Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, ik had apple vaak best hoog zitten qua gebruiksgemak, maar dit is echt een ding voor austisten (niet lullig bedoel voor autisten)...
We snappen prima hoe het werkt maar dat ding is niet gebruiksvriendelijk punt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik vind die zwarte mooi![]()
En als je niet snapt hoe die werkt;
Ik vind het wel hendig, alleen die playlists niet maar dat is ook niks voor een Shuffle.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We snappen prima hoe het werkt maar dat ding is niet gebruiksvriendelijk punt.
Ik vind handiger een subjectief begrip. Imho is er niks zo handig als een iPod icm iTunes (op OS X dan).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik snap dat hele Ipod gebeuren niet? Een Usb stick waar je 4 gig mp3 opzet en beetje fatsoenlijk geluid uitkomt is handiger en veel goedkoper.
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
Toppunt van minimalisme: een mp3 speler zonder knopjes. Ik snap het probleem niet zo. Als je knopjes wilt koop je toch een Nano? Een Shuffle is bedoeld voor mensen die het niet boeit welk nummer ze wanneer luisteren, gewoon koptelefoon op en luisteren maar. Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatste de behoefte heb gehad een nummer te rewinden op m'n mp3 speler. Doorskippen naar een volgend nummer is alle functionaliteit die je nodig hebt. Zeker op een Shuffle.
Ik moet voor de iPhone ook een adapter kopen, of speciale doppen als ik de opneem / skip functionaliteit wil behouden. Om over de 2G iPhone (verzonken 3.5mm jack) maar te zwijgen. De Shuffle is nou eenmaal een displayless mp3 speler, er zijn genoeg alternatieven als je dat niet wilt. Of je koopt nog even snel de vorige gen, die gaat vast in de ramsj bij de Mediamarkt binnenkort.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligDan is dat ding 100 dollar... voor 50 dollar meer heb je een iPod Nano, met 2 keer zoveel geheugen, wel knopjes en ook die speech functie
Koop dat dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligDan is dat ding 100 dollar... voor 50 dollar meer heb je een iPod Nano, met 2 keer zoveel geheugen, wel knopjes en ook die speech functie
Mensen die alleen een mp3 spelertje willen voor onder het hardlopen of fietsen ofzo, die hebben toch geen display nodig. Je moet je als knopjes- en featuresgeile nerd niet gelijk neerzetten als DE doelgroep voor een bepaald product, grote fout.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Koop dat dan.
Typisch non-argument altijd. Het wordt in de markt gezet, take it or leave it, als je het niks vind koop je het niet. Genoeg mensen die het wel kopen.
Ik vind gewoon dat ze de gebruiksvriendelijkheid hebben opgeofferd om hem nog kleiner te maken... Beide de 1st en 2nd gen werkten prima en waren klein... Ik vind het prima dat ze de vorm veranderen, maar waarom zo ongebruiksvriendelijk... Laat die knopjes er gewoon op zitten, dat werkt veel beter en je hoeft ook niet een apart draadje mee te zeulen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet voor de iPhone ook een adapter kopen, of speciale doppen als ik de opneem / skip functionaliteit wil behouden. Om over de 2G iPhone (verzonken 3.5mm jack) maar te zwijgen. De Shuffle is nou eenmaal een displayless mp3 speler, er zijn genoeg alternatieven als je dat niet wilt. Of je koopt nog even snel de vorige gen, die gaat vast in de ramsj bij de Mediamarkt binnenkort.
Nee want ik vind/vond de iPod shuffle altijd het tofst omdat hij zo makkelijk was maar dat is nu ook wel te niet gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Koop dat dan.
Typisch non-argument altijd. Het wordt in de markt gezet, take it or leave it, als je het niks vind koop je het niet. Genoeg mensen die het wel kopen.
Ja ik zit hem ook te overwegen hoor. Alleen maar leuke muziek erop, mee naar het sporten, en dan een uur fietsen met herrie op de achtergrond. Daar heb ik idd geen nano voor nodig, laat staan 8GB ruimte. Heb nu een oude ipod nano 4G die ik niet vol krijgquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die alleen een mp3 spelertje willen voor onder het hardlopen of fietsen ofzo, die hebben toch geen display nodig. Je moet je als knopjes- en featuresgeile nerd niet gelijk neerzetten als DE doelgroep voor een bepaald product, grote fout.
Jaja, en toen de oorspronkelijke Shuffle uitkwam was het NOT DONE een mp3 speler zonder display te maken, dat zou NOOIT verkopen, hoe haalden ze het in hun hoofd. De verkoopcijfers hebben anders laten zien kennelijk. En kennelijk heeft Apple reden gezien om de Shuffle nog verder te minimaliseren. Ik ben benieuwd hoe snel je de eerste klonen zult zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze de gebruiksvriendelijkheid hebben opgeofferd om hem nog kleiner te maken... Beide de 1st en 2nd gen werkten prima en waren klein... Ik vind het prima dat ze de vorm veranderen, maar waarom zo ongebruiksvriendelijk... Laat die knopjes er gewoon op zitten, dat werkt veel beter en je hoeft ook niet een apart draadje mee te zeulen...
Koop dan een 2nd gen shuffle die zijn nog volop te verkrijgen tenminste makkelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik zit hem ook te overwegen hoor. Alleen maar leuke muziek erop, mee naar het sporten, en dan een uur fietsen met herrie op de achtergrond. Daar heb ik idd geen nano voor nodig, laat staan 8GB ruimte. Heb nu een oude ipod nano 4G die ik niet vol krijg.
Daar heb je mij ook niet over horen zeuren, dat werkte altijd prima zonder display, maar alle functies op een knop gooien vind ik debielquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, en toen de oorspronkelijke Shuffle uitkwam was het NOT DONE een mp3 speler zonder display te maken, dat zou NOOIT verkopen, hoe haalden ze het in hun hoofd. De verkoopcijfers hebben anders laten zien kennelijk. En kennelijk heeft Apple reden gezien om de Shuffle nog verder te minimaliseren. Ik ben benieuwd hoe snel je de eerste klonen zult zien.. Always the innovator ofzo.
Ja, makkelijk, onder het hardlopen de iPod uit je zak proberen te frutselen! Echt enorm handig!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Koop dan een 2nd gen shuffle die zijn nog volop te verkrijgen tenminste makkelijk
Daar heb je wel een punt idd. Maar ik weet niet. Ik wil niet overkomen als een al te erge Apple-fanboy (nee hoor Sanderquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik vind/vond de iPod shuffle altijd het tofst omdat hij zo makkelijk was maar dat is nu ook wel te niet gedaan
Man al ver voor die shuffle waren er handige Mp3 spelers waar je CF kaartje in kan stoppen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, en toen de oorspronkelijke Shuffle uitkwam was het NOT DONE een mp3 speler zonder display te maken, dat zou NOOIT verkopen, hoe haalden ze het in hun hoofd. De verkoopcijfers hebben anders laten zien kennelijk. En kennelijk heeft Apple reden gezien om de Shuffle nog verder te minimaliseren. Ik ben benieuwd hoe snel je de eerste klonen zult zien.. Always the innovator ofzo.
Dat dus. Ik vind dit ding ontzettend mooi voor tijdens het hardlopen. Dan maakt de muziekkwaliteit ook niet zo heel veel uit, m'n Shure's zitten wel in m'n iPhone (met microfoonadapter).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die alleen een mp3 spelertje willen voor onder het hardlopen of fietsen ofzo, die hebben toch geen display nodig. Je moet je als knopjes- en featuresgeile nerd niet gelijk neerzetten als DE doelgroep voor een bepaald product, grote fout.
Er zit een klipje aan, die doe je aan je broek ofzo... daar zitten je handen toch vlakbij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, onder het hardlopen de iPod uit je zak proberen te frutselen! Echt enorm handig!!
Ja okay maar triple click and hold the center button om iets te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt idd. Maar ik weet niet. Ik wil niet overkomen als een al te erge Apple-fanboy (nee hoor Sander) maar doorgaans weten ze dat wel lekker op te lossen.
Kennelijk ben jij dus niet representatief. Ik vind snoerbediening ideaal, mijn iPhone komt nooit uit mijn zak als ik muziek luister: ik kan skippen, het vorige nummer terughalen en de telefoon opnemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar heb je mij ook niet over horen zeuren, dat werkte altijd prima zonder display, maar alle functies op een knop gooien vind ik debiel
Filesystem based je muziek meenemen ipv librarybased. Hoe 1992 wil je het hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Man al ver voor die shuffle waren er handige Mp3 spelers waar je CF kaartje in kan stoppen.
gewoon een iPod Touch/iPhone met Synchstep.... past de muziek zich automatisch aan aan je loopritmequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, onder het hardlopen de iPod uit je zak proberen te frutselen! Echt enorm handig!!
Ja ik denk dus dat dat wel mee zal vallen. Ik ken ook alle apple toetscombi's uit mijn hoofd van appeltje T tot appel-control-P-Rquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja okay maar triple click and hold the center button om iets te doen
Ik pleur gewoon de muziek die ik die dag wil horen erop, hoezo filebased of library based?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Filesystem based je muziek meenemen ipv librarybased. Hoe 1992 wil je het hebben?
Het zal je verbazen, maar zelfs Apple slaat wel eens de plank mis met een product.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
De nieuwe hype?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef RM-rf het volgende:
gewoon een iPod Touch/iPhone met Synchstep.... past de muziek zich automatisch aan aan je loopritme
Oh kut ik drukte per ongeluk 3 keer achter elkaar ipv 2 keer en hold... kutdrempels...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik denk dus dat dat wel mee zal vallen. Ik ken ook alle apple toetscombi's uit mijn hoofd van appeltje T tot appel-control-P-R.
Als je librarybased werkt kan je veel meer met je muziekquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik pleur gewoon de muziek die ik die dag wil horen erop, hoezo filebased of library based?
Moet je eens op een zaterdagmiddag de gemiddelde Dixons binnenstappen. De Shuffle's en Nano's vliegen letterlijk de deur uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef RM-rf het volgende:
maar zouden er werkelijk mensen zijn die zo'n ding wél wilen kopen..?
Het is gewoon relaxed te kunnen zoeken op artiest, categorie en album. Dat is library basedquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik pleur gewoon de muziek die ik die dag wil horen erop, hoezo filebased of library based?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |