Ik ook Gran Torino in de bios. Was toch wel erg goed. De zaal lag ook vaak behoorlijk in een deuk, net zoals ik. Dat maakt het toch meteen een veel leukere ervaring, toffe film.quote:
Want het was een comedy?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:28 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik ook Gran Torino in de bios. Was toch wel erg goed. De zaal lag ook vaak behoorlijk in een deuk, net zoals ik. Dat maakt het toch meteen een veel leukere ervaring, toffe film.
Ik ook in de bios, en bij mij zat de zaal af en toe ook hardop te lachenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:28 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik ook Gran Torino in de bios. Was toch wel erg goed. De zaal lag ook vaak behoorlijk in een deuk, net zoals ik. Dat maakt het toch meteen een veel leukere ervaring, toffe film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef Karina het volgende:
The Unborn
Horror. Meisje komt erachter dat ze eigenlijk deel is van een tweeling, tweelingbroer is in de baarmoeder gestorven. Ze wordt achtervolgd door een geest, die op zoek is naar een nieuw lichaam. Personen die deel uitmaken van een tweeling schijnen vooral interessant te zijn.
Haar moeder en grootmoeder waren eerder slachtoffer van dezelfde geest. Uiteindelijk moet er een exorcisme plaatsvinden om te zorgen dat de geest haar met rust laat.
Slechte horrorfilm, het duurt lang tot het op gang komt en het wordt ook helemaal niet eng. De makers hebben goed naar Japanse horror gekeken; van die kinderen met witte gezichten en grote ogen en mensen die ondersteboven op handen en voeten lopen komen daar ook vaak in voor. Verschil met Japanse horror is dat de Japanse films WEL eng zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more debt, the better
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef Karina het volgende:
The Unborn
Horror. Meisje komt erachter dat ze eigenlijk deel is van een tweeling, tweelingbroer is in de baarmoeder gestorven. Ze wordt achtervolgd door een geest, die op zoek is naar een nieuw lichaam. Personen die deel uitmaken van een tweeling schijnen vooral interessant te zijn.
Haar moeder en grootmoeder waren eerder slachtoffer van dezelfde geest. Uiteindelijk moet er een exorcisme plaatsvinden om te zorgen dat de geest haar met rust laat.
Slechte horrorfilm, het duurt lang tot het op gang komt en het wordt ook helemaal niet eng. De makers hebben goed naar Japanse horror gekeken; van die kinderen met witte gezichten en grote ogen en mensen die ondersteboven op handen en voeten lopen komen daar ook vaak in voor. Verschil met Japanse horror is dat de Japanse films WEL eng zijn.Nou sitting_elfling, niks voor jou joh? Het heeft i.i.g. een mooi wijf op de hoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
.
Nah, we hebben het hier over een slechte (horror) film met slechts een leuke meid op voorkant van een dvd cover. Dat gaat mij zelfs wat te verquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou sitting_elfling, niks voor jou joh? Het heeft i.i.g. een mooi wijf op de hoes..
Dat vond ik dus absoluut niet. Er zaten een paar grappige stukken in maar om nou keihard te gaan lachen is natuurlijk overdreven...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
De eerste helft zeer zeker op de een of andere manier.
Ik ben ook niet zo van de horror. Maar ik vind het prachtig om te lezen welke films jij zoal kijkt en hoe je erover schrijft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, we hebben het hier over een slechte (horror) film met slechts een leuke meid op voorkant van een dvd cover. Dat gaat mij zelfs wat te verBesides net ff de trailer gezien en dat horror gezanik past niet bij die chick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat het toch wel een cliche-gedoe is vond ik het toch een aardige film. Het geeft toch wel wat inzichten in je eigen tekortkomingen. En wat maakt het uit soms zijn er realistische films nodig met een overduidelijke message.
cijfer 7 / imdb 5.4
Fun. IMDB comments zeggen hetzelfde. Er valt wat te leren aan deze films ondanks christianity-gezwets.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-03-2009 00:06:03 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:35 schreef flyguy het volgende:
[..]beide redeneringen kloppen volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag een 4-tal films op een rij gezien, allemaal in de bioscoop (pathe unlimited card)
-Milk
een overtuigende Sean Penn die Harvey Milk speelt, de eerste homosexueel die er openlijk vooruit kwam..
goede film: 7,8/10
-Last Chance Harvey
een iet wat zoetsappige film over een man die tijdens de trouwerij van zijn dochter een vrouw tegenkomt.. (meer dan dat kan ik er ook niet van maken)
leuke film, maar geen bijzondere film: 7/10
-The Unborn
leuke meid, film was voor het genre imho een aanfluiter...
5,5/10
-Bride Wars
leuke film, al schepte de trailer te hoge verwachtingen van de film imho:
7,4/10
woensdag hopelijk naar Monsters vs Aliens![]()
Mooie wijven zit ik niet op te wachten hoor, vanmiddag ga ik Dead Snow kijken, misschien is die wat enger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou sitting_elfling, niks voor jou joh? Het heeft i.i.g. een mooi wijf op de hoes..
Je post heeft me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef SnuggLe het volgende:
Snow Cake
Snelle knip i.v.m. lezen van spoilers tijdens quoten.
100% aanrader!!!!!
IMDB: 7.6
Zelf: 8.6
Naar aanleiding van deze post de film maar opgezetquote:Op zondag 29 maart 2009 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Nou, Snuggle, toch maar over gegaan op de wat andere films. Na tig typical amerikaanse comedies te hebben gezien en gepost hier heb ik gisteren True Romance (1993) gezien.
[ afbeelding ]
Wat een toffe vette film zeg! Toen ik naar het acteurs lijstje keek had ik al zo'n vermoeden dat dit wel eens een goede film kon worden ( Samuel L. Jackson, Brad Pitt, Christian Slater, Dennis Hopper, Val Kilmer, Gary Oldman, Christopher Walken, James Gandolfini, Michael Rapaport )Zoveel top acteurs in een film, ook al komen sommige acteurs niet heel lang in beeld, ze dragen wel hun steentje bij
![]()
De film zelf ademt een heerlijke 90ies sfeer uit, die chick is weer oké, de muziek is perfect (hans zimmer
). Het verhaal zit lekker in elkaar al moet ik wel zeggen dat ik de 2e helft ( nadat ze weg gingen uit hun stad ) wat vlotter liep.
Die pa van die dat verhaal opsteekt van dat sicilians eigenlijk neger bloed hebben en zo. Een combinatie van 2 sukkels met drugs wat ze per ongeluk hebben meegekregen, met politie die achter ze aan zit omdat het stel de drugs willen verkopen aan een filmbaas en een stelletje maffiosi die die drugs weer terug wil en eindigt op een heerlijke samenkomst van alle partijen. TOP FILM
9/10
Op een gegeven moment denkt Clarence dat Elvis tegen hem staat te praten en dat is dan Kilmer.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Falco het volgende:
en die hele Val Kilmer heb ik helemaal niet gespot, raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |