Jij hebt al getrokken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea - Barcelona
Liverpool - Arsenal
Bayern - Manchester United
Porto - Villarreal
De UEFA cup kunnen ze dan direct meelotenquote:
Dan zit er ook sowieso 1 Engelse club in de halve finale, dus dat lost ook weinig opquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Rots het volgende:
Aha, meteen de UEFA cup erbij, slim slim.
Hopen op in ieder geval één loting tussen Engelse clubs, anders is het echt bijna zeker dat een Engelse club wéér de CL wint.![]()
Volgende week vrijdag 12.00 uur geloof ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Rots het volgende:
Wanneer is de loting?
Ja heb net nog even getrokkenquote:
De top is het breedst, maar ik waag te betwijfelen of Engelse middenmotors als Bolton en Fulham sterker zijn dan Spaanse middenmotors als Bilbao en Betis. Sowieso vind ik La Liga veel leuker dan de PL, maar dat is deels een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
4 Engelse clubs in de kwartfinale.![]()
Er wordt maar weer eens bewezen wat de sterkste competitie van Europa is.
Ja, je hebt wel even gekeken naar de zijkant. "Bericht voor 54% aangepast."quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:46 schreef mcyodogg het volgende:
Vorig jaar had iemand de loting van te voren toch al op een forum geplaatst?
http://www.liverpoolecho.(...)aim-100252-20624402/quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel even gekeken naar de zijkant. "Bericht voor 54% aangepast."
Ze komen niet vaak in Europa terecht, maar onder de big four heb je toch ook een Everton, Aston Villa, West Ham, Tottenham (oke misschien niet al te goed dit seizoen, Tottenham...) maar in ieder geval een goed aantal andere clubs die sterk zijn. Deze clubs winnen ook best vaak wedstrijden tegen de top.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De top is het breedst, maar ik waag te betwijfelen of Engelse middenmotors als Bolton en Fulham sterker zijn dan Spaanse middenmotors als Bilbao en Betis. Sowieso vind ik La Liga veel leuker dan de PL, maar dat is deels een kwestie van smaak.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.liverpoolecho.(...)aim-100252-20624402/
In Spanje heb je een top 2, in Engeland een top 4, dat is denk ik het belangrijkste verschil. De subtoppers die jij noemt zijn niet sterker dan Spaanse subtoppers als Villarreal en Sevilla.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
Ze komen niet vaak in Europa terecht, maar onder de big four heb je toch ook een Everton, Aston Villa, West Ham, Tottenham (oke misschien niet al te goed dit seizoen, Tottenham...) maar in ieder geval een goed aantal andere clubs die sterk zijn. Deze clubs winnen ook best vaak wedstrijden tegen de top.
In engeland heb je ook nog city. Over 3-4 jaar een top 5 in engeland.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Spanje heb je een top 2, in Engeland een top 4, dat is denk ik het belangrijkste verschil. De subtoppers die jij noemt zijn niet sterker dan Spaanse subtoppers als Villarreal en Sevilla.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.liverpoolecho.(...)aim-100252-20624402/
Bovennatuurlijke krachten, my ass. Er zijn duizenden mensen die op allereli fora voorspellingen posten. Dan zit er ook wel eens een correcte voorspelling tussen. Kwestie van kansberekening.quote:UEFA spokesman William Gallard said: "He must have supernatural powers. I know the people who did the draw and I am 150% certain it is completely honest.
Dat moeten we eerst nog zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
In engeland heb je ook nog city. Over 3-4 jaar een top 5 in engeland.
Ploegen als Aston Villa, Manchester City en The Spurs komen ook steeds sterker op. In de Premier League zit gewoon de grootste concentratie van geld. Als zelfrespecterende oliesjeik ben je hipper als je een club in Engeland overneemt dan wanneer je geld steekt in Getafe ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Spanje heb je een top 2, in Engeland een top 4, dat is denk ik het belangrijkste verschil. De subtoppers die jij noemt zijn niet sterker dan Spaanse subtoppers als Villarreal en Sevilla.
De top 4 staat historisch gezien ook niet vast. Eind jaren 70 tot half jaren 90 was Chelsea niet veel en zaten ze voor een vrij lange periode in de tweede en zelfs bijna in de derde divisie. City kan daar best bijkomen inderdaad. Het is allemaal vrij onvoorspelbaar met Russische investors en alles.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
In engeland heb je ook nog city. Over 3-4 jaar een top 5 in engeland.
Dan is er in ieder geval eentje uit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zit er ook sowieso 1 Engelse club in de halve finale, dus dat lost ook weinig op.
een kusjequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
Ok gokje:
Barcelona - Arsenal
Manchester United - Chelsea
FC Porto - Liverpool
Villarreal - Bayern München
Wat krijg ik als ik ze allemaal goed heb?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef Morendo het volgende:
Moet je je voorstellen dat we over drie jaar vier Nederlandse clubs in de kwartfinale hebben. Dat zou wel tof zijn.
Ik geloof ook niet in een complot, maar moest er net even aan denkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Bovennatuurlijke krachten, my ass. Er zijn duizenden mensen die op allereli fora voorspellingen posten. Dan zit er ook wel eens een correcte voorspelling tussen. Kwestie van kansberekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |