Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we nu live penalties bij de NOS?
Kut op met je valse scores.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef J.Herrer het volgende:
Arsenal door
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
Bah, vier clubs uit die saaie premier league.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef J.Herrer het volgende:
Arsenal door
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Tonetto schiet over. Arsenal door.
Hij/zij kan het niet hebben dat ik voorspellende gaven hebquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
Bah, vier clubs uit die saaie premier league.
20 MAART 12 UUR EUROSPORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef J.Herrer het volgende:
CL wordt wel elk jaar minder eigenlijk
UEFA Cup is naar mijn mening veel leuker, tenminste niet elke keer dezelfde ploegen in de finales
In de Jupiler League zijn er ook meer diverse winnaars, maakt het niet meteen leuker dan de Eredivisie. Al vind ik 3 ploegen per land meer dan zat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef J.Herrer het volgende:
CL wordt wel elk jaar minder eigenlijk
UEFA Cup is naar mijn mening veel leuker, tenminste niet elke keer dezelfde ploegen in de finales
Dat zou ik niet willen zeggen, daar ik Barcelona hoger aansla dan Arsenal, Chelsea en Liverpool en ook niet minder is dan Manchester United.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Alleen de loting kan nog voorkomen dat er 4 engelse teams in de halve finale zitten.
Jah maar je weet vooraf al dat er vast weer 2 of meer engelse teams bij de halve finalisten zitten. Is dat nou leukquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In de Jupiler League zijn er ook meer diverse winnaars, maakt het niet meteen leuker dan de Eredivisie.
Spreek voor jezelf. Ik ben benieuwd wat de loting brengt. Zolang het maar niet Man Utd-Barcelona wordt. Dat is echt iets voor in de latere fase.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef Prosac het volgende:
Nee Ronald.. 4 Engelse clubs in de kwartfinale is niet leuk
Als zij de beste teams zijn in Europa horen ze daar gewoon te staan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah maar je weet vooraf al dat er vast weer 2 of meer engelse teams bij de halve finalisten zitten. Is dat nou leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |