Met zo'n grootste reclame, "De terugkeer van..!".quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef dinges88 het volgende:
na een solo-album en wat middelmatige concerten vergeet iedereen hem, krijgt hij spijt en zien we over een jaartje of 3 - 4 een reunie van Di-Rect
Spike is hot,,!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
Eindelijk Di-rect uit elkaar, wat heeft die ellende lang geduurd.Nu maar hopen dat Spike niet solo gaat.
Dit keer trap ik er niet in!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat Tim mooie platen gaat maken solo
Goede klacht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Klacht: Nick Drake is koning. No way dat die "Tim" capabel is om zijn muziek te evenaren
Ja, Nick Drake is ook zooo onbekend!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
Oh, iedereen hier denkt natuurlijk "Nick wie? Staat die niet in de Top40 onder Lady GaGa en Rihanna?"
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef padlarf het volgende:
Ik zag het op tv, dat was wel royal sadness[ afbeelding ]
Kan de wereld nog wel wat langer wachten dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef BUG80 het volgende:
De wereld wacht nu al 35 jaar op de nieuwe Nick Drake. Het werd tijd.
Simpele melodieen en dat vaak herhalen is de formule voor een nummer 1 hit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef MASD het volgende:
maar maak maar eens een lied dat in je hoofd blijft hangen.
....Gastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef MASD het volgende:
het houdt de radio tenminste een beetje vrij van pretentieuze bagger a la Pink Floyd.
Brick in the Wall is anders goed in mijn hoofd blijven hangen. Van Di-Rect kan ik zo niet op een nummer komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef MASD het volgende:
Di-rect is zo slecht nog niet. Tuurlijk, ze zijn geen virtuozen maar hebben wel gewoon plezier gehad met hun muziek. Daar gaat het om. En hey, het houdt de radio tenminste een beetje vrij van pretentieuze bagger a la Pink Floyd. Iedereen kan pingelen op een gitaar en het muziek noemen, maar maak maar eens een lied dat in je hoofd blijft hangen.
Dat laatste is niet zo moelijk. Het is wat alle boybands en meidengroepjes doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef MASD het volgende:
Iedereen kan pingelen op een gitaar en het muziek noemen, maar maak maar eens een lied dat in je hoofd blijft hangen.
Inderdaad. Zelfs liedjes die totaal onverstaanbaar (Ketchup song, Dragostea Din Tei etc) blijven hangen. Een aanstekelijk deuntje met repeterende tekst maken is echt niet moeilijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo moelijk. Het is wat alle boybands en meidengroepjes doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |