quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
ik ben wel zo bescheiden besneden om dat niet op het strand te doen...
Knuffelen is tofquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
ja hoor, ik heb vandaag al heel veel geknuffeld
Is het niet de bedoeling dat die mensen snoezelen en jij niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
snoezelen ook, ik was zowat in slaap gevallen op het waterbed
snoezelen doe je vaak samen met de clientquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat die mensen snoezelen en jij niet?
I knowquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
snoezelen doe je vaak samen met de client
Gebeurde bij ons ook wel 's jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
dat is wel de theorie ja
maar goed er zijn wel meer verhalen bekend van in slaap vallende collega´s
Heerlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
bij ons is ie altijd vol in gebruik gelukkig
Mooiquote:
Ah, kutklusje inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooihier ook wel, ben aan het kloten met bestanden van telefoon op laptop zetten enzo
ik ben aan het kloten met telefoons in het algemeenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooihier ook wel, ben aan het kloten met bestanden van telefoon op laptop zetten enzo
Mjah mijn vriend heeft een ding gekocht die eigenlijk voor Apple isquote:
Ik heb gewoon ingebouwde bluetooth in mn laptopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah mijn vriend heeft een ding gekocht die eigenlijk voor Apple isDus dat is mega handig
![]()
@Klonk: hoeveel zijn er ondertussen gesneuveld dan?
3 in korte tijd, het laatste slachtoffer is nu in reparatie en tot die tijd gebruik ik mijn ouwe baksteenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah mijn vriend heeft een ding gekocht die eigenlijk voor Apple isDus dat is mega handig
![]()
@Klonk: hoeveel zijn er ondertussen gesneuveld dan?
Mjah ik heb wel het knopje waarmee je het aan zet, maar niet bleutoothquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ingebouwde bluetooth in mn laptopHeel handig
huh wat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik heb wel het knopje waarmee je het aan zet, maar niet bleutooth
Ja dat snap ik, maar ik snap 't knopjes verhaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef Klonk het volgende:
ze bedoelt bluetooth
wat trouwens uitgevonden is door een nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |