Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, ik had apple vaak best hoog zitten qua gebruiksgemak, maar dit is echt een ding voor austisten (niet lullig bedoel voor autisten)...
We snappen prima hoe het werkt maar dat ding is niet gebruiksvriendelijk punt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik vind die zwarte mooi![]()
En als je niet snapt hoe die werkt;
Ik vind het wel hendig, alleen die playlists niet maar dat is ook niks voor een Shuffle.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We snappen prima hoe het werkt maar dat ding is niet gebruiksvriendelijk punt.
Ik vind handiger een subjectief begrip. Imho is er niks zo handig als een iPod icm iTunes (op OS X dan).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik snap dat hele Ipod gebeuren niet? Een Usb stick waar je 4 gig mp3 opzet en beetje fatsoenlijk geluid uitkomt is handiger en veel goedkoper.
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
Toppunt van minimalisme: een mp3 speler zonder knopjes. Ik snap het probleem niet zo. Als je knopjes wilt koop je toch een Nano? Een Shuffle is bedoeld voor mensen die het niet boeit welk nummer ze wanneer luisteren, gewoon koptelefoon op en luisteren maar. Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatste de behoefte heb gehad een nummer te rewinden op m'n mp3 speler. Doorskippen naar een volgend nummer is alle functionaliteit die je nodig hebt. Zeker op een Shuffle.
Ik moet voor de iPhone ook een adapter kopen, of speciale doppen als ik de opneem / skip functionaliteit wil behouden. Om over de 2G iPhone (verzonken 3.5mm jack) maar te zwijgen. De Shuffle is nou eenmaal een displayless mp3 speler, er zijn genoeg alternatieven als je dat niet wilt. Of je koopt nog even snel de vorige gen, die gaat vast in de ramsj bij de Mediamarkt binnenkort.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligDan is dat ding 100 dollar... voor 50 dollar meer heb je een iPod Nano, met 2 keer zoveel geheugen, wel knopjes en ook die speech functie
Koop dat dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligDan is dat ding 100 dollar... voor 50 dollar meer heb je een iPod Nano, met 2 keer zoveel geheugen, wel knopjes en ook die speech functie
Mensen die alleen een mp3 spelertje willen voor onder het hardlopen of fietsen ofzo, die hebben toch geen display nodig. Je moet je als knopjes- en featuresgeile nerd niet gelijk neerzetten als DE doelgroep voor een bepaald product, grote fout.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Koop dat dan.
Typisch non-argument altijd. Het wordt in de markt gezet, take it or leave it, als je het niks vind koop je het niet. Genoeg mensen die het wel kopen.
Ik vind gewoon dat ze de gebruiksvriendelijkheid hebben opgeofferd om hem nog kleiner te maken... Beide de 1st en 2nd gen werkten prima en waren klein... Ik vind het prima dat ze de vorm veranderen, maar waarom zo ongebruiksvriendelijk... Laat die knopjes er gewoon op zitten, dat werkt veel beter en je hoeft ook niet een apart draadje mee te zeulen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet voor de iPhone ook een adapter kopen, of speciale doppen als ik de opneem / skip functionaliteit wil behouden. Om over de 2G iPhone (verzonken 3.5mm jack) maar te zwijgen. De Shuffle is nou eenmaal een displayless mp3 speler, er zijn genoeg alternatieven als je dat niet wilt. Of je koopt nog even snel de vorige gen, die gaat vast in de ramsj bij de Mediamarkt binnenkort.
Nee want ik vind/vond de iPod shuffle altijd het tofst omdat hij zo makkelijk was maar dat is nu ook wel te niet gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Koop dat dan.
Typisch non-argument altijd. Het wordt in de markt gezet, take it or leave it, als je het niks vind koop je het niet. Genoeg mensen die het wel kopen.
Ja ik zit hem ook te overwegen hoor. Alleen maar leuke muziek erop, mee naar het sporten, en dan een uur fietsen met herrie op de achtergrond. Daar heb ik idd geen nano voor nodig, laat staan 8GB ruimte. Heb nu een oude ipod nano 4G die ik niet vol krijgquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die alleen een mp3 spelertje willen voor onder het hardlopen of fietsen ofzo, die hebben toch geen display nodig. Je moet je als knopjes- en featuresgeile nerd niet gelijk neerzetten als DE doelgroep voor een bepaald product, grote fout.
Jaja, en toen de oorspronkelijke Shuffle uitkwam was het NOT DONE een mp3 speler zonder display te maken, dat zou NOOIT verkopen, hoe haalden ze het in hun hoofd. De verkoopcijfers hebben anders laten zien kennelijk. En kennelijk heeft Apple reden gezien om de Shuffle nog verder te minimaliseren. Ik ben benieuwd hoe snel je de eerste klonen zult zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze de gebruiksvriendelijkheid hebben opgeofferd om hem nog kleiner te maken... Beide de 1st en 2nd gen werkten prima en waren klein... Ik vind het prima dat ze de vorm veranderen, maar waarom zo ongebruiksvriendelijk... Laat die knopjes er gewoon op zitten, dat werkt veel beter en je hoeft ook niet een apart draadje mee te zeulen...
Koop dan een 2nd gen shuffle die zijn nog volop te verkrijgen tenminste makkelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik zit hem ook te overwegen hoor. Alleen maar leuke muziek erop, mee naar het sporten, en dan een uur fietsen met herrie op de achtergrond. Daar heb ik idd geen nano voor nodig, laat staan 8GB ruimte. Heb nu een oude ipod nano 4G die ik niet vol krijg.
Daar heb je mij ook niet over horen zeuren, dat werkte altijd prima zonder display, maar alle functies op een knop gooien vind ik debielquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, en toen de oorspronkelijke Shuffle uitkwam was het NOT DONE een mp3 speler zonder display te maken, dat zou NOOIT verkopen, hoe haalden ze het in hun hoofd. De verkoopcijfers hebben anders laten zien kennelijk. En kennelijk heeft Apple reden gezien om de Shuffle nog verder te minimaliseren. Ik ben benieuwd hoe snel je de eerste klonen zult zien.. Always the innovator ofzo.
Ja, makkelijk, onder het hardlopen de iPod uit je zak proberen te frutselen! Echt enorm handig!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Koop dan een 2nd gen shuffle die zijn nog volop te verkrijgen tenminste makkelijk
Daar heb je wel een punt idd. Maar ik weet niet. Ik wil niet overkomen als een al te erge Apple-fanboy (nee hoor Sanderquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik vind/vond de iPod shuffle altijd het tofst omdat hij zo makkelijk was maar dat is nu ook wel te niet gedaan
Man al ver voor die shuffle waren er handige Mp3 spelers waar je CF kaartje in kan stoppen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, en toen de oorspronkelijke Shuffle uitkwam was het NOT DONE een mp3 speler zonder display te maken, dat zou NOOIT verkopen, hoe haalden ze het in hun hoofd. De verkoopcijfers hebben anders laten zien kennelijk. En kennelijk heeft Apple reden gezien om de Shuffle nog verder te minimaliseren. Ik ben benieuwd hoe snel je de eerste klonen zult zien.. Always the innovator ofzo.
Dat dus. Ik vind dit ding ontzettend mooi voor tijdens het hardlopen. Dan maakt de muziekkwaliteit ook niet zo heel veel uit, m'n Shure's zitten wel in m'n iPhone (met microfoonadapter).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die alleen een mp3 spelertje willen voor onder het hardlopen of fietsen ofzo, die hebben toch geen display nodig. Je moet je als knopjes- en featuresgeile nerd niet gelijk neerzetten als DE doelgroep voor een bepaald product, grote fout.
Er zit een klipje aan, die doe je aan je broek ofzo... daar zitten je handen toch vlakbij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, onder het hardlopen de iPod uit je zak proberen te frutselen! Echt enorm handig!!
Ja okay maar triple click and hold the center button om iets te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt idd. Maar ik weet niet. Ik wil niet overkomen als een al te erge Apple-fanboy (nee hoor Sander) maar doorgaans weten ze dat wel lekker op te lossen.
Kennelijk ben jij dus niet representatief. Ik vind snoerbediening ideaal, mijn iPhone komt nooit uit mijn zak als ik muziek luister: ik kan skippen, het vorige nummer terughalen en de telefoon opnemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar heb je mij ook niet over horen zeuren, dat werkte altijd prima zonder display, maar alle functies op een knop gooien vind ik debiel
Filesystem based je muziek meenemen ipv librarybased. Hoe 1992 wil je het hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Man al ver voor die shuffle waren er handige Mp3 spelers waar je CF kaartje in kan stoppen.
gewoon een iPod Touch/iPhone met Synchstep.... past de muziek zich automatisch aan aan je loopritmequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, onder het hardlopen de iPod uit je zak proberen te frutselen! Echt enorm handig!!
Ja ik denk dus dat dat wel mee zal vallen. Ik ken ook alle apple toetscombi's uit mijn hoofd van appeltje T tot appel-control-P-Rquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja okay maar triple click and hold the center button om iets te doen
Ik pleur gewoon de muziek die ik die dag wil horen erop, hoezo filebased of library based?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Filesystem based je muziek meenemen ipv librarybased. Hoe 1992 wil je het hebben?
Het zal je verbazen, maar zelfs Apple slaat wel eens de plank mis met een product.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
De nieuwe hype?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef RM-rf het volgende:
gewoon een iPod Touch/iPhone met Synchstep.... past de muziek zich automatisch aan aan je loopritme
Oh kut ik drukte per ongeluk 3 keer achter elkaar ipv 2 keer en hold... kutdrempels...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat dat wel mee zal vallen. Ik ken ook alle apple toetscombi's uit mijn hoofd van appeltje T tot appel-control-P-R.
Als je librarybased werkt kan je veel meer met je muziekquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik pleur gewoon de muziek die ik die dag wil horen erop, hoezo filebased of library based?
Moet je eens op een zaterdagmiddag de gemiddelde Dixons binnenstappen. De Shuffle's en Nano's vliegen letterlijk de deur uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef RM-rf het volgende:
maar zouden er werkelijk mensen zijn die zo'n ding wél wilen kopen..?
Het is gewoon relaxed te kunnen zoeken op artiest, categorie en album. Dat is library basedquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik pleur gewoon de muziek die ik die dag wil horen erop, hoezo filebased of library based?
Apple pippin...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar zelfs Apple slaat wel eens de plank mis met een product..
Maar als je dat doet, doe je toch weer gewoon dubbel-klik hold backward om het ongedaan te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh kut ik drukte per ongeluk 3 keer achter elkaar ipv 2 keer en hold... kutdrempels...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Maar als je dat doet, doe je toch weer gewoon dubbel-klik hold backward om het ongedaan te maken?
Dat doe ik wanneer ik de shit erop zet,. daarna is 't play.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is gewoon relaxed te kunnen zoeken op artiest, categorie en album. Dat is library based
Maar veel vaker worden producten vlak na de lancering compleet afgekraakt (omdat het 'anders' is) om na een jaar (bij de volgende vernieuwing) compleet de hemel in geprezen te worden, met als getuigen tientallen goedkope kloons in hun kielzog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar zelfs Apple slaat wel eens de plank mis met een product..
Het is geen screenshotje waar ik mij op basseer, het ding ziet er prachtig uit, maar ik heb het over het gebruikersgemak... Is het wel handig om alle functies onder 1 knop te gooien? Vooral als je aan het hardrennen bent?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar veel vaker worden producten vlak na de lancering compleet afgekraakt (omdat het 'anders' is) om na een jaar (bij de volgende vernieuwing) compleet de hemel in geprezen te worden, met als getuigen tientallen goedkope kloons in hun kielzog.
Ik zeg niet dat de Shuffle de mp3 speler van mijn keuze zou zijn, en over de prijs valt ook van alles te zeggen, maar het is echt veel te vroeg om 'm nu al af te serveren op basis van een screenshotje. Apple producten werken in de praktijk soms veel handiger dan je eerst zou denken, helaas is iedereen verpest met Windows-achtige denkwijzen vwb usability.
Waarom is iemand die de windows-look&feel gewend is per definitie verpestquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Apple producten werken in de praktijk soms veel handiger dan je eerst zou denken, helaas is iedereen verpest met Windows-achtige denkwijzen vwb usability.
Hey, net in de OP wist je nog met zekerheid te vertellen dat het NIET zo was, en nu vraag je het je af. Kudos.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Is het wel handig om alle functies onder 1 knop te gooien?
nee dankje, liever nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moet je eens op een zaterdagmiddag de gemiddelde Dixons binnenstappen.
Het is wel een keer geinig en dan lastige vragen aan de verkoper stellen terwijl de winkel eens een keer wat voller is dan normaal.quote:
Ik ga nu even generaliseren, maar onder Windows is er 'altijd wel iets'. De meldingen in je systray na het inloggen? "Ja, dat kan weg maar dan moet je even zus en zo". M'n laptop die af en toe WEP keys vergeet? "Ja, daar is wel een fix voor maar dan moet je even zus en zo". Apple producten zijn echt niet perfect hoor, maar voordat ik OS X gebruikte kon ik me ook moeilijk voorstellen dat andere manieren van werken echt handiger kunnen zijn. Librarybased werken ipv filesystembased werken bijvoorbeeld, dat is voor héle grote groepen mensen echt heel handig. Alleen zijn ze helaas gewend om op hun filesystem hele structuren aan te leggen om de tekortkomingen van het OS of applicaties op te vangen. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat Miep en Henk van om de hoek moeten snappen waarom je mappen als E:\Muziek\Albums\E\Everlast aan moet maken 'omdat dat nu eenmaal handig is'. Ik flikker m'n muziek in iTunes (maw ik laat een stapel mp3's vallen op het iTunes icoon) en vanaf dat moment kan ik er vanuit iTunes bij, Spotlight kan het vinden, ik kan ze gebruiken in iWeb, etc. Laat het OS zich maar druk maken over waar ze staan, zolang ik ze kan vinden en ik weet dat ze gebackuped worden (Time Machine), vind ik het prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is iemand die de windows-look&feel gewend is per definitie verpest
De mensen die daar Shuffle's en Nano's staan te betalen zijn anders een veel interessantere (want: groter) doelgroep dan puisterige knopjesnerds die alleen het grootste, nieuwste en snelste willen. En die ondersteuning voor OGGVORBISWACPLUSDIRECT willen 'omdat de rest dat ook heeft'.quote:
Andersom zijn er natuurlijk ook hordes Apple-enthousiasten die, zonder dat ze een product ook maar gezien of gebruikt hebben, op basis van een screenshot al kunnen bepalen dat het apparaat fantastisch werkt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Maar veel vaker worden producten vlak na de lancering compleet afgekraakt (omdat het 'anders' is) om na een jaar (bij de volgende vernieuwing) compleet de hemel in geprezen te worden, met als getuigen tientallen goedkope kloons in hun kielzog.
Waarom niet? Ik selecteer mijn muziek op hardlopen (op m'n iPhone heb ik daar een speciale afspeellijst voor), muziek die prima random afgespeeld kan worden omdat ik geen zin heb om te moeten kloten met een andere artiest oid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is geen screenshotje waar ik mij op basseer, het ding ziet er prachtig uit, maar ik heb het over het gebruikersgemak... Is het wel handig om alle functies onder 1 knop te gooien? Vooral als je aan het hardrennen bent?
Ik zeg nergens dat ik overzicht wil, ik houd van de iPod Shuffle (1st en 2nd gen) dat was heerlijk makkelijk. Ik heb geen zin om een hele gebruikers handleiding door te werken om alleen maar een liedje te skippen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef B.. het volgende:
Je moet ook geen shuffle nemen als je overzicht wil.... shuffle is handig voor het hardlopen ofzo, hangt hem aan je shirt, weegt niets en nu verbeterd met een remote!
Koop gewoon iets anders als je het niets vindsnap het probleem niet!
Kritiek? Oh wacht, je bedoelt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Andersom zijn er natuurlijk ook hordes Apple-enthousiasten die, zonder dat ze een product ook maar gezien of gebruikt hebben, op basis van een screenshot al kunnen bepalen dat het apparaat fantastisch werkt.
Het is immers een Apple, dus altijd goed!
Kritiek op de Heilige Vrucht wordt niet geduld!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef Deetch het volgende:
hell, wat een kont apparaa
Apple en "hele gebruikers handleiding"en?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik overzicht wil, ik houd van de iPod Shuffle (1st en 2nd gen) dat was heerlijk makkelijk. Ik heb geen zin om een hele gebruikers handleiding door te werken om alleen maar een liedje te skippen...
Er is 1 knopje voor alle functies, jij gaat mij niet vertellen dat je out of the box weet wat je moet doen als je een nummer wilt skippen of nog een keer wilt horen (want dat wil ik wel eens)... Dat kon ik met de andere shuffles wel en dus vind ik dit een achteruitgang in usability..quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Apple en "hele gebruikers handleiding"en?
Wat zeur je nouquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er is 1 knopje voor alle functies, jij gaat mij niet vertellen dat je out of the box weet wat je moet doen als je een nummer wilt skippen of nog een keer wilt horen (want dat wil ik wel eens)... Dat kon ik met de andere shuffles wel en dus vind ik dit een achteruitgang in usability..
Ik ga even een wilde gok wagen maaaaaaar... ik denk dat er meer mp3 spelers op de wereld zijn om uit te kiezen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er is 1 knopje voor alle functies, jij gaat mij niet vertellen dat je out of the box weet wat je moet doen als je een nummer wilt skippen of nog een keer wilt horen (want dat wil ik wel eens)... Dat kon ik met de andere shuffles wel en dus vind ik dit een achteruitgang in usability..
Ja maar straks niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef B.. het volgende:
[..]
Wat zeur je noudie ouwe is er ook nog!
Ik wil na deze iPod Shuffle weer een goed werkende Shuffle, maar dan zal ik wel op marktplaats of ebay moeten kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga even een wilde gok wagen maaaaaaar... ik denk dat er meer mp3 spelers op de wereld zijn om uit te kiezen!. Vraag er eens naar bij een audiospeciaalzaak!
Een Shuffle voldoet kennelijk niet meer aan jouw eisen. Producten veranderen, mensen ook. Tijd om verder te kijken dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil na deze iPod Shuffle weer een goed werkende Shuffle, maar dan zal ik wel op marktplaats of ebay moeten kijken
Wie doet dat nu met een MP3 player?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er is 1 knopje voor alle functies, jij gaat mij niet vertellen dat je out of the box weet wat je moet doen als je een nummer wilt skippen of nog een keer wilt horen .
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een Shuffle voldoet kennelijk niet meer aan jouw eisen. Producten veranderen, mensen ook. Tijd om verder te kijken dus.
Waar denk je dat die gigantische clip voor is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Die zit immers in het snoer!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]....
Oh plotseling heeft de mens geen behoefte meer aan een skip knopje?
Echt he,quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]....
Oh plotseling heeft de mens geen behoefte meer aan een skip knopje?
ik denk dezelfde indeling als de remote op de iPhone? Met als toevoeging de volumeknoppen. Helemaal niet zo moeilijk dus en op een half a4tje uitgelegd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is tevens het play, pauze, terugspoel, vooruitspoel, back, forward, voice-over, playlist-menu, skip to next chapter knopjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Die zit immers in het snoer!
De 2 gig blijft gewoon te koop, dramaqueen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar straks niet meer
[..]
Ik wil na deze iPod Shuffle weer een goed werkende Shuffle, maar dan zal ik wel op marktplaats of ebay moeten kijken
Ja want uit een USB-stick komt ook altijd fatsoenlijk geluidquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik snap dat hele Ipod gebeuren niet? Een Usb stick waar je 4 gig mp3 opzet en beetje fatsoenlijk geluid uitkomt is handiger en veel goedkoper.
Wow! Keihandig men!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is tevens het play, pauze, terugspoel, vooruitspoel, back, forward, voice-over, playlist-menu, skip to next chapter knopje
Ergens in Taiwan, China of Japan is er 1 op 't idee gekomen om zo'n stick te voorzien van een chipje die gecomprimeerde digitale tonen naar een klein uitgangetje stuurt waar je dan van die oordopjes aan hangt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Ja want uit een USB-stick komt ook altijd fatsoenlijk geluid...volgens mij is het juist niet goed als er geluid uit komt, maar dat kan aan mij liggen.
Qua functionaliteit ga je er dus juist op vooruit met een nieuwe Shuffle. Of het qua gebruiksgemak een verbetering is, dat is even afwachten.quote:
Juist dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Qua functionaliteit ga je er dus juist op vooruit met een nieuwe Shuffle. Of het qua gebruiksgemak een verbetering is, dat is even afwachten.
iphonequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Mensen die denken dat Ipods gebruiksvriendelijk zijn in general
Ipods
Ik heb er ook een, maar erger me elke dag weer aan dat gore KUTCLICKWHEEL, die shit gaat altijd net eentje te ver of eentje te ver terug, verder kun je je volume niet veranderen als je aan het browsen bent (omdat je met dat wiel ALLES moet doen). Wat een non-interactieDan wil ik het over de Iphone nog niet eens hebben
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Mensen die denken dat Ipods gebruiksvriendelijk zijn in general
Ipods
Ik heb er ook een, maar erger me elke dag weer aan dat gore KUTCLICKWHEEL, die shit gaat altijd net eentje te ver of eentje te ver terug, verder kun je je volume niet veranderen als je aan het browsen bent (omdat je met dat wiel ALLES moet doen). Wat een non-interactieDan wil ik het over de Iphone nog niet eens hebben
Nieuw, de iPod Shuffle, nu met bijgeleverd accupack om AA batterijen op te laden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Echt he,
apple komt met iets onhandig en opeens zeggen al die apple-freaks dat het sowieso een nutteloze functie was.
What's next? Een nieuwe ipod die op 4 AA batterijen werkt? En dan zeggen, ja maar een accu is toch onhandig, wat nou als mijn ipod halverwege opraakt dan kan ik hem gelijk weer vullen met batterijen
Dat kan toch niet verkopen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ergens in Taiwan, China of Japan is er 1 op 't idee gekomen om zo'n stick te voorzien van een chipje die gecomprimeerde digitale tonen naar een klein uitgangetje stuurt waar je dan van die oordopjes aan hangt.
Gekken heb je altijd. Maar serieus, ik hoop niet dat ik zo overkom omdat ik altijd een genuanceerd verhaal probeer te tikken. Sure ik ben Apple fanaat, maar heilig is het zeker niet! (Kut SDK voor de iPhone, kom op met die navigatie, klote Finder, etc).quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie je Jarno?
Van die mensen die "iPhone" lezen en dan meteen reageren met:
"iPhone!!", zonder op de rest van de post in te gaan.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Dat kan toch niet verkopen?
Het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Echt he,
apple komt met iets onhandig en opeens zeggen al die apple-freaks dat het sowieso een nutteloze functie was.
What's next? Een nieuwe ipod die op 4 AA batterijen werkt? En dan zeggen, ja maar een accu is toch onhandig, wat nou als mijn ipod halverwege opraakt dan kan ik hem gelijk weer vullen met batterijen
4 seconden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:. Tel eens hoelang het duurt om vanuit je locked Iphone 112 te bellen
![]()
Gewoon ff voor de grap, je mag hem op tafel leggen om te beginnen
http://tweakers.net/price(...)e-v2-2gb-zilver.htmlquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef Osramp het volgende:
Ik zit op de applestore te kijken, aar ik vind de "oude" 2GB shuffle niet meer. De 1GB hebben ze wel nog, maar ik wil perse de second generation.
Redenen:
- kleiner imho
- wil eigen headphone gebruiken
- wil absoluut dedicated knoppen, geen menubediening
Wie weet waar ik online de 2GB second gen kan krijgen? (Nieuw, that is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |