NEE NEE NEE !quote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan beter mij verkopen, adje heeft ook al meer dan 10 mil op z'n rekening
Waarom doe je zo lullig?quote:Op maandag 6 april 2009 13:51 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
NEE NEE NEE !
En je bent het niet waard!
haha dat komt om dat je me nooit nuchter mee maaktquote:Op maandag 6 april 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo is 'ie nu eenmaal.
Alleen aardig als 'ie gedronken heeft
mm dat vind ik wel een puik idee!quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we dan geld inzamelen op fok zodat hij een levensvoorraad hertog jan heeft...
Hahaha, dat geloof ik graag. Wie weet kom ik er ooit wel achter!quote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
haha dat komt om dat je me nooit nuchter mee maakt
in het echt zonder bier ben ik nog veel aardiger !
Ga je nu toch naar hem toe, hoge kans dat hij nix gedronken heeft?quote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat geloof ik graag. Wie weet kom ik er ooit wel achter!
Daar zie ik niet echt een directe aanleiding toe eigenlijkquote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga je nu toch naar hem toe, hoge kans dat hij nix gedronken heeft?
nu,quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga je nu toch naar hem toe, hoge kans dat hij nix gedronken heeft?
Had je maar niet zo veel moeten fokkenquote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zulke slechte cijfers dat het geen eens zin meer heeft om te leren
Echt welquote:Op maandag 6 april 2009 16:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nu,m'n kat doet de deur niet open hoor!
quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt welje kat en ik hebben zo'n speciale band
! Van die ene keer dat ik 'm gezien heb
![]()
Daar heb ik er wel 2 van.quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]jij heb alleen een fietsband meer niet !
Schijt an die school + the system van de school.quote:Op maandag 6 april 2009 16:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Had je maar niet zo veel moeten fokken
idd, school de schuld geven is geen excuus.quote:
en waar snap jij dan niks van, wellicht dat het den helder TC kan helpen !quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, klopt, het ligt aan mezelf maarja, ik snap er nix van dus kan ik nix op die school..
Waarvoor heb je gekozen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb denk verkeerde vakkenpakket gekozen, en ik heb de verkeerde leraren.
en wat wil je later worden, ik heb ook natuur en techniek gedaan lang geleden.quote:
nee gelukkig niet.quote:
nee, ik zou wel gaan maar was in slaapgevallenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Heeeuuujj BT is terug.!
Was je nog uit zaterdag Rensjebree?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee, ik zou wel gaan maar was in slaapgevallen
na ja ik zou gaan kijken of je wat anders kan doen, zo niet zou ik nog maar even je best doenquote:
Maar dat je zelf ook realiseert, dat vind ik knap!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef Dagoduck het volgende:BT zei het, ik kwam er niet zelf achter.
Ja, ik ben wel slim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Maar dat je zelf ook realiseert, dat vind ik knap!
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog wat leusk te doen dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |