DIt geld alleen voor mensen met potentie. Dit is weer zo'n haler van informatie. De moeite van het afzeiken niet waardquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef TataK het volgende:
[..]
Ijsblock, voor ze je hier beginnen af te zeiken (voorstellen en dergelijke. Je merkt zometeen wel wat ik bedoel) ,
Die zeer in dank wordt afgenomen, je mag me afzeiken hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
DIt geld alleen voor mensen met potentie. Dit is weer zo'n haler van informatie. De moeite van het afzeiken niet waard
Klinkt als een ophoping van kleptermietenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had was de startmotor dood. Ik heb echter de technische aanleg van een broodrooster dus zou even het antwoord afwachten van een begenadigd sleutelaar als CP.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klinkt als een ophoping van kleptermietenDaardoor krijgt je startmotor de krukas niet meer rond,. Dat wordt een grondige revisie vrees ik
Bij mijn GS kwam ik ze anders wel tegen, vorige keer dat ik mijn cilinderkop er af had... Heb toen wat insectenvernietiger in mijn luchtfilter gespoten, en sindsdien geen problemen meerquote:
Zoiets dacht ik ook al, ik had ook al een tijdje geleden last van polyesterworm, al die kappen aangetast.....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klinkt als een ophoping van kleptermietenDaardoor krijgt je startmotor de krukas niet meer rond,. Dat wordt een grondige revisie vrees ik
Thanx! Ga ik morgen lekker even mee aan de slag, die 6 maanden buiten staan heeft hem geen goed gedaan, echt zo dood als een pier en die vorst heeft het ook niet echt mee laten werken....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef Cocktailprikker het volgende:oke leuk geweest. Startkabels eraan hangen en ding zal wel weer starten. Zoja dan moet je er een nieuwe accu in lepelen. Zonee, moet je je startmotor maar eens controleren.
Ik bedoelde dat mijn gebrek aan kennis niet zo erg was, ga jij anders even op je plintentrapje staan om de boegievonkjes van de bovenste plank af te trekken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bij mijn GS kwam ik ze anders wel tegen, vorige keer dat ik mijn cilinderkop er af had... Heb toen wat insectenvernietiger in mijn luchtfilter gespoten, en sindsdien geen problemen meer
Polini of Malossi ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat mijn gebrek aan kennis niet zo erg was, ga jij anders even op je plintentrapje staan om de boegievonkjes van de bovenste plank af te trekken.
Heeft er al iemand gezegd dat je startmotor te weinig spanning krijgtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Hoi mannen, even een technische vraag: Ik heb een paar maanden geleden een YZF750R teruggekocht van iemand, was mijn eerste motor, dus altijd iets speciaals.
Echter, hij heeft altijd buiten gestaan, nu ben ik hem helemaal aan het strakmaken in de originele staat, nieuwe kappen en wat onderhoud zodat hij er weer jaren tegenkan.
Nu komt dit probleem, de accu was helemaal dood, dus ik wilde hem even starten mbv een booster, het enige wat ik hoor is het geluid van een relais (kan dat, beetje trrrr-trrr-trrr-trrrr-geluid), maar geen startmotor die rond gaat of iets anders van leven.
Kunnen jullie misschien aangeven wat er aan de hand kan zijn, heel erg bedankt!
indirect, ja. Hij kwam er zelf ook al meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft er al iemand gezegd dat je startmotor te weinig spanning krijgtNieuwe batterijen erin en die nichtenfiets trilt weer als een dolle.
Nope, nog niet, en ik ga hem roze overspuiten, dat grijs/zwarte is inderdaad behoorlijk gay.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft er al iemand gezegd dat je startmotor te weinig spanning krijgtNieuwe batterijen erin en die nichtenfiets trilt weer als een dolle.
Als je de OP had bekeken dan had je gezien dat DenHaag ook een zelfde bike heeft - inderdaad in mooi roze kleuren ......quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nope, nog niet, en ik ga hem roze overspuiten, dat grijs/zwarte is inderdaad behoorlijk gay.
Had ik ook gelezen, mijn post was ook een beetje cynisch.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Als je de OP had bekeken dan had je gezien dat DenHaag ook een zelfde bike heeft - inderdaad in mooi roze kleuren ......
de linksdraaiendequote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
uiteraardmeeten @dome om 13u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |