je hebt zo'n spraakherkennings apparaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh zal dat het zijn..... hoe type ik dit bericht dan? Dat is best knap!
Maar word jij als josti ook wel eens vrij gelaten dan?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dagelijks van 07 - 19 mag ik ff buiten
Hoeh, deze stuurde een vriend mij door. Misschien vind jij 'm ook goed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef Seam het volgende:
Nick Drake
Heb Pink Moon maar meteen even aan gezet wat een prachtige plaat
Nee, dat is Spikequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Is Tim die schrale gast met die hoed die altijd interessant loopt te doen?
nee, das die faggot van een spike ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Is Tim die schrale gast met die hoed die altijd interessant loopt te doen?
En Di-rect is wel wat waardquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:20 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik zelf persoonlijk denk dat Tim solo niks waard is.
Wat is hij toch `punk,` KUCH commerciële reetneuker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, dat is Spike![]()
[ afbeelding ]
Met zo'n grootste reclame, "De terugkeer van..!".quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef dinges88 het volgende:
na een solo-album en wat middelmatige concerten vergeet iedereen hem, krijgt hij spijt en zien we over een jaartje of 3 - 4 een reunie van Di-Rect
Spike is hot,,!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
Eindelijk Di-rect uit elkaar, wat heeft die ellende lang geduurd.Nu maar hopen dat Spike niet solo gaat.
Dit keer trap ik er niet in!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat Tim mooie platen gaat maken solo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |