One-linersquote:
Er zijn altijd van die idioten die het de naam ilsuxzgiolsuhkgiusvolthg tioh geven i.p.v. de echt filmnaam, dat is lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef PeZu het volgende:
moeilijk heh een nzb zoek site als bladwijzer toevoegen_!
Zoek je toch op nummer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zijn altijd van die idioten die het de naam ilsuxzgiolsuhkgiusvolthg tioh geven i.p.v. de echt filmnaam, dat is lekker
Nu moet je daadwerkelijk een searchengine gebruiken, dat kan vermoeiend zijn.quote:
Oplossing gevonden: FTD Watchdog installenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zuigt. Dat ondermijnt het hele doel van het programma
Dan moet je juist al weten wat je wilt hebben. Het handige van FTD is juist dat je een lijst met van alles krijgt, met screenshots erbij, extra informatie e.d. Als je wat leuks ziet klik op NZB en je trekt het dan binnen. Maar nu blijkbaar dus niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef PeZu het volgende:
moeilijk heh een nzb zoek site als bladwijzer toevoegen_!
ja daaf, bij de spot blijft toch gewoon alle info staan die je nodig hebt om de nzb te vindenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zijn altijd van die idioten die het de naam ilsuxzgiolsuhkgiusvolthg tioh geven i.p.v. de echt filmnaam, dat is lekker
De bestandsnamen worden toch gewoon weergegeven op FTD, Kwestie van die bestandsnaam kopieren naar binsearch. Een jaar geleden ofzo zat er ook nog geen NZB knop in FTD, werkte toen ook gewoon prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
P2P en Torrents trekken volle zalen zekerquote:
ja kost niks hehquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
P2P en Torrents trekken volle zalen zeker
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackersquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan zeker lekker bij 99.8% stop de download omdat zo een paupert express het laatste deeltje niet heeft geupload?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen torrents of snelle ftp servers?quote:
Al een stuk beter, maar dan zit je nog altijd met het terugseeden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
[..]
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackers
Geen problemen mee, zonder community geen goede trackersquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Al een stuk beter, maar dan zit je nog altijd met het terugseeden.
Ik heb zeer lang gebruik gemaakt van private trackers, maar zo snel als ik nu van usenet download haal ik nergens... Een dvd in 15 minuten haal ik echt niet via een torrent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
[..]
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackers
Het kan dat de server je dwingt de laatste versie te gebruiken.quote:
Ik ook niet van usenet, maar ik trek netjes 1MB/S op vrijwel alle torrents(wel tracker afhankelijk) en het aanbod is vele malen groter dan op usenetquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb zeer lang gebruik gemaakt van private trackers, maar zo snel als ik nu van usenet download haal ik nergens... Een dvd in 15 minuten haal ik echt niet via een torrent.
Uiteraard, bij een goede tracker hoort het erbij. Maar het duurt wel enorm veel langer dan het downloaden zelf. En het ijs is al een stuk gladder bij torrents natuurlijk, dan neem je actief deel aan het verder verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Geen problemen mee, zonder community geen goede trackers
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is/doet watchdog dan precies bij ftd?
1MB/s ? Tering, dat schiet toch niet op man ... zit je dan met je 100mbit lijn te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ook niet van usenet, maar ik trek netjes 1MB/S op vrijwel alle torrents(wel tracker afhankelijk) en het aanbod is vele malen groter dan op usenet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is/doet watchdog dan precies bij ftd?
Dat laatste is zeker waar, uploaden is iets wat ik dag en nacht doe. Maar uploaden doe ik dus ongeveer 8GB per dag, ik download echt niet 1 HD film per dag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard, bij een goede tracker hoort het erbij. Maar het duurt wel enorm veel langer dan het downloaden zelf. En het ijs is al een stuk gladder bij torrents natuurlijk, dan neem je actief deel aan het verder verspreiden.
Aha. Eens erbij installeren dan maarquote:
100 milibitquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Wimo. het volgende:
[..]
1MB/s ? Tering, dat schiet toch niet op man ... zit je dan met je 100mbit lijn te wachten
10? Waarvan je maar 8 gebruikt dus .... terug naar 2006 dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef zquing het volgende:
[..]
100 milibitDat is wel 1 bit per 10 seconde
maar ik heb geen 100Mbit lijn, enige reden waarom ik 100Mbit zou willen hebben is om te kunnen uploaden, voor downloaden is 10Mbit meer dan genoeg
Ja, want ik vind 't fijn om normaal door te internetten en mn http downloads gewoon door te laten gaan? En leuke dingen als overhead natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef Wimo. het volgende:
[..]
10? Waarvan je maar 8 gebruikt dus .... terug naar 2006 dusDvd's binnenhalen moet gewoon onder de 10 min kunnen .. wachten
Dat poste ik net ook al inderdaad. Er is weinig boeiends veranderd inderdaad, alleen zelf even ctrl c, control v doen ipv dat een knoppie dat voor je doet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
Vroeger was er nooit een NZB-knop, en echt moeilijk is het nou ook weer niet om die bestandsnaam te kopieren en te plakken in Binsearch.
Vroeger mocht je nog gewoon links posten, mag nu ook niet meer. Veel posters of commenters deden dit als behulpzaam extraatje, mag nu ook niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat poste ik net ook al inderdaad. Er is weinig boeiends veranderd inderdaad, alleen zelf even ctrl c, control v doen ipv dat een knoppie dat voor je doet.
Klopt, maar is het nou echt zo moeilijk om die bestandsnaam zelf even in zo'n zoekmachine te gooien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nog gewoon links posten, mag nu ook niet meer. Veel posters of commenters deden dit als behulpzaam extraatje, mag nu ook niet meer.
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef ukga het volgende:
GVD stichting BREIN ik hoop dat je sterft. zielige ss-ers. Stcihting BAF ook (wat een naam btw, )
De mensen die content produceren hebben totaal niet het recht zulke onrealistische bedragen te vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?
Wie bepaalt hoeveel je vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef Birra het volgende:
[..]
De mensen die content produceren hebben totaal niet het recht zulke onrealistische bedragen te vragen.
Ik heb me halfe leven naar mijn mening buitenproportionele bedragen meoten betalen voor cd's en software en films. Nu is het eens tijd dat ik der wat voor terug krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?
Goed argument.quote:
ja dat viel mij gisteren wel op, dacht dat het aan mijn instellingen lag ofzo....quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je posts download, er niet meer wordt aangeduid hoeveel er nieuwe zijn in welke groep? =o
Mij ook, vind ik best hinderlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat viel mij gisteren wel op, dacht dat het aan mijn instellingen lag ofzo....
ja idd. ok lachen, op hun site melden ze;quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Wel laf hoor, naar die lutsers van BREIN luisteren. Wou dat ze met die nieuwe versie behalve de boel eruit slopen ook uiteindelijk eens die image bug hadden gefixed waarbij de plaatjes 3kwart van de tijd niet geladen worden
Die NZB knop is idd weg, maar WAT is er in godsnaam gestroomlijnd gemaakt....quote:De interface is gestroomlijnd, en de NZB-knop is komen te vervallen
Ik heb ook geen verandering gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef ukga het volgende:
[..]
ja idd. ok lachen, op hun site melden ze;
[..]
Die NZB knop is idd weg, maar WAT is er in godsnaam gestroomlijnd gemaakt....
nou dan ga jij lekker zo je shit downloaden, doe ik het wel weer met behulpo van ftd watchdogquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
Aanstellers. En huillies.
Vroeger downloadden we nog headers, en moesten we door miljoenden headers heenscrollen om te vinden wat je zocht.
Ja, vroeger vroeger, toen de Duitsers nog door de straten marcheerden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
Aanstellers. En huillies.
Vroeger downloadden we nog headers, en moesten we door miljoenden headers heenscrollen om te vinden wat je zocht.
Mooie tijd was dat hèquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, vroeger vroeger, toen de Duitsers nog door de straten marcheerden!
Toen jij nog met kazaa en napster zat te kuttenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, vroeger vroeger, toen de Duitsers nog door de straten marcheerden!
toen je nog begon te juichen voor snelheiden van boven de 3 kb/squote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef shayolo het volgende:
[..]
Toen jij nog met kazaa en napster zat te kutten
toen ik je moeder anaal zat te plompzakkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef snorfiets het volgende:
[..]
toen je nog begon te juichen voor snelheiden van boven de 3 kb/s
Dan loopt een pron filmpje ook niet snel binnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef snorfiets het volgende:
[..]
toen je nog begon te juichen voor snelheiden van boven de 3 kb/s
verkapte kijk-mij-eens-een-grote-internetpik-hebben-postquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef Wimo. het volgende:
[..]
10? Waarvan je maar 8 gebruikt dus .... terug naar 2006 dusDvd's binnenhalen moet gewoon onder de 10 min kunnen .. wachten
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef snorfiets het volgende:
KUT, NOU SNAP IK T NIET MEER. NU MOEK ALLES GAAN KOPE
Indeed..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
ja het is ook meer dat FTD zn eigen straatje schoon houdt op deze manier.
Brein doet maar een wanhoopspoging
Mischien moeten we een paar gedownloade/gebrande bangbros dvdtjes sturen naar hun postbus adres in Hoofddorp
Stichting BREIN
Postbus 133
2130 AC Hoofddorp
ja mensen die bij BREIN werken zijn echt kansloze mislukkelingen van de maatschappij IMO.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Indeed..
BREIN zijn toch die mensen die nooit te hard rijden, en nooit sex hebben gehad voor het huwelijk? Dan snap ik dat je zo gefrustreerd wordt en er alles aan wil doen om mensen te zieken die wel genieten van het leven.
Ik wil geen link leggen, maar ik moest in een keer aan mijn opa denken. Die vocht vroeger in het verzet tegen de NSB'ers
Niet updaten is geen oplossing, met een oude versie kun je geen posts meer ophalenquote:niet updaten, of goed zoeken. Zo moeilijk is het niet ^^
FTD werkt nog gewoon, wat is je probleem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Beach het volgende:
Ik zit wel serieus met een probleem.
Vanaf januari dit jaar begonnen met nieuwsgroepen en FTD, maar wat moet ik nu??
??quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Beach het volgende:
Ik zit wel serieus met een probleem.
Vanaf januari dit jaar begonnen met nieuwsgroepen en FTD, maar wat moet ik nu??
het is inderdaad van seropositief naar hardnekkige aids gegaan. Waarom kunnen die lui niet gewoon een forum draaien in plaats van zo'n brak progselquote:
Ftd geen forum?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef ikJur het volgende:
[..]
het is inderdaad van seropositief naar hardnekkige aids gegaan. Waarom kunnen die lui niet gewoon een forum draaien in plaats van zo'n brak progsel
je weet wel wat ik bedoel, gewoon een php forum op een apache webserver die dmv een browser is te benaderen.quote:
Dat is kut.. Hebben we ook al veel te veel van, ftr, fta, usenext en ga maar door.. FTD is een prima programma, tenminste geen forum waar je eerst iets moet posten voor je de bestandsnaam kunt zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel, gewoon een php forum op een apache webserver die dmv een browser is te benaderen.
dat is ook gay ja, posten voordat je mag zien waar het spul staat. Maar dat is ook het enige wat relaxed is bij FTD. En dan nog, dat alles kan op exact dezelfde manier zonder het updaten (quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dat is kut.. Hebben we ook al veel te veel van, ftr, fta, usenext en ga maar door.. FTD is een prima programma, tenminste geen forum waar je eerst iets moet posten voor je de bestandsnaam kunt zienAlleen die moderators zijn verwende kleuters van 13
heb je wel de juiste versie? Als ik ftd hier update krijg ik netjes een melding van watchdogquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Beach het volgende:
FTD watchdog werkt niet met de nieuwste ftd
Ja zeker.quote:
format c:/quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Sorella het volgende:
Net watchdog geinstalleerd en ik zie weer nzb knoppies dus allemaal ff doen en niet meer tutten
Mijn probleem is veel erger, mijn alt binz start niet meer automatisch op als ik create nzb doe![]()
iemand een idee ? en ik zie ook geen openen met venstertje![]()
Jawel dat doet watchdog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Beach het volgende:
FTD watchdog werkt niet met de nieuwste ftd
JA dat doet ie welquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Beach het volgende:
Maar watchdog geeft geen extra knoppen hoor in ftd.
Bij mij toch echt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef ukga het volgende:
[..]
Jawel dat doet watchdog wel
[..]
JA dat doet ie wel
Dan zit er iets aan je instellingen niet puik, want hij hoort dat wel te doenquote:
Je moet watchdog opnieuw verwijzen naar de exe file van de nieuwe ftd, dan werkt het weerquote:
oke vet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef blaatertje het volgende:
plugin die een NZB knop in FTD plaatst. Dump je in de FTD directory en klaar. Je kunt uit meerdere zoekmachines kiezen. Werkt meestal, weigert een zoekmachine, kies je gewoon een ander.
http://www.koalabear.nl/
Edit: Oh ja, je moet FTD niet gewoon starten, maar dat koala programmaatje starten
is nu een instelling in je conf. scherm van ftd, even vinkje zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je posts download, er niet meer wordt aangeduid hoeveel er nieuwe zijn in welke groep? =o
Nee, is een alternatief. Je kunt hooguit kijken welke van de twee je het meeste aanspreekt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:42 schreef ukga het volgende:
[..]
oke vet!
maar ik heb nu watchdog, dus het is neit nodig lijtk me dat ik nu koala neem?
truequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:42 schreef Kahlen het volgende:
[..]
is nu een instelling in je conf. scherm van ftd, even vinkje zetten.
vind het prima zo , hopelijk komen er nu minder gasten die continue bij elke post van je om nzb's vragen... mijn god wat vond ik dat irritant.
hoe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet watchdog opnieuw verwijzen naar de exe file van de nieuwe ftd, dan werkt het weer
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:30 schreef deepart het volgende:
Help! Ik kan de nieuwe aflevering van Lost niet vinden op usenet
In watchdog:quote:
Config --> overzicht --> aantal nieuwe posts per filter berekenen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Sorella het volgende:
En waar in de config kan ik die instelling vinden in algemeen en overzicht zie ik niks, ik kijk er vast overheen
neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In watchdog:
Opties - Opties - Geavanceerd - Vinkje aanzetten - FTD Directory
FTD is een programma dat informatie verzamelt over nieuw beschikbare downloads op usenet.quote:
Klaag niet, je weet toch dat je op het randje zit van wat legaal is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef vosss het volgende:
Het is godverdomme godsgeklaag. En net nu ik een fatsoenlijk aboo heb afgesloten!
Watchdog is ook kut en instabiel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef ukga het volgende:
kut opeens loopt watchdog steed svast
scheit programma
Nee, aflevering 9quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef ukga het volgende:
aflevering 8?
Ik gebruik ook GrabIt. Niet een specifieke keuze, het was gewoon de eerste die ik probeerde en het beviel wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef GioStyle het volgende:
Welke downloadprogramma's vinden jullie goed? Ik had eerst Newsbin Pro maar ben overgestapt naar Grab It, omdat deze automatisch met pars controleert en herstelt.
logischquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef addmanager het volgende:
Bij msn messenger/windows live messenger werkt dit wel gewoon.
Jouw vrienden kunnen niet lezen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef vosss het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, maar het was verdomde handig.
Ik ben zelf ook wel handig genoeg, maar ik weet nu alweer dat mijn telefoon morgen roodgloeiend staat van allemaal vrienden die ineens bellen met FTD doet raar wtf gek je moet me helpen!!!!!
Die staat nog gewoon in je originele FTDquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef ukga het volgende:
net koala geinstaleerd
leuk , ben me hele watchlist kwijt....
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik gebruik ook GrabIt. Niet een specifieke keuze, het was gewoon de eerste die ik probeerde en het beviel wel.
xquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef Berto het volgende:
[..]
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.
Zit binsearch, yabse en dat soort zoekmachines allemaal geïntegreerd. Controleerd ook de PARs, hersteld ze indien nodig en pakt daarna de boel uit. Neemt tevens minder processor capaciteit in beslag dan Grabit.
Had het gezien bij een vriend en zat er over te twijfelen om te testen. Zelf gebruik ik Newsleecherquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef Berto het volgende:
[..]
Alt.binz gebruik ik. Is to 0.25 freeware, maar is eenvoudig op usenet te vinden.
Zit binsearch, yabse en dat soort zoekmachines allemaal geïntegreerd. Controleerd ook de PARs, hersteld ze indien nodig en pakt daarna de boel uit. Neemt tevens minder processor capaciteit in beslag dan Grabit.
Inderdaad. Ik heb daar een licentie op incl. supersearch en er is echt niks beters dan dit topproduct. En dat voor minder dan 3 euro per maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:12 schreef jslavenburg het volgende:
Had het gezien bij een vriend en zat er over te twijfelen om te testen. Zelf gebruik ik Newsleecher
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef ukga het volgende:
[..]
ja mensen die bij BREIN werken zijn echt kansloze mislukkelingen van de maatschappij IMO.
Ik vraag me ook af hoe de naam BREIn tot stand is gekomen;
Nerd1; He we moeten een gave naam verzinnen voor ons nazi-internet-bolwerk tegen mensen die wel een leuk leven hebben en sex hebbe enzoo.
Nerd2; laten we BREIN doen, dan denken mensen dat we heel slim zijn en dan wprdent ze bang voor onze geniale acties!
Nerd3; Ja dan verzinne we een paar domme woorden die dan afgekort 'BREIN' spellen, zoals; "Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland"
nerd 1&nerd2;
haha hHA HA HA KICKE OWNED |ROFL!!ELF!!!EINS ik pak me MacBook Pro erbij
Als ik normale FTD opstart (zonder koala), dan krijg ik metteen een error; Ftd heeft problemen om het register te benader. en ik meot FTD openen door middel van uitvoeren onder administrator .quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat nog gewoon in je originele FTD
Kwestie van even overnemen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Klaag niet, je weet toch dat je op het randje zit van wat legaal is.
Vertel dat dit hier mogelijk is aan een Amerikaan en hij flipt totaal. Goed we hebben al een naam op het gebied van sex en drugs, dat helpt
supersearch is zo overrated sinds er nzbsites zijn. Vroeger was dat handig, tegenwoordig is het nutteloos en geldverspilling.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb daar een licentie op incl. supersearch en er is echt niks beters dan dit topproduct. En dat voor minder dan 3 euro per maand.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Klaag niet, je weet toch dat je op het randje zit van wat legaal is.
Vertel dat dit hier mogelijk is aan een Amerikaan en hij flipt totaal. Goed we hebben al een naam op het gebied van sex en drugs, dat helpt
Dat vind ik niet. Mijn partner gebruikt het ook en dan als een soort kazaa. Gewoon titel van een liedje erin en downloaden maar. Dat kan weer niet met de nzb sites. Dus niet nutteloos en geen geldverspilling, al kan het inderdaad ook gratis als je alleen van ftd dingen haalt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
supersearch is zo overrated sinds er nzbsites zijn. Vroeger was dat handig, tegenwoordig is het nutteloos en geldverspilling.
Dat kan dus ook gewoon met nzbsites. Dus onzinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Mijn partner gebruikt het ook en dan als een soort kazaa. Gewoon titel van een liedje erin en downloaden maar. Dat kan weer niet met de nzb sites. Dus niet nutteloos en geen geldverspilling, al kan het inderdaad ook gratis als je alleen van ftd dingen haalt.
Natuurlijk kan dat niet. Die sites zoeken alleen op .nzb files. Of bedoel je indexsites als newzbin? Maar die zijn weer niet gratis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Dat kan dus ook gewoon met nzbsites. Dus onzin
binsearch.infoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet. Die sites zoeken alleen op .nzb files. Of bedoel je indexsites als newzbin? Maar die zijn weer niet gratis.
Geef dan eens een voorbeeld van een site waarop je mp3'tjes kan zoeken die gewoon als .mp3 gepost zijn zonder .nzb file erbij.
Die sites zoeken gewoon op bestandsnamen van het geuploade materiaal zelf. Je klikt aan wat je wilt hebben, daarvan wordt dan direct een NZB-bestand gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet. Die sites zoeken alleen op .nzb files. Of bedoel je indexsites als newzbin? Maar die zijn weer niet gratis.
Geef dan eens een voorbeeld van een site waarop je mp3'tjes kan zoeken die gewoon als .mp3 gepost zijn zonder .nzb file erbij.
Doen die geïntegreerde zoekmachines in Alt.Binz het bij jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef Berto het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef kikoooooo het volgende:
NZBsites laten niet alleen nzb's zien, dat is gewoon onzin. NZBsites laten collections van headers zien die bij elkaar horen, en die voeg je samen tot nzb.
Heerlijk programma. Supersearch, ondersteuning SSL ik zou niet meer anders willenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.
Al vind ik newsleecher wel handiger omdat je eenvoudiger kan sorteren, het sneller werkt e.d.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Doen die geïntegreerde zoekmachines in Alt.Binz het bij jou?
Bij mij doen ze het echt al meer dan een jaar niet meer.
Bij he tupgraden naar 3.8 (geloof ik) moest je zelf een paar bestandjes kopieren om je watchlist te bewaren in de nieuwe versie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Als ik normale FTD opstart (zonder koala), dan krijg ik metteen een error; Ftd heeft problemen om het register te benader. en ik meot FTD openen door middel van uitvoeren onder administrator .
als ik dat gedaan heb start FTD idd wel op, maar alsnog geen watchlist
oke thanx ik ga ff zoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij he tupgraden naar 3.8 (geloof ik) moest je zelf een paar bestandjes kopieren om je watchlist te bewaren in de nieuwe versie.
Ik neem aan dat dat nu ook gewoon kan toch?
Ik weet niet meer precies welke bestanden dat waren, maar google moet toch uitkomst bieden dacht ik
FTD is vandaag weer goed gevuld. Afgelopen 2 dagen wel dipje, maar gelukkig nu ook geen gezeur meer om nzb's, althans niet waar ik kijk.quote:
Paupers inderdaad. Maar dat krijg je natuurlijk nu usenet de afgelopen jaren echt 100x makkelijker in gebruik geworden is.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Prisonbreaker het volgende:
Het blijkt wel dat veel mensen via via ftd hebben leren kennen maar amper een idee hebben wat usenet inhoudt.
Het ftd forum puilt uit van de vragen![]()
Bijna de meeste nederlandse providers zitten rond de 160 tot 200 dagen, ik zou echt niet weten wat ik met nog meer retentie aanmoet. Vooral omdat alles 10 keer elke maand geupload wordt omdat veel mensen geen payserver hebben en ze elkaar zo denken te helpen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Prisonbreaker het volgende:
Giganews wordt wel interessant met die verhoging van retentie! (binnenkort?)
Het zou idd verboden moeten wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Bijna de meeste nederlandse providers zitten rond de 160 tot 200 dagen, ik zou echt niet weten wat ik met nog meer retentie aanmoet. Vooral omdat alles 10 keer elke maand geupload wordt omdat veel mensen geen payserver hebben en ze elkaar zo denken te helpen.
Is zeker prima, Heb het meer dan een jaar gehad, maar mijn creditcard (ing bank) blokkeerde op een gegeven moment elke maand de betaling omdat het een automatische incasso was van giganews en dat vonden ze niet kunnen ivm fraude. Ik werd dus elke maand afgesloten door giganews omdat ik niet betaald had. Mocht ik de bank bellen, werd voor 24 uur mijn creditcard opengesteld voor giganews, moest ik giganews mailen en vragen of ze het nogmaals wilden incasseren en daarna kon ik weer downloaden. Zo verloor ik elke maand 3 dagen downloaden en ik werd er gewoon gestoord van. Na een paar maanden ben ik overgegaan op Eweka en dat werkt tot nu toe prima (al 2 jaar).quote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Prisonbreaker het volgende:
Giganews is ook gewoon de beste als ik de meeste mag geloven.
En als die opgedoekt wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:46 schreef Japsnars het volgende:
Gebruik gewoon http://binsearch.info/![]()
Brein
1; alsof dat gaat lukken. Misschien met heel veel moeite trekken ze 1 payserver uit d eluchtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef dj-scratch het volgende:
Nieuwste gerucht
Ook zullen de Nederlandse usenet provders en de Internet providers aangepakt worden die toegang bieden tot de binaire nieuwsgroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |