quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef Morendo het volgende:
Moet je je voorstellen dat we over drie jaar vier Nederlandse clubs in de kwartfinale hebben. Dat zou wel tof zijn.
Ja, RBC Roosendaal, Telstar, FC Eindhoven en Omniworldquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef Morendo het volgende:
Moet je je voorstellen dat we over drie jaar vier Nederlandse clubs in de kwartfinale hebben. Dat zou wel tof zijn.
Waarom niet? Vier Nederlandse ploegen en vier Engelse ploegen. En dan noemen we het niet meer de 'Champions League' maar de 'Anglo-Dutch-Cup'.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, RBC Roosendaal, Telstar, FC Eindhoven en Omniworld
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
![]()
Ook gewoon als de uit- en thuisclubs omgedraaid zijn he?
Wat zijn dat nou weer voor grappen? Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan mogen die jongens van de Arena eerst wel eens die cd opzoeken waar de CL-tune op staat, want volgens mij zit die onder zo'n laag stof dat je twee vrachtwagens nodig hebt om dat ding eruit te krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor grappen? Ajax natuurlijk.![]()
Zie je het voor je:quote:
in 2050 misschinquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zie je het voor je:
Champions League final 2013
Manchester United FC 0-3 Telstar
'29 0-1 Holwijn
'70 0-2 Holwijn
'85 0-3 Holwijn
UEFA Champions League Winners 2013
Telstar FC
De kansen lijken me realistisch. Er zit niet echt club tussen die onder- of overgewaardeerd wordt. Persoonlijk zou ik niets inzetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:44 schreef mcyodogg het volgende:
Paddy Power
Barcelona 5 - 2
Manchester United 11 - 4
Chelsea 9 - 2
Liverpool 6 - 1
Arsenal 15 - 2
Bayern Munich 10 - 1
Villarreal 28 - 1
Porto 33 - 1
Ik geef zelf Liverpool en Manchester United meer kans dan Barcelona eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:44 schreef mcyodogg het volgende:
Paddy Power
Barcelona 5 - 2
Manchester United 11 - 4
Chelsea 9 - 2
Liverpool 6 - 1
Arsenal 15 - 2
Bayern Munich 10 - 1
Villarreal 28 - 1
Porto 33 - 1
Had ik toch gelijk palmboomquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Manchester gaat eruit. Ze hebben ook nog niets in handen trouwens.
gelukkig bleef de rest koel en maakte ze het af.quote:
En die rebound ook nog missenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
gelukkig bleef de rest koel en maakte ze het af.
die vucinic is echt een drama gast. heb nog nooit zo'n slecht genomen penalty gezien. almunia valt op zijn reet en kan hem nog makkelijk tegenhouden.
en daarvoor heen al....iedereen die zijn kuiten en bovenbenen laat masseren en die gast laat zijn billen masseren.
in londen ook al bijna zijn broek laten zakken. rare vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |