One-linersquote:
Er zijn altijd van die idioten die het de naam ilsuxzgiolsuhkgiusvolthg tioh geven i.p.v. de echt filmnaam, dat is lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef PeZu het volgende:
moeilijk heh een nzb zoek site als bladwijzer toevoegen_!
Zoek je toch op nummer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zijn altijd van die idioten die het de naam ilsuxzgiolsuhkgiusvolthg tioh geven i.p.v. de echt filmnaam, dat is lekker
Nu moet je daadwerkelijk een searchengine gebruiken, dat kan vermoeiend zijn.quote:
Oplossing gevonden: FTD Watchdog installenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zuigt. Dat ondermijnt het hele doel van het programma
Dan moet je juist al weten wat je wilt hebben. Het handige van FTD is juist dat je een lijst met van alles krijgt, met screenshots erbij, extra informatie e.d. Als je wat leuks ziet klik op NZB en je trekt het dan binnen. Maar nu blijkbaar dus niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef PeZu het volgende:
moeilijk heh een nzb zoek site als bladwijzer toevoegen_!
ja daaf, bij de spot blijft toch gewoon alle info staan die je nodig hebt om de nzb te vindenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zijn altijd van die idioten die het de naam ilsuxzgiolsuhkgiusvolthg tioh geven i.p.v. de echt filmnaam, dat is lekker
De bestandsnamen worden toch gewoon weergegeven op FTD, Kwestie van die bestandsnaam kopieren naar binsearch. Een jaar geleden ofzo zat er ook nog geen NZB knop in FTD, werkte toen ook gewoon prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
P2P en Torrents trekken volle zalen zekerquote:
ja kost niks hehquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
P2P en Torrents trekken volle zalen zeker
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackersquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan zeker lekker bij 99.8% stop de download omdat zo een paupert express het laatste deeltje niet heeft geupload?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen torrents of snelle ftp servers?quote:
Al een stuk beter, maar dan zit je nog altijd met het terugseeden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
[..]
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackers
Geen problemen mee, zonder community geen goede trackersquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Al een stuk beter, maar dan zit je nog altijd met het terugseeden.
Ik heb zeer lang gebruik gemaakt van private trackers, maar zo snel als ik nu van usenet download haal ik nergens... Een dvd in 15 minuten haal ik echt niet via een torrent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
[..]
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackers
Het kan dat de server je dwingt de laatste versie te gebruiken.quote:
Ik ook niet van usenet, maar ik trek netjes 1MB/S op vrijwel alle torrents(wel tracker afhankelijk) en het aanbod is vele malen groter dan op usenetquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb zeer lang gebruik gemaakt van private trackers, maar zo snel als ik nu van usenet download haal ik nergens... Een dvd in 15 minuten haal ik echt niet via een torrent.
Uiteraard, bij een goede tracker hoort het erbij. Maar het duurt wel enorm veel langer dan het downloaden zelf. En het ijs is al een stuk gladder bij torrents natuurlijk, dan neem je actief deel aan het verder verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Geen problemen mee, zonder community geen goede trackers
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is/doet watchdog dan precies bij ftd?
1MB/s ? Tering, dat schiet toch niet op man ... zit je dan met je 100mbit lijn te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ook niet van usenet, maar ik trek netjes 1MB/S op vrijwel alle torrents(wel tracker afhankelijk) en het aanbod is vele malen groter dan op usenet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is/doet watchdog dan precies bij ftd?
Dat laatste is zeker waar, uploaden is iets wat ik dag en nacht doe. Maar uploaden doe ik dus ongeveer 8GB per dag, ik download echt niet 1 HD film per dag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard, bij een goede tracker hoort het erbij. Maar het duurt wel enorm veel langer dan het downloaden zelf. En het ijs is al een stuk gladder bij torrents natuurlijk, dan neem je actief deel aan het verder verspreiden.
Aha. Eens erbij installeren dan maarquote:
100 milibitquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Wimo. het volgende:
[..]
1MB/s ? Tering, dat schiet toch niet op man ... zit je dan met je 100mbit lijn te wachten
10? Waarvan je maar 8 gebruikt dus .... terug naar 2006 dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef zquing het volgende:
[..]
100 milibitDat is wel 1 bit per 10 seconde
maar ik heb geen 100Mbit lijn, enige reden waarom ik 100Mbit zou willen hebben is om te kunnen uploaden, voor downloaden is 10Mbit meer dan genoeg
Ja, want ik vind 't fijn om normaal door te internetten en mn http downloads gewoon door te laten gaan? En leuke dingen als overhead natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef Wimo. het volgende:
[..]
10? Waarvan je maar 8 gebruikt dus .... terug naar 2006 dusDvd's binnenhalen moet gewoon onder de 10 min kunnen .. wachten
Dat poste ik net ook al inderdaad. Er is weinig boeiends veranderd inderdaad, alleen zelf even ctrl c, control v doen ipv dat een knoppie dat voor je doet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
Vroeger was er nooit een NZB-knop, en echt moeilijk is het nou ook weer niet om die bestandsnaam te kopieren en te plakken in Binsearch.
Vroeger mocht je nog gewoon links posten, mag nu ook niet meer. Veel posters of commenters deden dit als behulpzaam extraatje, mag nu ook niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat poste ik net ook al inderdaad. Er is weinig boeiends veranderd inderdaad, alleen zelf even ctrl c, control v doen ipv dat een knoppie dat voor je doet.
Klopt, maar is het nou echt zo moeilijk om die bestandsnaam zelf even in zo'n zoekmachine te gooien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nog gewoon links posten, mag nu ook niet meer. Veel posters of commenters deden dit als behulpzaam extraatje, mag nu ook niet meer.
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef ukga het volgende:
GVD stichting BREIN ik hoop dat je sterft. zielige ss-ers. Stcihting BAF ook (wat een naam btw, )
De mensen die content produceren hebben totaal niet het recht zulke onrealistische bedragen te vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?
Wie bepaalt hoeveel je vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef Birra het volgende:
[..]
De mensen die content produceren hebben totaal niet het recht zulke onrealistische bedragen te vragen.
Ik heb me halfe leven naar mijn mening buitenproportionele bedragen meoten betalen voor cd's en software en films. Nu is het eens tijd dat ik der wat voor terug krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
want de mensen die content produceren hebben totaal geen recht om daar ook geld voor te krijgen?
Goed argument.quote:
ja dat viel mij gisteren wel op, dacht dat het aan mijn instellingen lag ofzo....quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je posts download, er niet meer wordt aangeduid hoeveel er nieuwe zijn in welke groep? =o
Mij ook, vind ik best hinderlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat viel mij gisteren wel op, dacht dat het aan mijn instellingen lag ofzo....
ja idd. ok lachen, op hun site melden ze;quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Wel laf hoor, naar die lutsers van BREIN luisteren. Wou dat ze met die nieuwe versie behalve de boel eruit slopen ook uiteindelijk eens die image bug hadden gefixed waarbij de plaatjes 3kwart van de tijd niet geladen worden
Die NZB knop is idd weg, maar WAT is er in godsnaam gestroomlijnd gemaakt....quote:De interface is gestroomlijnd, en de NZB-knop is komen te vervallen
Ik heb ook geen verandering gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef ukga het volgende:
[..]
ja idd. ok lachen, op hun site melden ze;
[..]
Die NZB knop is idd weg, maar WAT is er in godsnaam gestroomlijnd gemaakt....
nou dan ga jij lekker zo je shit downloaden, doe ik het wel weer met behulpo van ftd watchdogquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
Aanstellers. En huillies.
Vroeger downloadden we nog headers, en moesten we door miljoenden headers heenscrollen om te vinden wat je zocht.
Ja, vroeger vroeger, toen de Duitsers nog door de straten marcheerden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
Aanstellers. En huillies.
Vroeger downloadden we nog headers, en moesten we door miljoenden headers heenscrollen om te vinden wat je zocht.
Mooie tijd was dat hèquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, vroeger vroeger, toen de Duitsers nog door de straten marcheerden!
Toen jij nog met kazaa en napster zat te kuttenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, vroeger vroeger, toen de Duitsers nog door de straten marcheerden!
toen je nog begon te juichen voor snelheiden van boven de 3 kb/squote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef shayolo het volgende:
[..]
Toen jij nog met kazaa en napster zat te kutten
toen ik je moeder anaal zat te plompzakkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef snorfiets het volgende:
[..]
toen je nog begon te juichen voor snelheiden van boven de 3 kb/s
Dan loopt een pron filmpje ook niet snel binnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef snorfiets het volgende:
[..]
toen je nog begon te juichen voor snelheiden van boven de 3 kb/s
verkapte kijk-mij-eens-een-grote-internetpik-hebben-postquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef Wimo. het volgende:
[..]
10? Waarvan je maar 8 gebruikt dus .... terug naar 2006 dusDvd's binnenhalen moet gewoon onder de 10 min kunnen .. wachten
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef snorfiets het volgende:
KUT, NOU SNAP IK T NIET MEER. NU MOEK ALLES GAAN KOPE
Indeed..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
ja het is ook meer dat FTD zn eigen straatje schoon houdt op deze manier.
Brein doet maar een wanhoopspoging
Mischien moeten we een paar gedownloade/gebrande bangbros dvdtjes sturen naar hun postbus adres in Hoofddorp
Stichting BREIN
Postbus 133
2130 AC Hoofddorp
ja mensen die bij BREIN werken zijn echt kansloze mislukkelingen van de maatschappij IMO.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Indeed..
BREIN zijn toch die mensen die nooit te hard rijden, en nooit sex hebben gehad voor het huwelijk? Dan snap ik dat je zo gefrustreerd wordt en er alles aan wil doen om mensen te zieken die wel genieten van het leven.
Ik wil geen link leggen, maar ik moest in een keer aan mijn opa denken. Die vocht vroeger in het verzet tegen de NSB'ers
Niet updaten is geen oplossing, met een oude versie kun je geen posts meer ophalenquote:niet updaten, of goed zoeken. Zo moeilijk is het niet ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |