abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67047056
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zit die kerel nou al zijn foto's te uppen om te patsen met zijn dochter?
nee hij heb een link naar zijn homepage op MF...
Dat is dus hyves..
en de naam van t plaatje lijkt wel op de naam van zijn dochter op hyves
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_67047079
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

doe jij / je vriendin ook zulke rare dingen?
Wat heeft dat met mij te maken

Ik zou een DB-killer in je vriendin stoppen trouwens, ze praat te veel
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:07:40 #203
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_67047125
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:06 schreef Cageon het volgende:

[..]

Wat heeft dat met mij te maken

Ik zou een DB-killer in je vriendin stoppen trouwens, ze praat te veel
jij zegt dat je blij bent dat je geen hyves hebt, je bepaalt toch zelf wat voor achterlijke foto's je erop zet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67047127
owja voor CP/Geerd:
Hyves
pi_67047142
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

jij zegt dat je blij bent dat je geen hyves hebt, je bepaalt toch zelf wat voor achterlijke foto's je erop zet?
Nee, het feit dat iedereen zo maar op zon site terecht kan komen via via etc etc.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:09:30 #206
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_67047185
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:08 schreef Cageon het volgende:

[..]

Nee, het feit dat iedereen zo maar op zon site terecht kan komen via via etc etc.
je kan ook nog instellen wie je foto's kan zien blijkbaar kan je bij haar alles zo zien...
pi_67047220
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

je kan ook nog instellen wie je foto's kan zien
Dan nog
Veels te publiek en nog onzinnig ook nog.
quote:
blijkbaar kan je bij haar alles zo zien...
Een hoop iig wel
pi_67049335
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Cageon het volgende:

[..]

en nog tachtig anderen
die schudden we wel af onderweg zoals de vorige keer
pi_67050665
16 jarige meisjes die van street triples houden
pi_67050789
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 20:59 schreef BazzieK het volgende:
16 jarige meisjes die van street triples houden
En jij houd wel van uhh donuts cker
pi_67050902
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

En jij houd wel van uhh donuts cker
Dat zeker, en andere zaken uit de categorie "dingen met gaten er in".
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:09:49 #212
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67050934
Hoi mannen, even een technische vraag: Ik heb een paar maanden geleden een YZF750R teruggekocht van iemand, was mijn eerste motor, dus altijd iets speciaals.
Echter, hij heeft altijd buiten gestaan, nu ben ik hem helemaal aan het strakmaken in de originele staat, nieuwe kappen en wat onderhoud zodat hij er weer jaren tegenkan.
Nu komt dit probleem, de accu was helemaal dood, dus ik wilde hem even starten mbv een booster, het enige wat ik hoor is het geluid van een relais (kan dat, beetje trrrr-trrr-trrr-trrrr-geluid), maar geen startmotor die rond gaat of iets anders van leven.

Kunnen jullie misschien aangeven wat er aan de hand kan zijn, heel erg bedankt!
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_67051057
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef IJsblock het volgende:
Hoi mannen, even een technische vraag: Ik heb een paar maanden geleden een YZF750R teruggekocht van iemand, was mijn eerste motor, dus altijd iets speciaals.
Echter, hij heeft altijd buiten gestaan, nu ben ik hem helemaal aan het strakmaken in de originele staat, nieuwe kappen en wat onderhoud zodat hij er weer jaren tegenkan.
Nu komt dit probleem, de accu was helemaal dood, dus ik wilde hem even starten mbv een booster, het enige wat ik hoor is het geluid van een relais (kan dat, beetje trrrr-trrr-trrr-trrrr-geluid), maar geen startmotor die rond gaat of iets anders van leven.

Laatste keer dat ik dat had was de startmotor dood. Ik heb echter de technische aanleg van een broodrooster dus zou even het antwoord afwachten van een begenadigd sleutelaar als CP.
pi_67051131
quote:

Ijsblock, voor ze je hier beginnen af te zeiken (voorstellen en dergelijke. Je merkt zometeen wel wat ik bedoel) , zal ik even proberen je een gewoon antwoord te geven. Het lijkt erop dat toch je accu niet helemaal in orde is. Dat trrrr, trrrr geluid dat je beschrijft ken ik wel van motoren waarvan de accu helemaal plat is. Ik weet niet wat je precies met die booster hebt gedaan, maar het lijkt me zaak dat je de kwaliteit van de accu natrekt.
NUNC AUT NUNQUAM
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:22:32 #216
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67051310
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef TataK het volgende:

[..]

Ijsblock, voor ze je hier beginnen af te zeiken (voorstellen en dergelijke. Je merkt zometeen wel wat ik bedoel) , zal ik even proberen je een gewoon antwoord te geven. Het lijkt erop dat toch je accu niet helemaal in orde is. Dat trrrr, trrrr geluid dat je beschrijft ken ik wel van motoren waarvan de accu helemaal plat is. Ik weet niet wat je precies met die booster hebt gedaan, maar het lijkt me zaak dat je de kwaliteit van de accu natrekt.
Bedankt voor je antwoord,

Even nog dit: Excuses van me om me even niet netjes voor te stellen, is inderdaad niet heel netjes van me.

Ik ben Rob/IJsblock, woon sinds een tijdje weer in de Randstad en heb sinds een paar maanden mijn allereerste motor weer in bezit die ik bijna 10 jaar geleden van de eerste eigenaar heb gekocht bij wat toen nog Safe Zoetermeer was.
Was altijd mijn grote liefde, en die roest niet, is een Yamaha YZF750R uit 1993 in grijs/zwart metallic met paarse wielen.
Rijden doe ik als een oud wijf, volgens vrienden, dus ik had beter een chopper kunnen hebben....
pi_67051564
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef TataK het volgende:

[..]

En als het je accu niet is, dan zou het wel eens het start-relais kunnen zijn.
Heb je trouwens piccies van je motor?
NUNC AUT NUNQUAM
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:39:24 #219
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67051891
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef TataK het volgende:

[..]

En als het je accu niet is, dan zou het wel eens het start-relais kunnen zijn.
Heb je trouwens piccies van je motor?
Nog niet, hij was ontzettend smerig toen ik hem binnenkreeg, ik ben al een week bezig met wassen, en op mijn werk heb ik alles wat verroest was of niet mooi meer netjes gestraald en in de zwarte lak gezet.
Het is de bedoeling dat hij weer helemaal standaard wordt, op de eindpijp na, die is van NikkoRacing, zegt jullie dat iets?
Morgen ga ik proberen met de startkabels om hem aan de gang te krijgen, die accu is denk ik zo goed als overleden, toen de booster erop stond, gaf hij nog maar 9 volt aan.
pi_67051903
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef Geerd het volgende:
Tatak wat ben je lief
Daá alleen omdat ik in een goede bui ben: net route van iets meer dan 200km uitgestippeld voor morgen (met Bazziek). Ik laat het afzeiken wel aan jullie over.

Be my guest
NUNC AUT NUNQUAM
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:45:05 #221
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_67052096
quote:

Klikkerdeklik is idd het startrelais, ondanks je booster niet genoeg stroom om de startmotor rond te draaien.

Eindelijk een maatje voor Den Haag.
Ook een roze YZF.
pi_67052222
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Klikkerdeklik is idd het startrelais, ondanks je booster niet genoeg stroom om de startmotor rond te draaien.

Ook een roze YZF.
Ikl ben kennelijk niet de enige die aardig is. En wat heb jij met roze?
NUNC AUT NUNQUAM
pi_67052391
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:39 schreef IJsblock het volgende:

[..]

op de eindpijp na, die is van NikkoRacing, zegt jullie dat iets?
Zo te zien in elk geval niet verkeerd
http://motor.artowest.nl/alginfo/nikkoracing.html
NUNC AUT NUNQUAM
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:58:08 #224
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67052557
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef TataK het volgende:

[..]

Zo te zien in elk geval niet verkeerd
http://motor.artowest.nl/alginfo/nikkoracing.html
Bedankt voor je link, ik had al gezocht, maar kwam niet verder dan de franse homepage.
Onder de YZF zit nu een ovale Inox-demper, zo te zien de SuperSport uitvoering.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:08:13 #225
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_67055006
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ook een roze YZF.
Mijne doet het ook, accu erop trrr trrr trrrr trrrr en dan houd het op. Start verder prima en is eigenlijk het enige dat ik aan "problemen" heb oja, die lekke band, soms wel/soms niet werkende temp. meter, dat gerammel in het blok soms als ik doortrek
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')