you know. NG was gebanned en zat toen op mijn account, waardoor zij dachten dat ik kloon was en hebben ze me gebannedquote:
Geen inet op telefoon is normaal, me kabel ligt thuis en blauwetand zit niet op mijn werk desktop. Ben ik dan nu uitquote:
wtf, hoe kon hij nou weer op je acount?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Nou, ik ben zaadvragendeoog, you know. NG was gebanned en zat toen op mijn account, waardoor zij dachten dat ik kloon was en hebben ze me gebanned
helicopter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef bloodysunday het volgende:
North to south
Empty
Running on
Bravado
As if to say, as if to say
He doesn't like chocolate
He's born a liar, he'll die a liar
Some things will never be different
Hij weet mijn wachtwoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf, hoe kon hij nou weer op je acount?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
http://naked-people.de/020.html
Iemand die Duitse naakte mensen wil zien?
PM Remlof.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Nou, ik ben zaadvragendeoog, you know. NG was gebanned en zat toen op mijn account, waardoor zij dachten dat ik kloon was en hebben ze me gebanned
Je vriendin is op tv.quote:
Welke sport?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef KingOfPop het volgende:
Iemand die trainer wil worden van de B1 van sportclub Deventer? Neem dan contact op met:
06-42779880 (Clifton Laurijssen, Jeugdvoorzitter)
cliftonlaurijssen@gmail.com
Post ik uit naam van een gebande? Volgens mij nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande. Week weg.
Ik mis niemand, wie zijn er allemaal weg dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
Het is trouwens weer eens zo'n tijd dat de halve SC geband is.
Alleen NG dacht ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis niemand, wie zijn er allemaal weg dan?
jij bent lullig zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis niemand, wie zijn er allemaal weg dan?
Ik dacht dat ik mijn mobiel bij de supermarkt had laten liggen.quote:
maar niet laten liggen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn mobiel bij de supermarkt had laten liggen.
Naast de chagrijnige kassa-mevrouw.
Die met die dikke kont, wat uiteindelijk wel mee bleek te vallen.quote:
Nigella!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die met die dikke kont, wat uiteindelijk wel mee bleek te vallen.
Jij player
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat 'ie ook echt van het bankje flikkerde.
Nope, kennelijk had ik em toch in mn tas gestoptquote:
Heb je nog kaartjes weten te bemachtigen?quote:
quote:
Jaquote:
Maar 8quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je nog kaartjes weten te bemachtigen?
quote:
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus wat een verpaupering van FTD zeg
Bron: http://www.gva.be/she/gos(...)n-2010-nog-op-2.aspxquote:De comeback van Michael Jackson blijft voor een stormloop zorgen, maar de King of Pop is ook bereid zijn fans te blijven plezieren. Woensdag werden al 18 extra concerten aangekondigd en ondertussen is het aantal al opgelopen tot 44 shows, waarvan sommige doorgaan in 2010.
Zoveel hebben ze toch ook weer niet veranderd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
FTD heeft nieuwe update, bijna niks mag meer
wat is het verschil tussen een autoband en een volle zak met condoomsquote:
nou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:01 schreef gers het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een autoband en een volle zak met condooms
Als je condoom knapt ben je de lulquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:01 schreef gers het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een autoband en een volle zak met condooms
De ene is een goodyear de andere een very good yearquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:03 schreef gers het volgende:
[..]
De ene is een goodyear de andere een very good year
[..]
[..]
ik heb iets gemistquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik gaot!!
Voorbereidingen treffen op een avondje voetbal
Met kutschaatsen ertussendoor
Eerste twintig minuten ofzo niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb iets gemistze zenden ajax toch wel uit
je maakt een grapjequote:
Eerste 20 minuten hier te volgen NOS AJAXquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:08 schreef gers het volgende:
[..]
je maakt een grapje![]()
wat boeit da schaatsen nou
Ja kleine stukjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb iets gemistze zenden ajax toch wel uit
Ik heb ze in het theater gezien.quote:
Nouhou. Neem me een keer mee dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb ze in het theater gezien.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hier ga ik weer![]()
Gewoon elke keer weer als ik hem zie moet ik hardop lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic hoort er bij
Blobfish.quote:
Clublied van real madridquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef Emimich het volgende:
De las glorias deportivas
que campean por España,
va el Madrid con su bandera
limpia y blanca que no empaña.
En dan gaan jullie op zondag met zijn allen Ajax kijken ofquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:33 schreef gers het volgende:
Aan de heescheweg ligt ons terrein
daar moet zondags iedereen zijn
rood en wit die zijn toch niet te stoppen
en zullen alle tegenstanders schuppen
Een echte fan probeert altijd het normale nummer voor de remixquote:
bwehehequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil zo kijken wat mijn notes zijn. Moet ik betalen. Nou oke, best. 4.50 heb ik best over om FOK! te steunen ()
Maar wat zie ik nu. Je moet het geld overmaken naar een rekening in ROTTERDAM. Nou dat gaat dus mooi niet door
Bhehe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil zo kijken wat mijn notes zijn. Moet ik betalen. Nou oke, best. 4.50 heb ik best over om FOK! te steunen ()
Maar wat zie ik nu. Je moet het geld overmaken naar een rekening in ROTTERDAM. Nou dat gaat dus mooi niet door
Die mocro's bij ons op school dan. Willen juridisch adviseur ofzo worden. Denk je nou echt dat je serieus genomen wordt met zo'n kutaccent?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Devvie het volgende:
hoerennegers die tegenover me aan het praten zijn..praat nederlands
kutnegers
oud nieuwsquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Smart_ass het volgende:
Kreeg trouwens een mailtje van 3e jaar, die nog steeds vindt je schrijven. Om te janken.
Ach zo praat ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die mocro's bij ons op school dan. Willen juridisch adviseur ofzo worden. Denk je nou echt dat je serieus genomen wordt met zo'n kutaccent?
Hoe heet jij eigenlijk for real?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Devvie het volgende:
hoerennegers die tegenover me aan het praten zijn..praat nederlands
kutnegers
devvie, u weet zelfquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe heet jij eigenlijk for real?
Daviequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe heet jij eigenlijk for real?
kut niet onder miver ingelogdquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
ik ben kees
kees kankerkachel
kutkachel man
hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |