nee hij heb een link naar zijn homepage op MF...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit die kerel nou al zijn foto's te uppen om te patsen met zijn dochter?
Wat heeft dat met mij te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
doe jij / je vriendin ook zulke rare dingen?
jij zegt dat je blij bent dat je geen hyves hebt, je bepaalt toch zelf wat voor achterlijke foto's je erop zet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken![]()
Ik zou een DB-killer in je vriendin stoppen trouwens, ze praat te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het feit dat iedereen zo maar op zon site terecht kan komen via via etc etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jij zegt dat je blij bent dat je geen hyves hebt, je bepaalt toch zelf wat voor achterlijke foto's je erop zet?
je kan ook nog instellen wie je foto's kan zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, het feit dat iedereen zo maar op zon site terecht kan komen via via etc etc.
Dan nogquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
je kan ook nog instellen wie je foto's kan zien![]()
Een hoop iig welquote:blijkbaar kan je bij haar alles zo zien...
En jij houd wel van uhh donuts ckerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:59 schreef BazzieK het volgende:
16 jarige meisjes die van street triples houden![]()
Laatste keer dat ik dat had was de startmotor dood. Ik heb echter de technische aanleg van een broodrooster dus zou even het antwoord afwachten van een begenadigd sleutelaar als CP.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Hoi mannen, even een technische vraag: Ik heb een paar maanden geleden een YZF750R teruggekocht van iemand, was mijn eerste motor, dus altijd iets speciaals.
Echter, hij heeft altijd buiten gestaan, nu ben ik hem helemaal aan het strakmaken in de originele staat, nieuwe kappen en wat onderhoud zodat hij er weer jaren tegenkan.
Nu komt dit probleem, de accu was helemaal dood, dus ik wilde hem even starten mbv een booster, het enige wat ik hoor is het geluid van een relais (kan dat, beetje trrrr-trrr-trrr-trrrr-geluid), maar geen startmotor die rond gaat of iets anders van leven.
Kunnen jullie misschien aangeven wat er aan de hand kan zijn, heel erg bedankt!
Ijsblock, voor ze je hier beginnen af te zeiken (voorstellen en dergelijke. Je merkt zometeen wel wat ik bedoel) , zal ik even proberen je een gewoon antwoord te geven. Het lijkt erop dat toch je accu niet helemaal in orde is. Dat trrrr, trrrr geluid dat je beschrijft ken ik wel van motoren waarvan de accu helemaal plat is. Ik weet niet wat je precies met die booster hebt gedaan, maar het lijkt me zaak dat je de kwaliteit van de accu natrekt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Hoi mannen, even een technische vraag: Ik heb een paar maanden geleden een YZF750R teruggekocht van iemand, was mijn eerste motor, dus altijd iets speciaals.
Echter, hij heeft altijd buiten gestaan, nu ben ik hem helemaal aan het strakmaken in de originele staat, nieuwe kappen en wat onderhoud zodat hij er weer jaren tegenkan.
Nu komt dit probleem, de accu was helemaal dood, dus ik wilde hem even starten mbv een booster, het enige wat ik hoor is het geluid van een relais (kan dat, beetje trrrr-trrr-trrr-trrrr-geluid), maar geen startmotor die rond gaat of iets anders van leven.
Bedankt voor je antwoord,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef TataK het volgende:
[..]
Ijsblock, voor ze je hier beginnen af te zeiken (voorstellen en dergelijke. Je merkt zometeen wel wat ik bedoel) , zal ik even proberen je een gewoon antwoord te geven. Het lijkt erop dat toch je accu niet helemaal in orde is. Dat trrrr, trrrr geluid dat je beschrijft ken ik wel van motoren waarvan de accu helemaal plat is. Ik weet niet wat je precies met die booster hebt gedaan, maar het lijkt me zaak dat je de kwaliteit van de accu natrekt.
En als het je accu niet is, dan zou het wel eens het start-relais kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef TataK het volgende:
[..]
Ijsblock, voor ze je hier beginnen af te zeiken (voorstellen en dergelijke. Je merkt zometeen wel wat ik bedoel) , zal ik even proberen je een gewoon antwoord te geven. Het lijkt erop dat toch je accu niet helemaal in orde is. Dat trrrr, trrrr geluid dat je beschrijft ken ik wel van motoren waarvan de accu helemaal plat is. Ik weet niet wat je precies met die booster hebt gedaan, maar het lijkt me zaak dat je de kwaliteit van de accu natrekt.
Nog niet, hij was ontzettend smerig toen ik hem binnenkreeg, ik ben al een week bezig met wassen, en op mijn werk heb ik alles wat verroest was of niet mooi meer netjes gestraald en in de zwarte lak gezet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef TataK het volgende:
[..]
En als het je accu niet is, dan zou het wel eens het start-relais kunnen zijn.
Heb je trouwens piccies van je motor?
Daá alleen omdat ik in een goede bui ben: net route van iets meer dan 200km uitgestippeld voor morgen (met Bazziek). Ik laat het afzeiken wel aan jullie over.quote:
Klikkerdeklik is idd het startrelais, ondanks je booster niet genoeg stroom om de startmotor rond te draaien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Ikl ben kennelijk niet de enige die aardig is. En wat heb jij met roze?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klikkerdeklik is idd het startrelais, ondanks je booster niet genoeg stroom om de startmotor rond te draaien.![]()
Eindelijk een maatje voor Den Haag.
Ook een roze YZF.
Zo te zien in elk geval niet verkeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
op de eindpijp na, die is van NikkoRacing, zegt jullie dat iets?
Bedankt voor je link, ik had al gezocht, maar kwam niet verder dan de franse homepage.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef TataK het volgende:
[..]
Zo te zien in elk geval niet verkeerd
http://motor.artowest.nl/alginfo/nikkoracing.html
Mijne doet het ook, accu erop trrr trrr trrrr trrrr en dan houd het op. Start verder prima en is eigenlijk het enige dat ik aan "problemen" heb oja, die lekke band, soms wel/soms niet werkende temp. meter, dat gerammel in het blok soms als ik doortrekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klikkerdeklik is idd het startrelais, ondanks je booster niet genoeg stroom om de startmotor rond te draaien.![]()
Eindelijk een maatje voor Den Haag.
Ook een roze YZF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |