Ik vind wel dat je hem erg veel tijd geeft hoor. TS doet alsof hij het bewijs al heeft, dan zou ik eerder iets zeggen van voor het einde van de week. Lijkt me nog riant in de tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef 1299 het volgende:
Nee ik denk dat je niet op mijn aanbod ingaat omdat je simpelweg uit je nek lult. Als je er zo zeker van bent waarom zou je er dan geen weddenschap op afsluiten?
Deadline over 2 maanden?
inderdaad.... hij zal wel in grote paniek op zoek zijn naar een oplossing waarvan hij vindt dat die er moet zijn, maar waarvan de rest weet dat die er niet isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je hem erg veel tijd geeft hoor. TS doet alsof hij het bewijs al heeft, dan zou ik eerder iets zeggen van voor het einde van de week. Lijkt me nog riant in de tijd.
Ja ik snap het ook echt niet, mijn uitleg laat niet echt ruimte voor twijfel volgens mij. De redenering klopt gewoon. Heb TS al gevraagd om er gaten in te schieten (soort wetenschap in het kleinquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef bas-beest het volgende:
[..]
inderdaad.... hij zal wel in grote paniek op zoek zijn naar een oplossing waarvan hij vindt dat die er moet zijn, maar waarvan de rest weet dat die er niet is
Hier kun je heel lang je hersenen mee kraken inderdaad, want het is onmogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:33 schreef journeyoflife het volgende:
ja man.. het ziet er simpel uit dan dat het is,,, poeh hier mee kan je je hersenen mee kraken.
En ik kreeg:quote:..You happen to remember that you showed me how to draw this picture? ( A square with two diagonals, with arcs on all 4 sides, without going twice over a line and without lifting the pencil)?
I am now studying mathematics and ALL the professors here are saying that it is impossible to draw it in the way you did it! Unfortunately I forgot how you drew it. ..
Dit is de Indier die me liet zien hoe het moest, en waarop ik eigelijk op reken.quote:..So you are studying mathematics, that's kool man..
you are anyways really brilliant in mathematics()....hey I will surely mail you how to solve that problem..It's simple....
..
Just give me your mail, I'll send it to you with an attachment then(the problem)..
Dat eerdere bericht ging per snailmail?quote:
hey.. i don't know.. Die überslimme knakker die wel de oplossing voor dit probleem weet, vraagt om zijn emailquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat eerdere bericht ging per snailmail?
Soort van, ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat eerdere bericht ging per snailmail?
India is niet voor niks bron voor menig wiskundig talent en voortbrenger van vele onverwoestbare stellingenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef fysicus het volgende:
[..]
Soort van, ja.![]()
Maar ik heb natuurlijk mijn email wel gegeven, doh..
Trouwens, de oplossing staat helemaal niet in een boek oid, het is gewoon iets die iedereen in die regio weet.
Die is al op de eerste pagina gegeven.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:25 schreef KermitKikker het volgende:
TVP
Ben nu toch wel benieuwd of die oplossing er ooit nog komt
Hij brengt het wel geloofwaardig
JD!!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die is al op de eerste pagina gegeven.
Het kan niet.
Punt. Uit.
Gast, nogmaals, zeg me nou eens waar mijn beredenering waarom het ZEKER NIET kan niet klopt? Echt ik daag je uit, alsjeblieft, laat me zien dat ik fout zit. Ik zal ruiterlijk mijn fout toegeven (als ik fout zit, wat niet zo is) maar hoe je nu doet slaat echt werkelijk nergens op. Op deze manier wordt je natuurlijk nooit wetenschapper.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:17 schreef fysicus het volgende:
[..]
Soort van, ja.![]()
Maar ik heb natuurlijk mijn email wel gegeven, doh..
Trouwens, de oplossing staat helemaal niet in een boek oid, het is gewoon iets die iedereen in die regio weet.
Aan de andere kant, alles maar klakkeloos aannemen maakt je ook niet per definitie een goeie wetenschapperquote:Op woensdag 1 april 2009 22:30 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Gast, nogmaals, zeg me nou eens waar mijn beredenering waarom het ZEKER NIET kan niet klopt? Echt ik daag je uit, alsjeblieft, laat me zien dat ik fout zit. Ik zal ruiterlijk mijn fout toegeven (als ik fout zit, wat niet zo is) maar hoe je nu doet slaat echt werkelijk nergens op. Op deze manier wordt je natuurlijk nooit wetenschapper.
Wie neemt er klakkeloos iets aan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, alles maar klakkeloos aannemen maakt je ook niet per definitie een goeie wetenschapper
Ik zeg juist dat hij moet proberen er gaten in te schieten, als hij denkt dat het wel kan. Ik geef overduidelijk aan waarom het gewoon per definitie niet kan. Hij hoeft het niet gelijk van mij aan te nemen, maar als hij zegt dat het wel kan dan neem ik aan dat hij mij kan vertellen waar mijn beredenering de fout in gaat. Je kunt geen wetenschap bedrijven door niet naar kritiek te luisteren van anderen, en een of andere indier wel te gelovenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, alles maar klakkeloos aannemen maakt je ook niet per definitie een goeie wetenschapper
Niemand, maar dat is het andere uiterste, als wat fysicus doetquote:
Meestal niet nee, hoewel er ook geniale wetenschappers zijn geweest die zich vooral niks van de rest aantrokken die bleven volhouden dat dingen onmogelijk waren, en vervolgens tegen ieders verwachting in toch met een bewijs kwamenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat hij moet proberen er gaten in te schieten, als hij denkt dat het wel kan. Ik geef overduidelijk aan waarom het gewoon per definitie niet kan. Hij hoeft het niet gelijk van mij aan te nemen, maar als hij zegt dat het wel kan dan neem ik aan dat hij mij kan vertellen waar mijn beredenering de fout in gaat. Je kunt geen wetenschap bedrijven door niet naar kritiek te luisteren van anderen, en een of andere indier wel te geloven
en wat is de relatie van deze formule met de tekening uit je OP?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:28 schreef fysicus het volgende:
..
Werd Ramanujan bijvoorbeeld, ingefluisterd door de Goden.[ afbeelding ]
Beide werden ingefluisterd door de Goden.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:00 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en wat is de relatie van deze formule met de tekening uit je OP?
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef fysicus het volgende:
[..]
Beide werden ingefluisterd door de Goden.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef fysicus het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit heb ik gezien dat men dit plaatje in één keer, zonder dus over een lijntje twee keer te gaan , en zonder je potlood op te tillen, te tekenen is. Helaas ben ik de oplossing vergeten
Mn studiegenoten blijven beweren dat et niet kan, dat Euler et heeft bewezen etc., maar ik WEET gewoon dat het wel kan.. Thabit/Glowmouse; Take a look at this..
En zeg aub NIET dat het niet kan, want ik WEET dat er wel een niet-triviale ( en eentje die geen truucje gebruikt) oplossing is.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef vigier het volgende:
Geloof en wetenschap gaan niet samen
Mocht je het trouwens gaan proberen, je hebt 479.001.600 (niet unieke) combinaties om na te gaan, er van uit gaande dat je de kruising in het midden als apart punt rekent.
Een computer is hier zo aan uit... geloof je het dan wel?
Ik twijfel niet; ik wacht op de oplossing.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
als het bewezen is dat het niet kan, waarom twijfel je dan nog
Die is er nietquote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef fysicus het volgende:
[..]
Ik twijfel niet; ik wacht op de oplossing.
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef fysicus het volgende:
[..]
Ik twijfel niet; ik wacht op de oplossing.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef vigier het volgende:
Geloof en wetenschap gaan niet samen
Mocht je het trouwens gaan proberen, je hebt 479.001.600 (niet unieke) combinaties om na te gaan, er van uit gaande dat je de kruising in het midden als apart punt rekent.
Een computer is hier zo aan uit... geloof je het dan wel?
Het aantal Euler circuits tellen in een graaf is nog best een lastig probleem: www.cdam.lse.ac.uk/Reports/Files/cdam-2004-12.pdfquote:Op donderdag 2 april 2009 15:26 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik kom nu tot 9953280 unieke oplossingen, maar ik weet niet zeker of dat goed is...
Ik bedoelde hiermee alleen dat de eenvoudigste methode zoveel combinaties heeft.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je hebt 5 punten en je kunt van elk punt naar een ander punt, dus 5 faculteit = 120 mogelijkheden
dombo
edit: ik vergis mij omdat er meer wegen zijn dan punten, sorry, ik ben de dombo!!
edit; het antwoord is niet 12 faculteit, omdat je niet vanuit elk punt alle wegen kunt nemen, dus jouw antwoord is ook niet goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |