Ja het kan natuurlijk altijd een leuk duel worden. Want grote teams betekend niet gelijk een leuke wedstrijd. Maar toch zou ik er niet voor thuisblijven.quote:
heb je van mij gekopieerd diefquote:
quote:
Beetje misplaatst, maar tochquote:
ok sorry ik dacht dat je hebt gekopieerd van mij dat plaatje heb ik gepost bij liverpool - real madrid topicquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwam 'm tegen op een forum van Liverpool.
Hij is weer briljant Cyberiaquote:
Cyberia heeft geen verstandquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Barcelona leren? Volgens mij heeft Real Madrid er 9 en Barcelona 2
Uitstekend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lachertje van het topicquote:
1e goal van Juvequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef HocBarr het volgende:
En de laatste wedstrijd van gisteren staat online:
Juventus - Chelsea
Wéér de trainer ontslaan? De selectie is gewoon niet goed genoeg. Althans: veel spelers, ook de Nederlanders (Robben uitgezonderd), presteren niet als het erop aankomt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Nu nog dit weekeinde verliezen en dan kan Juande Ramos wieberen.
Dwaas. Beter kijk je gewoon naar de laatste jaren in plaats van de prijzenkast van Real erbij te betrekken en hun erbarmelijke prestaties hiermee te camoufleren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hear hear.........lolquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dwaas. Beter kijk je gewoon naar de laatste jaren in plaats van de prijzenkast van Real erbij te betrekken en hun erbarmelijke prestaties hiermee te camoufleren.
Ajax is de laatste jaren een net zo triest verhaal. Alhoewel net zo triest, Real Madrid is immers wel de grootste club van de wereld...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hear hear.........lol
ajacieden doen niks anders man
Maar met een rare arrogantie die echt helemaal nergens op gebaseerd is, veel kopen, weinig doen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is de laatste jaren een net zo triest verhaal. Alhoewel net zo triest, Real Madrid is immers wel de grootste club van de wereld...
Heb je het nu over Ajax?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar met een rare arrogantie die echt helemaal nergens op gebaseerd is, veel kopen, weinig doen!
je bent niet serieus te nemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dwaas. Beter kijk je gewoon naar de laatste jaren in plaats van de prijzenkast van Real erbij te betrekken en hun erbarmelijke prestaties hiermee te camoufleren.
Barcelona is hier de club die de laatste jaren de Spaanse competitie vertegenwoordigd.
Manchester gaat eruit. Ze hebben ook nog niets in handen trouwens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
Grote kans dat er dit jaar weer 4 Engelse ploegen in de kwartfinale staanChelsea en Liverpool hebben zich al geplaatst. Man Utd zie ik het ook niet meer uit handen geven, denk dat Arsenal het het zwaarste krijgt alhoewel die ook een goede uitgangspositie hebben.
Wat een klasse hebben die Engelse clubs toch ook
Dat was 8-3quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Bayern met een evenaring van de grootste overwinning ooit in de CL? (Monaco - Depor 8-2)
Manchester gaat er echt niet uit. Die wedstrijd 2 weken terug was niet om aan te zien, maar Manchester wilde het meeste van de twee voetballen. Nu spelen ze thuis en rollen ze die vervelende ploeg van Mourinho simpel op!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Manchester gaat eruit. Ze hebben ook nog niets in handen trouwens.
We zullen wel zien en half 11 weten wie gelijk heeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Manchester gaat er echt niet uit. Die wedstrijd 2 weken terug was niet om aan te zien, maar Manchester wilde het meeste van de twee voetballen. Nu spelen ze thuis en rollen ze die vervelende ploeg van Mourinho simpel op!
Inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
We zullen wel zien en half 11 weten wie gelijk heeft
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, Mourinho laat zijn ploegen niet oprollen. Sluit het niet uit, heb toevallig ook Atalanta-Inter dit jaar gezien, maar je kan een close contest verwachten.Verlenging zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Manchester gaat er echt niet uit. Die wedstrijd 2 weken terug was niet om aan te zien, maar Manchester wilde het meeste van de twee voetballen. Nu spelen ze thuis en rollen ze die vervelende ploeg van Mourinho simpel op!
Inter heeft genoeg aan 1-1. En schrijf de Italianen nooit af. Dat is een fout waar menig clubs tegen aan zijn gelopen. Je kan ze 89 minuten lang overlopen, en toch verliezen van zequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Barcaquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona
-------------------------Valdes-----------------------------
--Alves--------Pique---------Marquez--------Sylvinho
-------------------------Yaya-----------------------------
--------------Xavi------------------Iniesta---------------
------Messi-------------Eto'o--------------Henry------
In het Camp Nouquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barca![]()
Weet iemand waar ik Barcelona kan volgen?
quote:Manchester United: Van der Sar; O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra; Cristiano Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs; Rooney en Berbatov.
Internazionale: Julio César; Maicon, Cordoba, Samuel, Santon; Cambiasso; Zanetti, Vieira; Stankovic; Ibrahimovic en Balotelli.
quote:FC Porto: Helton; Sapunaru, Rolando, Bruno Alves, Cissokho; Fernando; Lucho González, Raul Meireles; Lisandro López, Hulk en Rodríguez.
Atlético Madrid: Leo Franco; Perea, Pablo, Ujfalusi, Antonio López; Paulo Assunçao, Raúl García; Maxi Rodríguez, Simao; Sinama-Pongolle en Agüero.
quote:AS Roma: Doni; Motta; Juan, Diamoutene, Riise; Taddei, Pizarro, Brighi, Tonetto; Totti, Vucinic.
Arsenal: Almunia; Sagna, Touré, Gallas, Clichy; Nasri, Denilson, Diaby, Eboué; Van Persie en Bendtner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |